×
×

بهترین مارک چراغ قوه + 25 مدل فوق العاده 2021

معتبرترین و بهترین مارک چراغ قوه

برای انتخاب و خرید چراغ قوه هیچ چیز مهم‌تر از آشنایی با برندهای محبوب و مدل‌های پرفروش نیست. به همین دلیل نیز در این نوشته کوشیده‌ایم تا به‌طور خلاصه شما را با برندهای بین‌المللی و محبوب در زمینه تولید انواع چراغ قوه آشنا کرده و لیست پرفروش‌ترین چراغ قوه‌های بازار را در اختیارتان قرار دهیم. اگر شما نیز از علاقه‌مندان ابزارهای کاربری هستید و می‌خواهید یک چراغ قوه حرفه‌ای را هم به مجموعه ابزارهای خود اضافه کنید؛ خواندن این نوشته کوتاه را به شما توصیه می‌کنیم.

معتبرترین و بهترین مارک چراغ قوه کدام است؟

در این بخش می‌خواهیم شما را با 8 برند محبوب در دنیای چراغ قوه‌ها آشنا کنیم. هرکدام از این برندها به دلیل خاصی محبوب و معتبر شده‌اند؛ و بر اساس نیاز، سلیقه و بودجه خودتان برای خرید چراغ قوه می‌توانید به سراغ آنها بروید.

ایمالنت Imalent

شاید برند ایمالنت در خارج از دنیای حرفه‌ای‌ها چندان مشهور نباشد؛ اما آنها چراغ قوه‌های پیشرفته‌ای تولید می‌کنند. ایمالنت اولین سازنده‌ای بود که از نمایشگرهای OLED در چراغ قوه‌های خود استفاده می‌کرد. در طول این سال‌ها آنها سعی کرده‌اند از رهبران بازار چراغ قوه پیشی بگیرند.

هر بار که یکی از این رقبا جدیدترین و قوی‌ترین چراغ قوه خود را معرفی می‌کرد؛ ایمالنت به سرعت خط تولید خود را با چیزی کمی روشن‌تر ارتقا می‌داد. آنها به طور مداوم برای داشتن درخشان‌ترین چراغ قوه در جهان مبارزه می‌کردند. این منجر به تولید اولین چراغ قوه 100 هزار لومنی در جهان به نام Imalent MS18 شد.

25 مدل فوق العاده 2021

آیس بیم Acebeam

این برند قبلا با نام Supbeam شناخته می‌شد. آنها هم به خاطر قرار گرفتن در لیست پرنورترین چراغ قوه‌های جهان شناخته شده‌اند. آیس بیم محصولات فوق‌العاده‌ای تولید می‌کند. حتی فراتر از چراغ قوه. لوازم جانبی و باتری‌های آنها نیز از بهترین عملکرد برخوردار هستند. چراغ قوه‌های Acebeam تا حدودی در سمت گران قیمت طیف خرید چراغ قوه شارژری و… قرار دارند.

 آرمیتک Armytek

این برند کانادایی است. آنها از سال 2010 تا امروز انواع تجهیزات را تولید کرده‌ند؛ اما چراغ قوه‌های تاکتیکی همچنان بخش اصلی فعالیت آنهاست. علاوه بر چراغ قوه‌های تاکتیکی، آنها دارای مجموعه گسترده‌ای از چراغ پیشانی هستند. در واقع می‌توان گفت بهترین مارک چراغ قوه پیشانی متعلق به این برند است.

البته یکی از معایب محصولات آرمیتک پوشش آنها است. این پوشش مات است و واقعا به محکم در دست گرفتن چراغ قوه کمک می‌کند؛ اما در مقابل به‌راحتی خراشیده شده و از نظر ظاهری دچار مشکل می‌شود.

آسترولوکس Astrolux

کار این برند با تولید چراغ قوه‌های ارزان‌قیمت شروع شد؛ اما اکنون آنها در حال تبدیل شدن به یک بازیگر بزرگ‌تر در بازار هستند.  البته آسترولوکس از نام‌های مختلفی برای محصولات خود استفاده می‌کند؛ و در واقع زیربرندهای مختلفی دارد.

کنووی Convoy

چراغ قوه های کنووی بسیار بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند. اغلب از آنها به عنوان برندی یاد می‌شود که قیمت چراغ قوه شارژی و سایر مدل‌هایش را با کم‌ترین سود تعیین می‌کنند.

یکی دیگر از دلایل شهرت این مارک چراغ قوه ساخت چراغ قوه‌های ماژولار است. چراغ قوه‌هایی که قابلیت ارتقا دارند.

فنیکس Fenix

این مارک ​​حتی خارج از جامعه علاقه‌مندان و کاربران حرفه‌ای چراغ قوه نیز یک برند شناخته‌شده است. آنها به‌ویژه برای تولید چراغ قوه‌های حرفه‌ای خود شناخته شده‌اند. فنیکس نه‌تنها چراغ قوه، بلکه طیف گسترده‌ای از چراغ‌های جلو، چراغ‌های دوچرخه و حتی فانوس‌های با کیفیت بالا تولید می‌کند.

بهترین مارک چراغ قوه

اولایت Olight

اولایت حتی در بین افراد غیر فلاشاهولیک (علاقه‌مندان افراطی خرید انواع چراغ قوه) هم بسیار محبوب است. آنها چراغ قوه‌های باکیفیت و پیشرفته تولید می‌کنند. این برند سعی نمی کند با برند بزرگی مثل ایمالنت رقابت کند؛ تا پرنورترین چراغ قوه روی این سیاره باشد؛ اما آنها یک سری محصولات عالی دارند. مثلا علاوه بر تولید چراغ قوه‌های متداول، آنها دارای یک مجموعه عالی از چراغ قوه‌های قابل نصب بر روی سلاح هستند.

آنها مدت زیادی است که در بازار هستند و در هماهنگی با آخرین فناوری LED نیز نسبتا خوب هستند.

یک نقطه ضعف محصولات اولایت از نظر برخی افراد، استفاده از باتری‌های اختصاصی است. بنابراین اگر با باتری و سیستم شارژ اختصاصی مشکلی ندارید؛ به سراغ این مارک بروید. همچنین آنها احتمالا یکی از نوآورترین تولید‌کنندگان چراغ قوه در حال حاضر هستند؛ که ویژگی‌های بسیار جالبی مانند سنسورهای مجاورت، شارژرهای بی‌سیم و… را در این محصول به‌کار می‌برند.

سوفیرن Sofirn

سوفیرن یکی دیگر از تولیدکنندگان چراغ قوه ارزان است؛ که محصولات باکیفیت بسیار خوبی دارد. چراغ قوه‌های سوفیرن عمدتا در فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی در دسترس هستند. چراغ قوه‌های آنها از انواع باتری‌ها از جمله باتری‌های AAA، AA و لیتیوم یون استفاده می‌کنند.

پرفروش‌ترین چراغ قوه‌های سال + 25 مدل برتر

با نگاهی به بازار چراغ قوه‌ها و محبوبیت تولیدات مختلف از برندهای گوناگون، می‌توان صدها مدل چراغ قوه محبوب را انتخاب کرد. با این وجود می‌توان گفت 25 مدل زیر، از جمله محصولاتی هستند که نزد خریداران از بیشترین محبوبیت برخوردار بوده‌اند. پیش از ورود به لیست پرفروش ترین چراغ قوه های سال + 25 مدل برتر، باید به این نکته توجه کنید که تهیه این لیست بر اساس معیارهای فنی نیست؛ بلکه اقبال بازار به خرید چراغ قوه از برندهای مختلف را نشان داده و مواردی مانند شهرت برند، قیمت کالا، در دسترس بودن آن و… ممکن است در نتیجه نهایی کار موثر بوده باشد.

  1. Imalent MS12 Mini
  2. Imalent RS50
  3. Imalent MR90
  4. Acebeam X75
  5. Acebeam L19 2.0
  6. Acebeam E70 mini
  7. Armytek Predator Pro
  8. Armytek Dobermann Pro Magnet USB
  9. Astrolux ST01
  10. Astrolux WP4
  11. Astrolux MF01X
  12. Convoy M21F
  13. Convoy M21F
  14. Convoy L8
  15. Fenix PD25R
  16. Fenix E18R V2.0
  17. Lumintop PK21
  18. Lumintop GT Nano Pro
  19. Lumintop FW1AA
  20. Olight Baton 3 Pro
  21. Olight Arkfeld
  22. Olight Odiance
  23. Sofirn C8L
  24. Sofirn BLF LT1
  25. Sofirn SP36 Pro Anduril2

چراغ قوه 2021

حالا که با نام 25 مدل از برترین و پرفروش ترین چراغ قوه های سال آشنا شدید؛ بد نیست با کمی جست‌وجو درباره مشخصات فنی آنها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید. فراموش نکنید که اغلب گزینه‌های موجود در این لیست، محصولاتی هستند که به دلیل به‌صرفه‌بودن یا به عبارت دیگر بالا بودن ارزش خرید، مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. بنابراین در میان آنها از گزینه‌های ارزان‌قیمت تا گزینه‌های بسیار گران‌قیمت موجود است؛ و بنابر هدف و نیاز خود می‌توانید گزینه مناسب را بیابید.

همچنین فراموش نکنید که ما در ایران بابا طیف وسیعی از انواع چراغ قوه با کاربری‌ها و قیمت‌های گوناگون را، برای خرید در اختیار شما قرار داده‌ایم. در میان این محصولات نیز، مدل‌های متنوعی از چراغ قوه‌های ایمالنت به عنوان یکی از رهبران بازار چراغ قوه در جهان وجود دارد؛ که به‌راحتی و با اعتماد کامل از قیمت و کیفیت مناسب، می‌توانید آنها را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول