×
×

قیمت رینگ لایت حرفه ای 2022

professional ring light 2022

 رینگ لایت‌ها به‌طور گسترده توسط تولیدکنندگان محتوای ویدئویی، مانند اینفلوئنسرها، و با هدف بهبود کیفیت تصویر خود استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها می‌توانند 30 تا 40 درصد بر کیفیت تصویر چهره شما اضافه کنند؛ زیرا شفافیت تصویر را افزایش داده و با پخش نور در اطراف شما، ظاهرتان را بهبود می‌بخشد. در نتیجه فیلم‌ها یا عکس‌های گرفته شده با حضور رینگ لایت حرفه‌ای‌تر به‌نظر می‌رسند. با این وجود این دستگاه دارای انواع مختلفی با کیفیت‌های متفاوت است؛ و بر همین اساس نیز قیمت رینگ لایت از کم به زیاد، بسیار متنوع است. البته وقتی از خرید رینگ لایت حرفه‌ای صحبت می‌کنیم؛ لزوما به معنای پرداخت مبالغ بالا نیست؛ بلکه بیشتر به دنبال گزینه‌هایی هستیم که کار خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند. بر همین اساس در این نوشته ابتدا لیستی از قیمت رینگ لایت حرفه ای 2022 را معرفی کرده و سپس به بررسی عوامل موثر در قیمت و انتخاب یک رینگ لایت حرفه‌ای پرداخته‌ایم.

 لیست بهترین رینگ لایت‌های 2022 + قیمت

رینگ لایت‌ها در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف و برای رفع نیازهای متفاوت در دسترس هستند؛ و بر همین اساس قیمت‌های متفاوتی دارند. در ادامه 10 رینگ لایت حرفه‌ای، مفید و کاربردی را که در سال 2022 بیش از سایر رینگ لایت‌ها در بازارهای جهانی مورد توجه بوده‌اند؛ برای آشنایی بیشتر لیست کرده‌ایم.

  • رینگ لایت 10 اینچی، سه حالته، Sensyne با قیمت 50 دلار
  • رینگ لایت 8 اینچی، سه حالته، UBeesize با قیمت 27 دلار
  • رینگ لایت 18 اینچی، دو حالته، Neewer با قیمت 26 دلار
  • رینگ لایت 10 اینچی، سه حالته، Erligpowht با قیمت 13 دلار
  • رینگ لایت 10 اینچی، سه حالته، UBeesize با قیمت 27 دلار
  • رینگ لایت 14 اینچی، سه حالته، Qiaya با قیمت 13 دلار
  • رینگ لایت 10 اینچی، دو حالته، UBeesize با قیمت 36 دلار
  • رینگ لایت 10.2 اینچی، سه حالته، Anbes با قیمت 23 دلار
  • رینگ لایت 10 اینچی، سه حالته، GearLight با قیمت 32 دلار
  • رینگ لایت 13 اینچی، سه حالته، LIPETY Store با قیمت 38 دلار

همان‌طور که می‌بینید در معرفی هر رینگ لایت دو عامل اساسی اندازه و حالت‌های روشنایی را مورد توجه قرار داده‌ایم. چراکه این عوامل بیشترین تاثیر را بر قیمت رینگ لایت دارند. همچنین توجه کنید که قیمت اعلام شده بر اساس نرخ جهانی بوده و طبیعتا خرید این محصولات در ایران (در صورت وجود) قیمت بیشتری خواهد داشت.

در زمینه اندازه اگر می‌خواهید فقط بر روی یک ناحیه یا شی خاص تمرکز کنید؛ رینگ لایت 6 تا 8 اینچی کافی است. در مقابل اگر می‌خواهید روی کل بدن تمرکز کرده یا یک منطقه بزرگ را بپوشانید؛ باید به سراغ رینگ لایت‌های بزرگ‌تر از 10 اینچ بروید.

قیمت رینگ لایت حرفه ای

منظور از حالت روشنایی سه حالت نورپردازی رنگی است. رینگ لایت‌ها دارای سه نور سفید گرم، سفید سرد و آفتابی هستند. طبیعتا قیمت رینگ لایت دارای هر سه حالت از موارد تک حالته بیشتر است.

در این زمینه اگر کار حساسی مانند عکاسی از نوزادان را دارید؛ پیش از خرید رینگ لایت توصیه می‌کنیم «مقاله نور چراغ قوه گوشی برای نوزاد ضرر دارد؟» را مطالعه کنید. در این مقاله توضیح داده‌ایم که چه نورهایی در عکاسی برای نوزادان بی‌خطر و مناسب است.

سایر عوامل موثر بر قیمت رینگ لایت

رینگ لایت‌ها دارای ویژگی‌های متعددی هستند. در حالی که برخی از ویژگی‌ها در همه آنها به‌صورت استاندارد است؛ برخی ویژگی‌های دیگر مختص مدل‌هایی خاص هستند. از سویی مانند قیمت چراغ قوه پیشانی و هر گجت نورانی دیگری، در رینگ لایت‌ها نیز عوامل موثر بر قیمت را می‌توان لیست کرد. در اینجا لیستی از مهم‌ترین ویژگی‌های موثر بر قیمت رینگ لایت را شرح داده‌ایم.

ال ای دی در مقابل فلورسنت

در این مورد بحث زیادی وجود ندارد. ال ای دی‌ها به مراتب بهتر از لامپ‌های فلورسنت هستند. تنها مزیتی که با لامپ‌های فلورسنت به‌دست می‌آورید؛ این است که می‌توانید لامپ آن را به‌راحتی تعویض کنید.

با این حال ال ای دی‌ها کارآمدتر هستند؛ عمر طولانی‌تری دارند و حاوی مواد خطرناک نیستند. نکته جذاب اینکه دیگر مانند سال‌های گذشته، ال ای دی‌ها گزینه گران‌قیمتی محسوب نمی‌شوند. بنابراین ما به شما توصیه می‌کنیم به سراغ رینگ لایت‌های LED بروید. نکته بیشتر اینکه این توصیه برای هر کالای دارای نوری قابل ارائه است. به عنوان مثال قیمت چراغ قوه ال ای دی اگرچه کمی بیشتر از مدل‌های لامپی است؛ اما در بلندمدت دوام، کارایی و در نتیجه صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

قیمت رینگ لایت حرفه ای

تنظیمات زاویه انعطاف‌پذیر

تنظیم زاویه مناسب برای عکاسی و فیلمبرداری، به خودی خود هنری جداگانه است. برای انجام این کار باید بتوانید رینگ لایت را بچرخانید و آن را در زاویه دلخواه تنظیم کنید.

اکثر رینگ‌لایت‌ها دارای پایه‌ای انعطاف‌پذیر هستند؛ اما مقداری که می‌توانید آنها را بچرخانید؛ از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. شما می‌توانید برخی از مدل‌ها را تا 360 درجه بچرخانید؛ در حالی که برخی از آنها را فقط تا 180 درجه می‌توان چرخاند. این موضوع هنگام خرید رینگ لایت عکاسی اهمیت کمتری دارد؛ چون تصویر در یک لحظه ثبت می‌شود. اما در مورد رینگ لایت مناسب برای فیلم‌برداری که زاویه نور باید در مدتی طولانی در جای خود ثابت باشد؛ بسیار مهم است.

اتصال به برق

رینگ لایت‌ها یا از طریق پورت USB و یا از طریق یک پریز برق خانگی تغذیه می‌شوند. آنهایی که با USB تغذیه می‌شوند؛ به‌راحتی قابل حمل هستند. همچنین اغلب رینگ لایت‌های دارای پورت USB را می‌توان با پاوربانک روشن کرد. با این وجود قیمت رینگ لایت دارای قابلیت اتصال به پاوربانک تا حدودی بیشتر است.

البته اگر به دنبال یک محصول حرفه‌ای و جدی‌تر باشید؛ باید گفت مدل‌هایی که از طریق پریز برق تغذیه می‌شوند کارایی بیشتری دارند.

کنترل دستگاه

اکثر رینگ لایت‌ها دارای یک پد کنترل هستند؛ که اغلب در سمت جلوی سه پایه قرار دارد. گاهی کنترل دستگاه دارای یک صفحه نمایش لمسی است؛ که با استفاده از آن می‌توانید به‌راحتی تنظیمات را پیمایش کنید. داشتن صفحه لمسی نیز می‌تواند روی قیمت رینگ لایت دلخواه شما اثر بگذارد.

برخی از مدل‌ها نیز از پدهای کنترلی معمولیِ دکمه‌ای استفاده می‌کنند. آنها به طور کلی دارای دکمه‌های روشن و خاموش، حالت روشنایی رنگ و تنظیم میزان روشنایی هستند. در نتیجه این گزینه‌ها انتخاب‌های ارزان‌تری هستند.

لوازم جانبی اضافی

انواع رینگ لایت دارای لوازم جانبی متنوعی است. رایج‌ترین لوازم جانبی شامل سه پایه، نگهدارنده تلفن و کنترل از راه دور بلوتوث است. بدون داشتن این لوازم جانبی نمی‌توانید به‌راحتی از رینگ لایت استفاده کنید. بنابراین به جای خرید جداگانه آنها، یک رینگ لایت دارای لوازم جانبی ضروری را انتخاب کنید.

پیشنهاد: در صورت تمایل به خرید چراغ قوه، مطالعه مقاله «معرفی بهترین برند چراغ قوه موجود در بازار» را به شما توصیه می‌کنیم.

گارانتی

صرف نظر از کیفیت رینگ لایت، این دستگاه نیز مانند تمام تجهیزات الکترونیکی مستعد خرابی است. بنابراین داشتن گارانتی برای محصول باعث آرامش خاطر شما می‌شود. هرچند این موضوع نیز می‌تواند روی قیمت رینگ لایت اثر محسوسی داشته باشد. البته تجربه ثابت کرده است که یک گارانتی یک ساله در این زمینه به‌صرفه‌ترین گزینه است.

در پایان اگر هنوز انتخاب بهترین رینگ لایت بر اساس قیمت برای‌تان دشوار است؛ با استفاده از بخش نظرات، نیازهای خود را با ما در میان بگذارید. ما به شما کمک خواهیم کرد؛ تا بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول