10 هدفون بی سیم محبوب در دنیا - وبلاگ ایران بابا
×
×

10 هدفون بی سیم محبوب در دنیا

در این نوشته شما را با بهترین هدفون‌های بی سیم آشنا می‌کنیم. این مدل‌ها شامل برترین هدفون‌های رو گوشی و یک هدفون بی سیم داخل گوشی است. مواردی مانند بهبود استانداردهای بلوتوث، مدیریت سیگنال صوتی و کیفیت صدا از جمله مهم‌ترین ملاک‌های ما برای انتخاب این گزینه‌ها بوده است. همچنین همه مدل‌های اینجا صدایی عالی ارائه کرده و قطعا وقتی به موسیقی مورد علاقه‌تان گوش می‌دهید؛ لبخند را بر لبان شما می‌نشاند. در واقع این هدفون‌های بی سیم، بهترین مدل‌های دارای عملکرد و ماندگاری بالا هستند.

 بهترین نوع هدفون بی سیم برای نیاز شما کدام است؟

قبل از ورود به معرفی بهترین هدفون‌ها، بد نیست کمی درباره انتخاب گزینه مناسب صحبت کنیم. مهم‌ترین ویژگی برای خرید بهترین هدفون بی سیم، عمر باتری است. بیشتر دستگاه‌ها عمر باتری مورد انتظاری دارند. اکثر هدفون‌های بی سیم 5 تا 8 ساعت شارژ نگه می‌دارند؛ در حالی که هدفون‌های بلوتوث می‌توانند حدود 25 ساعت یا بیشتر دوام بیاورند.

یکی دیگر از عوامل مهم طراحی است. بسته به اینکه دوست دارید آنها را چگونه بپوشید؛ ممکن است بخواهید از هدفون بی سیم روی گوشی یا داخل گوشی استفاده کنید.

مثل لوازم جانبی گوشی موبایل، اینجا هم نباید لوازم جانبی را فراموش نکنیم. اگر می‌خواهید هدفون بی سیم بخرید؛ به لوازم جانبی همراه درج شده در بسته‌بندی دقت کنید. روی دستگاه شما معمولا باید یک کابل aux، کیف حمل، کابل شارژ و یک راهنمای کاربر وجود داشته باشد.

در نهایت اگر به یک هدفون بی سیم داخل گوش علاقه دارید؛ مطمئن شوید که یک ست سری اضافی، کابل شارژ، راهنمای کاربر و مهم‌تر از همه، یک جعبه شارژ دریافت می‌کنید. از آنجایی که هدفون‌های داخل گوشی دارای عمر باتری کوتاه‌تری نسبت به هدفون‌های روی گوشی هستند؛ احتمال زیادی وجود دارد که مجبور شوید آنها را در حال حرکت شارژ کنید.

هندزفری بی سیم د

بهترین هدفون‌های بی سیم موجود در بازار

مانند هر چیزی، از گوشی هوشمند گرفته تا بهترین مارک لوازم تعمیرات موبایل، در زمینه هدفون‌ها نیز بهترین گزینه‌ها دارای ویزگی‌های خاص خود بوده و معمولا قیمت بالایی دارند. در ادامه این نوشته شما را با 10 هدفون بی سیم گران اما عالی بازار آشنا کرده‌ایم.

هدفون بی سیم مدل Sony WH-1000XM5

این مدل را می‌توان بهترین هدفون بی سیم از جمیع جوانب دانست. صدای خوب و جذاب، گزینه‌های کنترل عالی و سیستم حذف نویز قابل توجه از مزایای این مدل است. هرچند باید از قیمت بالا و گرم شدن اطراف گوش هنگام استفاده طولانی نیز به عنوان معایبش نام برد.

هدفون پرچم‌دار سری XM سونی با سیستم حذف نویز فعال، کیفیت مکالمه و صدای بالا، راحتی و اتصال بهتر نسبت به مدل‌های قبلی خودش، فوق‌العاده بهبود یافته است. البته بسیاری از تغییرات بزرگ نیستند؛ اما برای سونی با هدف حفظ جایگاه شماره یکِ خود در طولانی‌مدت کافی است.

کنترل‌های لمسی و عمر باتری بالا (30 ساعت با ANC روشن، 40 ساعت با خاموش بودن ANC) نیز قابل ستایش هستند. همچنین برنامه عالی کنترل هدفون سونی به شما امکان می‌دهد اکولایزر را به دل‌خواه تغییر دهید. البته طراحی کمی معمولی و همچنین افزایش قیمت 50 دلاری، نقاط ضعف این مدل هستند. هرچند اگر بخواهید کمتر هزینه کنید؛ XM4s همچنان در دسترس است. در کل نیز شکی وجود ندارد که هردو از بهترین هدفون‌های بی سیمی هستند که می‌توانید بخرید.

پیشنهاد مطالعه: معرفی ویدئو پروژکتورهای جیبی برای گوشی موبایل

هدفون بی سیم مدل Bose 700

این مدل را باید بهترین هدفون بی سیم با امکان  ANCدانست. طراحی شیک و جذاب، سطوح ANC قابل تنظیم، صدای دقیق و متعادل و دکمه‌های هوشمند و کنترل‌های لمسی مهم‌ترین مزایای این دستگاه هستند. هرچند در اینجا نیز مهم‌ترین ایراد قیمت گران است.

هدفون بی سیم Bose 700 به‌طور کلی بهترین هدفون ANC است. این شرکت کیفیت هدفون‌های حذف نویز فعال خود را افزایش داده است؛ و به‌طور موثر سر و صدای بیرون را خاموش می‌کند. همچنین این مدل همزمان با حذف نویز، به شما امکان می‌دهد که هنگام صحبت با شخصی از طریق تلفن یا تماس با دستیار دیجیتال به وضوح صدای آنها را بشنوید. این مدل در کیفیت صدا نیز کوتاهی نمی‌کند؛ و صدایی تمیز و متعادل را همراه با پیشرفت‌های فناوری چشم‌گیر ارائه می‌کند.

در حال حاضر این تنها مدلی است که با 11 سطح حذف نویز مهندسی شده است؛ تا همه چیز را بدون ایجاد اعوجاج در موسیقی شما، ساکت نگه دارد. عمر باتری استاندارد این دستگاه 20 ساعت است؛ اگرچه می‌توانید هزینه اضافی را برای خرید شارژر مسافرتی در نظر بگیرید؛ که 40 ساعت شارژ بیشتر را در خود جای داده است. هرکسی که به دنبال ارتقاء هدفون کار از خانه خود است؛ ممکن است بخواهد به Bose 700 UC نیز نگاه کند. یک نسخه جدید که عملکرد عالی میکروفون اصلی را حفظ می‌کند؛ و برای کار با سرویس‌های ابری جلسات ویدیویی، مانند Microsoft Teams، Google Hangouts Meet و Zoom برنامه‌ریزی شده است؛ تا همکاری‌های مجازی را بهبود بخشد.

هدست

 

هدفون بی سیم مدل Bowers & Wilkins Px8

تعادل عالی از طراحی لوکس و صدای بالا مهم‌ترین ویژگی این دستگاه است. در واقع هدفون،هدست و هندزفریPx8  پیشرفته‌ترین هدفون حذف نویز ساخته شده توسط کمپانی Bowers & Wilkins تا به امروز است. صدای بی‌سیم از طریق بلوتوث 5.2 با پشتیبانی از SBC، AAC، aptX HD و همچنین aptX Adaptive Codec  در صورت اتصال به دستگاه‌های پخش سازگار وجود دارد. همچنین کابل‌های لازم برای اتصالات جک هدفون سیمی نیز ارائه می‌شوند.

واحدهای محرک مخروط کربن سفارشی 40 میلی‌متری جزئیات صوتی بیشتری را در تمام قسمت‌های محدوده فرکانس ارائه می‌دهند. همچنین مواد لوکس و باکیفیت برای کمک به راحتی بیشتر در این هدفون قابل چشم‌پوشی نیست. عملکرد بیس آن نیز به لطف مواد درایور جدید در Px8 چابک‌تر است. البته فرکانس‌های آن متوسط ​​است؛ که باز هم در میان هدفون‌های پرچم‌دار عالی بوده و جزئیات طبیعی فراوان و وضوح خوبی ​​را ارائه می‌کنند؛ تا هر هجای صوتی را به‌طور قانع‌کننده‌ای واقعی کند. با وجود افزایش کیفیت صدا، قیمت بالاتر در مقایسه با نمونه قبلی همین برند و رقبای نزدیک خود، به این معنی است که آنها از نظر ارزش کلی کمی گران هستند.

هدفون بی سیم مدل Bowers & Wilkins Px7 S2

اصلی‌ترین مزیت این مدل، گوشی‌های ممتاز و صدای عالی آن است. هدفون بی سیم روگوشی Bowers & Wilkins Px7 S2  قیمتی برابر با Sony WH-1000XM5 دارد. همچنین استفاده از آن حس خوبی دارد؛ به زیبایی ساخته شده و ظاهری زیبا دارند. هرچند ظاهر آن مورد پسند تمام سلایق نیست. این دستگاه نیز سیستم حذف نویز فعال و یک برنامه کنترل دارد.

این مدل طوری طراحی شده که بهترین صدای بی سیم را با مبلغی به‌صرفه خریداری کنید. کل محدوده فرکانسی این دستگاه به‌خوبی به هم چسبیده است. تونالیته آن تمیز، سازگار و کاملا متقاعد کننده است. اگر همه ویژگی‌های هدفون بی سیم را می‎‌خواهید، انتخاب‌های زیادی دارید. با این حال اگر هدفونی می‌خواهید که از اطلاعات صوتی دیجیتالی که به آنها می‌دهید، حداکثر استفاده را ببرید؛ Px7 S2 واقعا باید در لیست شما باشد.

هدفون بی سیم مدل Sennheiser Momentum 4 Wireless

این مدل با بهترین عمر باتری در میان هدفون‌های بی‌سیم روی گوشی، ممکن است کاملا مانند مدل قبلی کلاسیک خود متمایز نباشد؛ اما عمر باتری 60 ساعته آن را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است. صدای عالی و حذف موثر نویز را نیز به ویژگی‌های این دستگاه اضافه کنید. همچنین Momentum 4 یکی از کاربردی‌ترین هدفون‌های بی سیم موجود است. این دستگاه کاملا برای زندگی در جاده‌ها ساخته شده است.

صدای روان این دستگاه، طیف وسیعی از محتوای موسیقی، از ضربات تندتر گرفته تا آهنگ‌های دل‌پذیرتر و با صدای بلند را کنترل می‌کند. این مدل دارای بلوتوث 5.2 و پشتیبانی از aptX Adaptive است؛ و یک کابل 3.5 میلی‌متری برای اتصالات سیمی صدا نیز دارد. همچنین عملکرد ANC آن موثر است؛ و کاهش خودکار صدای باد هنگام ایستادن روی سکوی قطار و مترو در رفت و آمدهای کاری روزانه راحت‌ترین کاری است که می‌کند.

هدفون بی سیم مدل Clear Enduro ANC

عنوان بهترین هدفون بی سیم ANC با قیمت مناسب به این دستگاه تعلق می‌گیرد. این مدل مانند Cleer Crescent با قیمت 600 دلاری، با تجهیزات صوتی پیشرفته غریبه نیست؛ و نشان می‌دهد که این کمپانی می‌تواند یک جفت هدفون بی‌سیم ارزان‌قیمت نیز تولید کند. از طرفی یکی از بهترین عمرهای باتری را در میان هدفون‌های روی گوشی دارد. مثلا پخش موسیقی با صدای 50 درصد، حتی با ANC، بیش از 50 ساعت زمان پخش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

همچنین داشتن ANC با این قیمت یک شاهکار چشم‌گیر است. در نهایت ابزارهای مفیدی مانند حالت محیطی، NFC و جفت‌سازی سریع اندروید، پشتیبانی aptX Adaptive و سفارشی‌سازی اکولایزر از دیگر ویژگی‌های این مدل است. اینها در شرایطی است که همچنان کیفیت صدا نیز خوب است.

پیشنهاد مطالعه: جالب ترین گجت های 2020 را بیشتر بشناسید

هدفون بی سیم مدل Technics EAH-A800

طراحی زیبا و صدای خوب دلیل حضور این مدل در لیست ماست. البته با وجود قیمت 350 دلار، این مدل اصلا ارزان نیست؛ و در رقابت با برخی از بهترین هدفون‌های موسیقی بازار، از جمله Bowers & Wilkins PX7 و Sony WH-1000XM4 قرار می‌گیرد. با این حال، این قوطی‌های روی گوش با طراحی زیبا و کلاسیک خود و صدای عالی، این مسئله را توجیه می‌کنند. صدای این دستگاه متناسب با همه ژانرهای موسیقی تنظیم شده است؛ و گنجاندن انتقال صوتی بدون از دست دادن جزئیات، با استفاده از کدک LDAC کیفیت پخش را در سرویس‌های سازگار با این کدک افزایش داده است. همچنین عمر باتری نیز که با شارژ کامل تا 50 ساعت زمان گوش دادن را فراهم کرده، بسیار عالی به‌نظر می‌رسد.

هدفون بی سیم مدل Apple AirPods Max

بهترین هدفون بی سیم روی گوش برای کاربران iOS لقبی مناسب برای این دستگاه است. با در نظر گرفتن هزینه ساخت ایرپاد مکس 549 دلاری، ایرپاد پرو بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است. با این حال آنچه را که برای آن پرداخت می‌کنید؛ دریافت خواهید کرد. در واقع از نظر فنی، هدفون‌های رو گوشی اپل فوق‌العاده هستند.

در این دستگاه سیستم حذف نویز فعال وجود دارد؛ که تقریبا بهترین عملکرد در بازار را دارد. همچنین کیفیت ساخت بی‌عیب و نقص، پوشش راحت گوشی با وجود فوم حافظه دار و عمر باتری مناسب از ویژگی‌های مهم این دستگاه است. شایان ذکر است که اگر بخواهید آن را به حالت سیمی تغییر دهید؛ باید یک کابل لایتنینگ 35 دلاری جداگانه بخرید. هرچند این هدفون با بلوتوث نیز یک همراه عالی برای iOS است.

هدفون بی سیم مدل Bose QuietComfort 45

اگر یک هدفون بی سیم با سیستم حذف نویز، با قیمت ارزان و زمان پخش طولانی می‌خواهید؛ به این گزینه توجه کنید. آخرین مدل Bose یک ارتقا عالی برای علاقه‌مندان این برند است؛ که خواهان حذف نویز فعال و عمر باتری بیشتر هستند. این هدفون با عملکرد ANC بسیار شبیه به مدل پرچم‌دار 700 را ارائه می‌دهد؛ و تعداد قابل توجهی از نویزهای محیط را مسدود می‌کند. در مجموع شش میکروفون در یک طرحی مینیمالیستی و دنج قرار داده شده است؛ که چهار عدد از آنها برای بلند کردن آواز و تولید تماس‌های با صدای واضح استفاده می‌شوند. همچنین بلوتوث 5.1 اتصال قوی و قابل اعتماد را با دو دستگاه به‌طور هم‌زمان تضمین می‌کند. شارژ 24 ساعته نیز در مقایسه با مدل‌های قبلی و هم‌رده، یک پیشرفت بزرگ است.

البته باید حواس‌تان به عمر باتری باشد؛ زیرا عدم امکان خاموش کردن ANC به این معنی است که شارژ این هدفون زودتر از حد انتظار خالی می‌شود. هرچند Bose به شما این فرصت را می‌دهد که همچنان از ANC در حالت سیمی استفاده کنید.

هدست-بی-سیم

هدفون بی سیم تو گوشی مدل Apple AirPods Pro 2

نسل بعدی AirPods Pro 2 اپل از راه رسیده است؛ و ارتقاهای قابل توجهی را برای نسخه اصلی و محبوب خود به ارمغان می‌آورد؛ تا عملکردش را به سطح بالاتری برساند. از نظر ظاهری، آنها بسیار شبیه به نسل اول هستند. همچنین عمر باتری افزایش یافته است. در واقع 6 ساعت با یک بار شارژ از ایرباد و 30 ساعت دیگر از کیس شارژ بی سیم در این مدل ارائه شود.

این مدل برای دارندگان آیفون طراحی شده است. آنهایی که به دنبال تجربه شنیداری مناسب‌تر هستند؛ می‌دانند که این دستگاه اوج فناوری اپل است. در بخش صوتی، اپل یک تراشه H2 جدید با تقویت‌کننده و درایور سفارشی قرار داده است؛ که فرکانس‌های پایین‌تر و بالاتر را ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید از دوربین TrueDepth آیفون برای ایجاد صدای صوتی فضایی شخصی‌سازی شده برای گوش دادن به برخی از بهترین   صدای Dolby Atmos استفاده کنید. در هر جفت هدفون میزان حذف نویز دو برابر چیزی است که آخرین AirPods Pro ارائه کرده بود؛ و در عمل یکی از بهترین مواردی است که تاکنون شاهد آن بوده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول