× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

عضویت در پرایم چگونه است و پرایم دی چیست؟

پرایم دی

پرایم دی بدون شک یکی از مورد توجه‌ترین فرصت‌های خرید در طول سال است؛ که به مشتریان آنلاین فرصتی برای دستیابی به خریدهای باورنکردنی در مجموعه وسیعی از محصولات را ارائه می‌دهد. اما پرایم دی دقیقا چیست و چگونه می‌توانید از آن نهایت استفاده را ببرید؟ در این راهنمای جامع، ما رازهای پشت پرده پرایم دی را کشف می‌کنیم. همچنین شما را با نکات و استراتژی‌هایی برای به حداکثر رساندن تخفیف‌های دریافتی در این روز خاص آشنا خواهیم کرد.

تاریخچه پیدایش پرایم دی

این روز ویژه در سال 2015 توسط فروشگاه آمازون راه‌اندازی شد. از زمان آغاز به کار، پرایم دی راهی طولانی را پیموده است. تا جایی که این رویداد خرید یک روزه، اکنون به یک رویداد عجیب و غریب تقریبا چند روزه تبدیل شده است. این روز در ابتدا به عنوان جشن بیستمین سالگرد آمازون برگزار شد. اما به سرعت به دلیل تخفیف‌های خارق‌العاده محبوبیت پیدا کرد. به همین دلیل در طول سال‌های بعد نیز اجرا شده و کم کم به یک روز ویژه برای خرید با تخفیف‌های بالا تبدیل شده است. به‌طوری که امروزه بسیاری آن را رقیب جمعه سیاه و دوشنبه سایبری می‌دانند.

نکته بسیار مهم اینکه تخفیف‌های پرایم دی به‌طور انحصاری برای اعضای آمازون پرایم در دسترس است. همچنین تاریخ برگزاری این رویداد، از سالی به سال دیگر متفاوت بوده و البته معمولا در ماه جولای انجام می‌شود. افراد عضو شده در آمازون پرایم هرساله مشتاقانه منتظر این رویداد هستند؛ تا تخفیف‌هایی را برای همه چیز، از لوازم الکترونیکی و مد گرفته تا لوازم آشپزخانه و کالاهای خانگی دریافت کنند. در سال‌های اخیر، فروشگاه آمازون، پرایم دی را گسترش داده است؛ تا نه تنها یک روز، بلکه مجموعه‌ای از تخفیف‌های دو روزه را در بر بگیرد. همین نکته نیز آن را برای خریداران جذاب‌تر کرده است.

پرایم دی

آماده شدن برای استفاده از تخفیف‌های پرایم دی

اولین قدم برای استفاده حداکثری از Prime Day این است که اطمینان حاصل کنید که عضویت فعال در سرویس آمازون پرایم را دارید. اگر هنوز عضو نشده‌اید؛ می‌توانید قبل از آغاز پرایم دی، برای یک دوره آزمایشی 30 روزه به‌صورت رایگان ثبت نام کنید. این عضویت آزمایشی به شما امکان دسترسی به تمام مزایای عضویت معمولی سرویس پرایم، از جمله تخفیف‌های ویژه پرایم دی را می‌دهد. فقط به یاد داشته باشید که اگر نمی‌خواهید پولی برای عضویت در این سرویس پرداخت کنید؛ قبل از پایان دوره آزمایشی آن را لغو نمایید.

پس از عضویت در این سرویس، شروع به ساخت لیست علاقه‌مندی‌های خود کنید. آمازون قابلیتی دارد که به شما امکان می‌دهد محصولات مختلف را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کرده و در صورت فروش هر یک از آنها در پرایم دی به شما اطلاع دهد. این یک راه مفید برای پیگیری محصولات مدنظرتان است. چراکه بلافاصله پس از تخفیف خوردن، شما از آن آگاه می‌شوید.

  • پیشنهادات تخفیف محدود

با نزدیک شدن به روز تخفیف‌های پرایم، آمازون با تخفیف‌های محدود، کار خود را آغاز می‌کند. این تخفیف‌ها در زمان کوتاهی وجود داشته و به سرعت ناپدید می‌شوند. همچنین برخی از آنها از نظر تعداد محدود هستند. اغلب این مدل تخفیف‌ها را با تایمرهای شمارش معکوس مشاهده خواهید کرد. بهترین روش این است که به‌طور مرتب این پیشنهادات را بررسی کنید؛ تا مطمئن شوید که تخفیف‌های مهم را از دست نخواهید داد.

  • استراتژی خرید در پرایم دی

وقتی روز موعود فرا می‌رسد؛ داشتن یک استراتژی خرید خوب برای به دریافت بیشترین تخفیف‌ها ضروری است. در این بخش چند نکته موثر را یادآوری کرده‌ایم. خواسته‌های خود را اولویت‌بندی کنید: با بررسی لیست علاقه‌مندی‌های خود شروع کنید. آمازون اغلب تخفیف‌های قابل توجهی را برای این محصولات در روز پرایم ارائه می‌دهد.
از اپلیکیشن آمازون استفاده کنید: خرید از طریق اپلیکیشن آمازون را در نظر بگیرید. زیرا تخفیف‌ها و پیشنهادت انحصاری بیشتری را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این اپلیکیشن به شما امکان ردیابی بهتر تخفیف‌های محدود را خواهد داد.
مراقب سایر تخفیف‌ها باشید: در حالی که پایبند بودن به لیست علاقه‌مندی‌ها خوب است. فراموش نکنید که دسته‌ها و زیرمجموعه‌های فروشگاه آمازون را نیز کاوش کنید. چراکه ممکن است در بخش‌های مغفول مانده، به پیشنهادات فوق‌العاده خوبی برخورد کنید.
برای تخفیف‌های اسپات لایت آماده باشید: آمازون مجموعه‌ای چرخشی از تخفیفات به نام اسپات لایت را در طول پرایم دی به نمایش می‌گذارد. مراقب این سرویس باشید؛ زیرا اغلب شامل برخی از مهم‌ترین تخفیف‌های موجود می‌شوند.
قیمت‌ها را مقایسه کنید: فقط به این دلیل که یک کالا در روز نخست به فروش می‌رسد؛ به این معنی نیست که بهترین خرید از آمازون قابل انجام در این تخفیف‌ها است. بنابراین از وب‌سایت‌ها و ابزارهای مقایسه قیمت استفاده کنید؛ تا مطمئن شوید که بهترین قیمت موجود را دریافت خواهید کرد.

  • رقبای خرید از آمازون در پرایم دی

این فقط آمازون نیست که این روز را اجرا می‌کند. در سال‌های اخیر بسیاری از خرده‌فروش‌های دیگر نیز به رقابت با آمازون پرداخته‌اند؛ و تخفیف‌های خود را ارائه کرده‌اند. این بدان معناست که شما می‌توانید تخفیف‌های دیگری را نیز در خارج از آمازون پیدا کنید. هرچند قابل مقایسه با آمازون نیستند.

پرایم دی یک جشن خرید سالانه است؛ که تخفیف‌ها و پیشنهادات فراوانی را ارائه می‌کند. این روز برای اعضای آمازون پرایم فرصت فوق‌العاده‌ای برای صرفه‌جویی در خرید طیف وسیعی از محصولات است. از آنجایی که این رویداد در طول سال‌ها تکامل یافته است؛ ضروری است که از آخرین استراتژی‌ها و نکات برای استفاده حداکثری از پرایم دی آگاه باشید. از تهیه لیست دلخواه خود و استفاده از پیشنهادات محدود گرفته تا کاوش در خرده‌فروشان رقیب و…، راه‌های زیادی برای صرفه‌جویی در این فرصت خرید از آمازون وجود دارد.

در پایان فراموش نکنید که اگرچه امکان خرید مستقیم از آمازون در ایران وجود ندارد؛ اما ما در ایران بابا، به عنوان واسطه، به شما کمک می‌کنیم تا به بهترین شکل ممکن از خرید خود لذت برده و از تخفیف‌های مختلف موجود در آمازون استفاده کنید. برای آشنایی با سرویس خرید از آمازون ایران بابا، تنها کافی است با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول