برترین گجت ارتباطی سال آشنا شوید ، دارای بلوتوث - وبلاگ ایران بابا
× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

برترین گجت ارتباطی سال آشنا شوید ، دارای بلوتوث

اگر بخواهیم درباره برترین گجت‌های ارتباطی سال صحبت کنیم؛ می‌توانیم آنها را در سه دسته‌بندی اصلی گوشی هوشمند، هدفون بی‌سیم و ساعت هوشمند تقسیم کنیم. البته به‌جز این موارد، گجت‌های ارتباطی دیگری نیز وجود دارد که به کمک فناوری بلوتوث کار می‌کنند. ابزارهایی مثل اسپیکرهای بی‌سیم، ویدئو پروژکتورهای جیبی و… از این دست هستند. با این حال در این نوشته ما به همان سه دسته اصلی وفادار مانده و در هر دسته سه محصول برتر و محبوب سال 2023 را به شما معرفی کرده‌ایم؛ تا بدانید که چرا باید از گجت ها استفاده کرد؟

محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند سال 2023

چند سالی است که در دنیای گوشی‌های هوشمند، اپل، سامسونگ و گوگل، رقابت تنگاتنگی دارند. بر همین اساس امسال نیز سه گوشی هوشمند محبوب بازار از این سه برندِ شناخته‌شده است. در ادامه به‌طور مختصر این گوشی‌ها را به شما معرفی کرده‌ایم.

اپل آیفون 14 پرومکس

ایفون 14 پرومکس

اگر به دنبال بهترین گوشی هستید و بین iOS و اندروید ترجیح خاصی ندارید؛ آیفون 14 پرومکس اپل گزینه‌ای محبوب برای انتخاب است. این مدل تمام مزایای ممکن را دارد؛ و به‌جز قیمت نسبتا بالاتر، هیچ ایرادی قابل ذکری ندارد.

این دستگاه یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌هایی را دارد؛ که تا به حال دیده‌اید. اندازه 6.7 اینچی صفحه‌نمایش واقعی و تراکم پیکسلی عالی، کالیبراسیون رنگ عالی و حداکثر روشنایی 2000 نیت، باعث شده است که حتی در فضای بیرون نیز صفحه آن به‌راحتی دیده شود.

علاوه بر این، این صفحه نمایش دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی است؛ که توسط یک پنل LTPO ارائه شده است؛ و می‌تواند تا 1 هرتز کاهش یابد؛ تا از ویژگی جدید نمایش‌گر همیشه روشن و بدون مصرف بیش از حد باتری پشتیبانی کند. همه این ویژگی‌ها در کنار یک‌دیگر تجربه استفاده از گوشی اپل را روان‌تر، پاسخ‌گوتر و رضایت‌بخش‌تر کرده‌اند.

همچنین Apple A16 Bionic در حال حاضر سریع‌ترین پردازنده در همه گوشی‌های هوشمند است. بنابراین این دستگاه هر کاری را انجام می‌دهد؛ از هر بازی سربلند بیرون می‌آید؛ و با گذشت زمان کندتر نمی‌شود.

دوربین اپل نیز بسیار خوب است. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی می‌تواند عکس‌هایی با وضوح بالا بگیرد. همچنین یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابر نیز وجود دارد. این گوشی قادر است طیف گسترده‌ای از سناریوهای عکاسی را پوشش دهد؛ و همچنین فیلم‌برداری آن با پشتیبانی از وضوح 4K و حالت سینمایی بسیار خوب است.

پیشنهاد مطالعه: محبوب ترین چراغ قوه های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

سامسونگ گلکسی S23 Ultra

اگر در گروه طرفداران اندروید هستید؛ بهترین گزینه برای شما گلکسی اس 23 اولترا است. این گوشی دارای صفحه نمایش داینامیک OLED به‌روز شده است؛ که می‌تواند به حداکثر روشنایی 1750 نیت برسد. صفحه نمایش این دستگاه LTPO است. بنابراین می‌تواند بین 1 و 120 هرتز جابه‌جا شود؛ تا در طول عمر باتری صرفه‌جویی کرده و همچنان در صورت نیاز انیمیشن‌های متحرک را نشان دهد.

گلکسی اس 23 اولترا همچنین دارای یک برتری نسبت به آیفون است. با وجود قلم قدرتمند S Pen کارایی این دستگاه بیشتر شده است. شما می‌توانید از آن برای طراحی و نوشتن استفاده کنید. این قلم فوق‌العاده حساس بوده و دارای اسلات مخصوص به خود در داخل گوشی است.

این گوشی دارای یک سنسور بزرگ 200 مگاپیکسلی است؛ که به آن انعطاف‌پذیری زیادی می‌دهد. می‌توانید پیکسل‌ها را ترکیب کنید؛ تا عکس‌های 50 مگاپیکسلی بسازید. همچنین می‌توانید در تاریکی شب، بهترین عکس‌های 12 مگاپیکسلی را بگیرید.

از سویی این دستگاه دارای جدیدترین و قدرتمندترین تراشه کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 است؛ که برای گوشی‌های گلکسی اورکلاک هم شده است. بنابراین این یکی از سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار است.

گلکسی اس 23 اولترا باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد؛ و وضوح 1440 پیکسل را حفظ می‌کند. بنابراین می‌توانید روی عمر باتری حساب کنید. همچنین گلکسی اس 23 اولترا نسبت به نسل قبلی خود، بهبود واضحی در بخش عمر باتری نشان داده است.

گوگل پیکسل 7 پرو

گوشی‌های پیکسل همیشه به دلیل موجودی و در دسترس بودن محدود، نوعی محصول خاص بوده‌اند. گوگل با جدیدترین سری پیکسل 7 خود سعی کرده این مشکل را با در دسترس قرار دادن آنها به‌طور گسترده کاهش دهد. اگر به ویژگی‌های نرم‌افزاری گوشی خود اهمیت می‌دهید؛ و می‌خواهید به‌روزرسانی‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن (سریع‌تر از هر گوشی دیگری) دریافت کنید؛ Pixel 7 Pro بهترین گوشی برای شما و همچنین یکی از بهترین تلفن‌های اندرویدی بازار است.

این گوشی در بخش سخت‌افزاری نیز عملکرد خوبی دارد. مثلا یکی از بهترین نمایشگرهای بازار را به نمایش می‌گذارد؛ که با رنگ‌های کامل کالیبره شده است.

همچنین با دوربین سه گانه و زوم اپتیکال 5 برابر و هزاران ترفند نرم‌افزاری در پس زمینه برای افزایش کیفیت عکس‌های شما ارائه می‌شود. به علاوه دستیار گوگل در بهترین حالت خود در گوشی‌های گوگل قرار دارد.

مجموعه دوربین این گوشی با بهترین کیفیت در دوربین عریض و فوق عریض عرضه شده است؛ در حالی که زوم پریسکوپ آن با کیفیت S22 Ultra در هر سطح زوم، حتی زوم 10 برابر، رقابت می‌کند.

محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم سال 2023

در بخش دوم این مقاله به سراغ 3 هدفون محبوب و عالی در سال 2023 می‌رویم. در بازار هدفون‌ها در سال جدید نیز، سونی کماکان رهبر بازار محسوب می‌شود.

محبوب ترین هدفون های سال

سونی WH-1000XM4

این انتخاب یک اشتباه نیست. حتی با وجود اینکه مدل جدیدتر سونی با نام  WH-1000XM5در حال حاضر وجود دارد؛ در عمل هنوز خرید گجت XM4 گزینه بهتری برای اکثر افراد است. هدفون سونی WH-1000XM4  سیستم حذف نویز و کیفیت صدای عالی را در طراحی بی‌سیم خود ارائه می‌کند. نکته مهم اینکه همه این کارها را در بهترین حالت انجام می‌دهد.

Sony XM4 مملو از ویژگی‌هایی از جمله ارتقاء مقیاس صوتی چشم‌گیر و فرمت صوتی واقعیت 360 سونی است. این ویژگی آخر صدای فضایی را روی هدفون‌های استریو ارائه می‌کند. به علاوه این هدفون از کدک LDAC  پشتیبانی می‌کند؛ که می‌تواند نرخ بیت تا 990 کیلوبیت بر ثانیه را ارسال کند. با این حال این دستگاه aptX  یا aptX HD ندارد؛ بنابراین بنابر فاصله، پشتیبانی صوتی با وضوح بالا ممکن است متفاوت باشد.

به هر حال این دستگاه هدفون بی‌سیم مورد علاقه ماست؛ زیرا دقیقا همان چیزی را که وعده داده، ارائه می‌دهد. ویژگی‌های برجسته حذف نویز در این مدل استثنایی است؛ و حتی در رفت‌وآمدهای پر سر و صدا و هواپیما نیز بسیار خوب عمل می‌‌کند.

تنها ایراد این هدفون آن است که برای ورزش کردن ایده‌آل نیست. در واقع آنها در تحرک زیاد ثابت نمی‌مانند. همچنین رتبه IP در این دستگاه وجود ندارد؛ بنابراین آنها به اندازه کافی در برابر تعریق یا حتی باران‌های ملایم مقاوم نیستند.

هدفون سونی WH-CH510

اگر هدفون‌های بی‌سیم سونی را دوست دارید؛ اما به مجموعه‌ای گران‌قیمت و رده بالا مانند مدل قبلی نیاز ندارید؛ هدفون سونی WH-CH510 گزینه بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تری است؛ که تمام ویژگی‌های مورد نیاز اکثر افراد را دارد.

این دستگاه صدای قوی، عمر باتری عالی و اتصال بلوتوث را ارائه می‌دهد. بنابراین قیمت 60 دلاری آن بسیار مناسب است. البته با این قیمت، کیفیت ساخت یا محدوده فرکانس هدفون‌هایی با قیمت تقریبی ده برابر را به‌دست نمی‌آورید؛ اما این دستگاه یک هدفون همه‌کاره و عالی با قیمت بسیار مناسب است.

به‌عنوان مثال ممکن است برخی از صداهای محیط را نیز بشنوید؛ اما برای کسانی که در دفتر کار می‌کنند؛ یا باید در خانه هوشیار بمانند؛ این می تواند یک نکته مثبت به جای منفی باشد.

همچنین یک میکروفون داخلی با کیفیت برای برقرای تماس وجود دارد. طول عمر باتری این دستگاه حدود 35 ساعت است. همچنین شارژ کامل حدود چهار ساعت طول می‌کشد. هرچند شما می‌توانید با 10 دقیقه شارژ، حدود 90 دقیقه به موسیقی گوش کنید.

در نهایت اگر به دنبال یک دستگاه همه‌کاره، خوب و بدون پرداخت پول زیاد هستید؛ ما این سونی زیبا را به شدت توصیه می‌کنیم.

 هدفون سنهایزر Momentum 4 Wireless

این هدفون بی‌سیم یک گزینه منحصربه‌فرد است. از نظر ارزش در برابر قیمت، انتخابی عالی محسوب می‌شود. همچنین سیستم حذف نویز تطبیقی آن بسیار ​​قوی است. طراحی مینیمال با دقت و صدای فوق‌العاده، از دیگر ویژگی‌های بارز این دستگاه هستند. این مدل قطعا یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیمی است که می‌توانید امروز بخرید.

اما مهم‌ترین دلیل ما برای انتخاب این مدل، عمر باتری آن است که به‌ویژه در مقایسه با رقبا استثنایی است. در این هدفون حتی با ANC روشن، 60 ساعت کامل شارژ خواهید داشت. برای مقایسه، هدفون‌های بی‌سیم XM4 سونی و همچنین XM5 های جدیدتر از آن، تنها 30 ساعت شارژ ارائه می‌دهند.

همچنین طراحی ساده از نظر ما یک امتیاز مثبت است. هرچند ممکن است برای سایر افراد مورد پسند نباشد. در نهایت این هدفون ممکن است ارزان نباشند؛ اما همچنان گزینه‌ای فوق‌العاده است که ارزش پرداخت بالایی دارد.

پیشنهاد مطالعه: جالب ترین گجت های 2020 را بیشتر بشناسید

محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند سال 2023

در آخرین بخش از معرفی ابزارهای ارتباطی محبوب در سال 2023 به سراغ معرفی سه ساعت هوشمند محبوب و برتر جهان رفته‌ایم.

ساعت هوشمند

اپل واچ سری 8

اپل واچ 8 بهترین ساعت اپل است. این مدل از نظر ویژگی‌ها، یک ارتقاء بزرگ نسبت به اپل واچ سری 7 نیست؛ اما همان طراحی عالی و صفحه نمایشی بزرگ‌تر را ارائه می‌دهد. تفاوتی که بین اپل واچ سری 8 و 7 وجود دارد؛ حسگر دمای پوست است که می‌تواند چرخه و ردیابی باروری و همچنین ردیابی خواب را به شما اطلاع دهد. سری 8 همچنین با حالت کم‌مصرف که مدت‌ها مورد انتظار بود ارائه شده است. این ویژگی می‌تواند عمر باتری این ساعت اپل را تا 36 ساعت افزایش دهد. علاوه بر این، اپل واچ 8 دارای یک ویژگی جدید تشخیص تصادف است؛ که از حسگرهای حرکتی بهبود یافته برای کمک‌رسانی فوری در زمان‌های اضطراری استفاده می‌کند.

به‌جز موارد گفته شده، اپل واچ سری 8 همچنان یک ردیاب سلامت و ابزار ارتباطی با امکانات کامل است. این ساعت هوشمند جدیدترین و بهترین تجربه اپل واچ را در خود جای داده است. اگر بخواهید یک ساعت هوشمند برای ورزش کردن، پاسخ دادن به تماس‌ها از روی مچ دست یا استفاده از بهترین برنامه‌های اپل واچ داشته باشید؛ این بهترین ساعت هوشمند برای شماست. البته تا زمانی که در کنارش یک آیفون هم دارید.

سامسونگ گلکسی واچ سری 5

سامسونگ گلکسی واچ 5 دارای سنسور جدید دمای پوست، صفحه نمایش مقاوم‌تر در برابر خط و خش و عمر باتری طولانی‌تر است. این بهترین ساعت سامسونگ تاکنون است؛ زیرا در حالی که تفاوت زیادی با ورژن قبلی ندارد؛ تغییرات موجود روی آن، چیزی را که قبلا یک دستگاه عالی بود را بسیار بهتر کرده است.

ویژگی‌های زیادی در مورد گلکسی واچ 5 وجود دارد؛ که در مدل قبلی نیز بود. اما در این مدل برای اولین استفاده، شارژ این دستگاه دو روز کامل دوام آورد؛ و از 0 درصد در 30 دقیقه تقریبا 50 درصد شارژ شد. این مدل دارای مزایای بیشتری نیز می‌باشد. از جمله Google Assistant و قابلیت همکاری بهتر با سایر دستگاه‌های سامسونگ شما از این جمله هستند.

گوگل پیکسل واچ

این مدل بهترین ساعت هوشمند برای کاربران گوشی پیکسل است. اگرچه این یک دستگاه نسل اول است؛ اما طراحی تمیز، مجموعه‌ای کامل از برنامه‌های Google و ردیابی تناسب اندام شما با پلتفرم Fitbit از آن یک ساعت هوشمند قانع‌کننده ساخته است. از بسیاری جهات ساعت پیکسل بهترین است؛ و تجربه درجه یکی را برای شما فراهم می‌کند.

البته جا برای بهبود بیشتر نیز وجود دارد. مثلا قاب‌های ضخیم و اندازه منحصر‌به‌فرد آن، ممکن است برخی از کاربران را از خرید گجت گوگل منصرف کند. همچنین عمر باتری آن در مقایسه با سایر ساعت‌های هوشمند Fitbit ناامید کننده است. با این حال پیکسل واچ به اندازه کافی از دیگر ساعت‌های هوشمند اندروید متمایز است.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول