گران ترین پاوربانک ها مربوط به کدام برند است؟ - وبلاگ ایران بابا
× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

گران ترین پاوربانک ها مربوط به کدام برند است؟

گران ترین پاور بانک

در میان خرید لوازم جانبی گوشی مهم‌ترین خرید را احتمالا باید به پاوربانک اختصاص داد. اگر قصد دارید زمانی طولانی را در حال حرکت بگذرانید؛ وجود یک پاوربانک با ظرفیت بسیار بالا برای شما ضروری است. این دستگاه‌های 25000 تا 50000 میلی‌آمپر ساعتی، حتی می‌توانند دستگاه‌های بزرگ‌تری مانند دوربین‌های دیجیتال و لپ‌تاپ‌ها را نیز شارژ کنند. بنابراین در برای شارژ چندین باره یک گوشی هوشمند نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. در نتیجه اگر قصد دارید از پاوربانک برای روشن نگه داشتن تمام دستگاه‌های شارژی خود استفاده کنید؛ باید به سراغ پرظرفیت‌ترین و گران‌ترین قیمت پاور بانک‌ های موجود بروید. حالا که می‌دانیم با چه اولویتی، چه لوازم جانبی برای گوشی بخریم؛ در این نوشته بهترین مدل‌های پاوربانک قابل حمل با ظرفیت فوق‌العاده بالا را به شما معرفی می‌کنیم.

پاوربانک Anker 747

انکر یک نام قابل اعتماد برای پاوربانک‌های قابل حمل است؛ و این گزینه جذاب همه مزایای یک پاوربانک واقعی را به شما ارائه می‌دهد. در این دستگاه شما یک ظرفیت نسبتا خوب 25600 میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کنید؛ که برای چندین بار شارژ گوشی هوشمندتان کافی است.

این مدل، نسخه ارتقا یافته پاوربانک‌های قبلی انکر است؛ و دارای چهار درگاه USB، شامل دو درگاه USB-C و دو درگاه USB-A است. خروجی 87 وات این دستگاه نیز به شما امکان می‌دهد مک بوک یا نینتندو سوییچ خود را نیز با آن شارژ کنید. مانند سایر پاوربانک‌های قابل حمل موجود در این لیست، این دستگاه از اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و افزایش جریان یا ولتاژ، محافظت می‌کند. همچنین این دستگاه برای شارژ موبایل دارای یک شارژر دیواری 65 واتی USB-C است؛ که یک افزودنی عالی محسوب می‌شود.

انواع پاور بانک

پاوربانک EWEMOSI Portable Laptop Charger

اگر قصد دارید از یک پریز برق متناوب، در حال حرکت استفاده کنید؛ این پاوربانک قابل حمل فوق‌العاده است. این دستگاه یک پریز برق دارد و می‌تواند دستگاه ها را تا 100 وات شارژ کند. همچنین یک پورت USB-C با قدرت 18 وات و یک درگاه USB-A با قدرت 17 واتی نیز در این مدل وجود دارد. از طرفی باید به باتری 31200 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم؛ که برای هر هدف بزرگی بسیار مناسب است.

طراحی این مدل نیز بسیار ساده و کاربردی است. در واقع این مدل به‌راحتی می‌تواند در اکثر کیف‌ها جای شود. همچنین این دستگاه یک لامپ یک‌پارچه دارد. به این معنی که می‌توانید از آن به‌عنوان چراغ قوه هم استفاده کنید.

پاوربانک Omni Ultimate

این برند به خاطر پاوربانک‌های با کیفیت خود در سراسر جهان شناخته شده است؛ و این مدل 38400 میلی‌آمپر ساعتی یکی از بهترین پاوربانک‌های قابل حمل و با ظرفیت بالا است. البته این دستگاه یک محصول مقرون‌به‌صرفه نیست. همچنین با وزن 1.4 کیلویی، کوچک یا سبک محسوب نمی‌شود. بنابراین اگر بتوانید این نکات منفی را در نظر نگیرید؛ با ویژگی‌هایی عالی که احتمالا در گزینه‌های دیگر نخواهید یافت روبه‌رو خواهید شد.

این پاوربانک دارای طیف گسترده‌ای از پورت‌ها است. این مدل حتی دارای درگاه‌های AC و DC است. پورت AC در واقع می‌تواند توان 120 وات را تحمل کند. حتی پورت‌های USB-C آن نیز می‌توانند با توان ۶۰ وات شارژ شوند؛ که برای شارژ بسیاری از تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها کافی است. یکی دیگر از ویژگی‌های عالی این پاوربانک، آن است که به شما امکان می‌دهد سلول‌ها را در حال حرکت تعویض کنید.

پاوربانک RGVOTA Portable Charger

شارژرهای قابل حمل با ظرفیت بالا، با افزایش تعداد میلی‌آمپر ساعت می‌توانند گران و گران‌تر شوند. با این حال برای به‌دست آوردن ظرفیت باتری زیاد، حتی در میان گران‌قیمت‌ترین پاوربانک‌ها هم گزینه‌های معقولی وجود دارد. شارژر قابل حمل RGVOTA با باتری 38800 میلی آمپر ساعتی خود یکی از این موارد است.

هرچند با داشتن این مدل باید فداکاری‌هایی انجام داد؛ و از خیر برخی امکانات گذشت. برای شروع همه خروجی‌های این دستگاه با پورت USB-A هستند. همچنین این مدل دارای یک پورت USB-C و یک پورت micro-USB است. اما اینها هم فقط برای شارژ باتری هستند؛ نه برای شارژ کردن دستگاه‌های شما! با وجود همه آنچه که گفته شد؛ شما هنوز یک پاوربانک با اندازه زیبا، انتخاب عالی از رنگ‌های متنوع و صفحه نمایش درصد باتری را خواهید داشت.

پاوربانک Romoss 40000mAh Power Bank

این پاوربانک قابل حمل، دارای پورت‌های زیادی است. همچنین این مدل دارای باتری قابل توجه 40000 میلی‌آمپر ساعتی و گزینه‌هایی برای اکثر کابل‌های موجود در بازار است. در عمل این دستگاه دارای پورت‌های USB-A و USB-C است. البته متاسفانه در این پاوربانک با ظرفیت بالا، درگاه AC پیدا نخواهید کرد. همچنین یک پورت micro USB و یک پورت USB-C دیگر نیز وجود دارد که فقط برای شارژ خود دستگاه استفاده می‌شود. بنابراین تنها چند خروجی USB-A و یک خروجی USB-C می‌توانند دستگاه‌های دیگر را شارژ کنند.

از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به صفحه نمایشی برای بررسی میزان شارژ باقی مانده در باتری و همچنین اطلاع از جزئیات جریان، ولتاژ و… باتری اشاره کرد. همچنین شارژ با سرعت 18 وات نسبتا سریع است؛ اما دستگاه‌های سریع‌تری نیز در لیست ما هستند.

پاوربانک Powkey 42000mAh Power Bank

پاوربانک‌های ارزان‌تر با ظرفیت بیشتر هم در این لیست وجود دارد؛ اما این پاوربانک با ظرفیت 42000 میلی‌آمپر ساعت، کیفیت ساخت عالی و تطبیق‌پذیری فوق‌العاده، گزینه‌ای بسیار جذاب محسوب می‌شود.

در این مدل چند پریز برق AC امکان اتصال تقریبا هر چیزی را فراهم می‌کند. همچنین وجود چهار پورت USB برای شارژ گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر لوازم جانبی گوشی وجود دارد. در نهایت با توجه به داشتن باتری 42000 میلی‌آمپر ساعتی، این دستگاه برای زنده نگه داشتن دستگاه‌های شما طی چندین روز کافی است.

پاوربانک Flash Fish 45000mAh Solar Generator

کسانی که برای حمل یک دستگاه بزرگ‌تر مشکلی ندارند؛ ژنراتور خورشیدی 45000 میلی آمپری فلش فیش را دوست خواهند داشت. این پاوربانک دارای دسته حمل است؛ که با توجه به اندازه بزرگ آن، برای حمل و نقل ساده‌تر مفید خواهد بود. با داشتن این دستگاه شما یک باتری سنگین 45000 میلی‌آمپر ساعتی و تعداد زیادی پورت ورودی و خروجی دریافت خواهید کرد.

داشتن توان خروجی 200 وات در این مدل نیز، در صورت نیاز به راه‌اندازی دستگاه‌های پرمصرف بسیار مفید خواهد بود. علاوه بر این، می‌توانید آن را به پنل‌های خورشیدی قابل حمل برای مدیریت انرژی در فضای باز متصل کنید. امکانی که در سایر مدل‌ها کمتر خواهید دید.

پاوربانک Nuxgal 50000mAh

این پاوربانک با داشتن باتری 50000 میلی آمپر ساعتی خود، علی‌رغم قیمت نسبتا بالا، مقرون‌به‌صرفه‌ترین دستگاه در این لیست است. البته حتی در این مدل نیز باید از برخی امکانات صرف‌نظر کنید. مثلا تحویل برق در آن 18 واتی است. اگرچه به هیچ‌وجه عملکرد ضعیفی ندارد. با این دستگاه می‌توانید یک گوشی هوشمند متداول را حداقل 10 مرتبه شارژ کنید؛ و نکته جذاب نهایی اینکه این دستگاه دارای چراغ قوه سر خود است. بنابراین از خرید چراغ قوه نیز معاف می‌شوید.

پاوربانک Crave PowerPack 50000mAh

این دستگاه یک باتری 50000 میلی‌آمپر ساعتی دارد؛ که می‌تواند رایانه‌ها و دستگاه‌های تلفن همراه را شارژ کند. حداکثر خروجی یکی از درگاه‌های USB-C آن 100 وات است؛ در حالی که دومی می‌تواند تا 60 وات را تحمل کند. در همین حال، هر دو پورت USB-A دارای پشتیبانی از Quick Charge نسخه 3 برای شارژ سریع هستند. به‌طور کلی این مدل یکی از بهترین گزینه‌های پاور بانک 50000 میلی‌آمپر ساعتی است. هرچند قیمت بالایی دارد.

پاوربانک Krisdonia 50000mAh laptop power bank

پاوربانک لپ تاپ 50000 میلی آمپری کریس دونیا برای شارژ کردن لپ‌تاپ‌ها (و همچنین گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌ها) در شرایط عدم دسترسی به برق مستقیم عالی است. این مدل دارای گزینه‌های ورودی و خروجی DC و همچنین دو پورت USB-A و یک گزینه USB-C است. اگر شارژر لپ‌تاپ قابل اعتماد خود را در اطراف ندارید؛ بهتر است بدانید که این مدل با 28 آداپتور منحصر‌به‌فرد ارائه می‌شود؛ که تقریبا برای هر مدلی از لپ‌تاپ‌های متداول و موجود در بازار مناسب است.

پیشنهاد مطالعه: چرا پاوربانک من گوشی را سریع شارژ نمی‌کند؟

سوالات متداول

یک پاوربانک 50000 میلی‌آمپری چند بار می‌تواند گوشی هوشمند من را شارژ کند؟

پاسخ به این سوال به اندازه باتری گوشی هوشمند شما بستگی دارد. اگر فرض کنیم گوشی شما با یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی کار می‌کند؛ این بدان معناست که یک باتری قابل حمل 50000 میلی‌آمپر ساعتی باید گوشی شما را 10 بار شارژ کند. البته این فقط در تئوری است. همیشه مقداری اتلاف انرژی وجود دارد؛ و ممکن است گوشی شما در هنگام شارژ هم مقداری انرژی برای روشن ماندن مصرف کند. این به این معنی است که این عدد در این شرایط باید بیشتر از هشت تا نه مرتبه شارژ کامل باشد.

شارژ کردن با یک باتری قابل حمل چقدر می‌تواند سریع باشد؟

اکثر پاوربانک‌های قابل حمل اولیه، معمولا دستگاه‌های شما را نسبتا آهسته شارژ می‌کنند. بنابراین اگر می‌خواهید شارژ سریع‌تری داشته باشید؛ باید در ویژگی‌های آنها به‌دنبال Power Delivery باشید. پاوربانک‌های دارای PD معمولا می‌توانند دستگاه‌های پیشرفته‌تری مانند تبلت و لپ‌تاپ را نیز شارژ کنند. اینها به‌طور کلی می‌توانند به‌سرعت به شارژ 60 وات یا بالاتر برسند. همچنین ممکن است بخواهید پاوربانک‌هایی با پریزهای AC را در نظر بگیرید؛ که می‌توانند 100 تا 200 وات یا حتی بیشتر را در اختیار شما قرار دهند.

آیا پاوربانک‌های خورشیدی واقعا کار می‌کنند؟

پاوربانک‌های خورشیدی کار می‌کنند؛ اما معمولا ناکارآمد هستند و هنگام استفاده از نور خورشید، بسیار آهسته شارژ می‌شوند. علاوه بر این آنها معمولا توسط برندهای ناشناخته‌ای ارائه می‌شوند؛ که ما چیز زیادی درباره آنها نمی‌دانیم. به هر حال به‌نظر می‌رسد همه پاوربانک‌های با قابلیت‌های خورشیدی را دارای عملکردی ضعیف می‌دانند؛ مگر اینکه به عنوان یک گزینه مکمل یا مناسب در فضای خارجی به آن نگاه کنید.

آیا می‌توانم هر چیزی را با یک پاوربانک تغذیه کنم؟

نه واقعا. حتی قوی‌ترین پاوربانک‌ها نیز تا حدی محدود هستند. بهترین پاوربانک‌ها معمولا می‌توانند حدود 200 وات را تحمل کنند؛ که همین ویژگی مهم‌ترین محدودیت شما خواهد بود. به عنوان مثال اکثر رایانه‌های شخصی رومیزی بسیار بیشتر از 200 وات استفاده می‌کنند. این بدان معناست که حتی اگر شارژ باتری کامل داشته باشید؛ و بخواهید برای چند ثانیه از رایانه خود استفاده کنید؛ به کمک بهترین پاوربانک‌ها هم نمی‌توانید یک رایانه رومیزی را روشن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول