× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

5تا از بهترین برنامه چراغ قوه برای اندروید که ایمن هستند

چراغ قوه یک منبع نور دستی و دارای باتری است. هنوز هم نیاز به یک منبع نور یا چراغ قوه در حضور تاریکی ضروری است. به این معنی که شما فقط زمانی از چراغ قوه استفاده می‌کنید؛ که نور طبیعی یا خورشید وجود نداشته باشد. با توجه به اینکه در برخی شرایط ممکن است هرگز ندانید در دو دقیقه آینده چه اتفاقی می‌افتد؛ ضروری است به خرید چراغ قوه یک دستی اقدام کنید. اما مشکل اینجاست که هنگام راه رفتن، گرفتن چراغ قوه واقعی در دست کمی سخت است. در واقع ممکن است این کار برای مردم عجیب به نظر برسد. از این رو نیاز به راه‌اندازی چراغ قوه گوشی موبایل بیشتر حس می‌شود. به همین دلیل است که تلفن‌های همراه از چراغ قوه به عنوان یکی از ابزارهای جانبی خود استفاده می‌کنند. البته همه دستگاه‌های اندرویدی به صورت پیش‌فرض دارای یک برنامه‌ چراغ قوه ساده هستند.

وقتی به ماساژ نیاز دارید؛ خرید ماساژور تفنگی اجتناب‌ناپذیر است. چرا که گوشی‌ها هنوز چنین قابلیتی ارائه نمی‌دهند. اما در مورد چراغ قوه موضوع تا حد زیادی فرق می‌کند. همچنین اپلیکیشن‌های چراغ قوه در هر گوشی اندرویدی به یک ضرورت تبدیل شده‌اند؛ زیرا به هر طریقی، مردم برای فعالیت‌های روزانه خود به آنها نیاز دارند. بنابراین این بدان معناست که تلفن‌های هوشمند ما کارهایی بیشتر از تماس و گشت‌وگذار در اینترنت انجام می‌دهند. یکی از این موارد نیز چراغ قوه است. هنگام قطع برق، چراغ قوه ابزاری مفید است. همچنین یک چراغ قوه می‌تواند به شما کمک کند تا راه خود را در شب پیدا کنید. شما همچنین می‌توانید از آن برای ارسال علامت در شرایط اضطراری استفاده کنید.

برنامه چراغ قوه برای اندروید که ایمن هستند

همان‌طور که گفته شد: هر گوشی اندرویدی دارای یک چراغ قوه داخلی نصب شده در آن است؛ که معمولا از نوار اعلان قابل دسترسی است. اما این چراغ قوه داخلی فقط دارای ویژگی‌های استاندارد است. بنابراین اگر ویژگی‌های پیشرفته‌تری می‌خواهید؛ خرید چراغ قوه یک راه حل پولی است. همچنین می‌توانید برنامه‌های چراغ قوه رایگان را از فروشگاه گوگل پلی یا هر بازار اندرویدی دیگری دانلود کنید. از آنجا که انتخاب بهترین اپلیکیشن‌ها از بین بقیه ممکن است کمی دشوار باشد؛ در این نوشته با ارائه یک لیست جذاب، به شما برای یافتن برنامه‌های چراغ قوه مناسب کمک خواهیم کرد. نکته نهایی اینکه اگر به این فکر می‌کنید که چه لوازم جانبی برای گوشی بخریم بهتر است؛ می‌توان گفت خرید یک چراغ قوه مستقل یا رینگ لایت گزینه خوبی برای علاقه‌مندان بازی با نور است.

 لیست بهترین برنامه‌های چراغ قوه برای استفاده در گوشی‌های اندرویدی

در این بخش فهرستی از بهترین برنامه‌های چراغ قوه برای گوشی‌های اندرویدی را به شما ارائه می‌دهیم؛ که می‌توانید از بین آنها هرکدام را برای استفاده انتخاب کنید. این برنامه‌ها معتبر و امن هستند؛ و بر اساس نیازهای مختلف طراحی شده‌اند.

 1. اپلیکیشن Tiny Flashlight

این یک برنامه چراغ قوه با کاربری آسان است. هنگامی که برنامه را باز می‌کنید؛ دکمه پاور (روشن و خاموش) و نشانگر باتری را خواهید دید. برای روشن کردن چراغ قوه باید دکمه پاور را فشار دهید. برای خاموش کردن هم باید دوباره همین کار را تکرار کنید.

این برنامه همچنین دارای چند افزونه رایگان مانند Warning Light، Police Light، Light Bulb وFast Light است که باید از داخل برنامه آنها را دانلود کنید. این بدان معنی است که شما می‌توانید از این برنامه برای تولید انواع دیگر نور استفاده کنید. به عنوان مثال افزونه Warning Light می‌تواند در موقعیت‌های سخت برای هشدار یا ارسال سیگنال مفید باشد. همچنین این اپلیکیشن زمانی که صحبت از حفظ عمر باتری در حین استفاده از آن می‌شود؛ یک برنامه قابل اعتماد است.

 2. اپلیکیشن Icon Torch – Flashlight

همان‌طور که از نام آن پیداست؛ این برنامه رایگان چراغ قوه، یک آیکون را در صفحه اصلی گوشی شما ارائه می‌دهد؛ و فقط با کلیک بر روی آن آیکون، چراغ قوه به‌طور خودکار روشن می‌شود. این بدان معناست که قبل از استفاده از چراغ قوه، نیازی به ورود یا باز کردن برنامه نیست.

با وجود اینکه برخی از برنامه‌های چراغ قوه در محیط نرم‌افزار خود تبلیغات دارند؛ این برنامه کاملا بدون تبلیغات است. همچنین این یک برنامه بسیار سبک است؛ زیرا فقط چند کیلوبایت از فضای حافظه گوشی شما را پر می‌کند. بنابراین اگر به دنبال چیزی هستید که به هیچ وجه فضای گوشی را نگیرد؛ آیکون تورچ برای شما مناسب است.

پیشنهاد مطالعه: اگر احساس می‌کنید پاوربانک شما به خوبی قادر به شارژ گوشی و سایر دستگاه‌های الکتریکی نیست؛ مطالعه مقاله «چرا پاور بانک من گوشی را سریع شارژ نمی‌کند؟» را از دست ندهید.

بهترین برنامه چراغ قوه برای اندروید که ایمن هستند

 3. اپلیکیشن Privacy Flashlight

این گزینه نیز یک برنامه رایگان با اندازه نسبتا کوچک است. به این معنی که فضای زیادی را در حافظه گوشی شما اشغال نخواهد کرد. همچنین همان‌طور که از نام آن پیداست؛ برنامه امنیت داده‌های کاربر را تضمین می‌کند.

این برنامه تنها دو سطح روشنایی را ارائه می‌دهد؛ که شامل نور صفحه جلویی و نور لامپ LED در پشت تلفن همراه است. همچنین یک گزینه تایمر نیز در این اپلیکیشن وجود دارد؛ که می‌توانید از آن برای تنظیم مدت‌زمان روشن بودن چراغ قوه استفاده کنید. در نهایت با توجه به اینکه این برنامه دارای اندازه کوچکی است؛ نمی‌توانید انتظار داشته باشید که ویژگی‌های زیادی داشته باشد. اما اگر ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد برای شما جذاب است، می‌توانید آن را امتحان کنید.

4. اپلیکیشن Smart Flashlight

این یک برنامه چراغ قوه ساده و کاربردی است. به کمک این برنامه می‌توانید از چراغ LED پشت گوشی به عنوان چراغ قوه استفاده کنید؛ و در صورتی که نمی‌خواهید از چراغ LED خود استفاده کنید؛ می‌توانید از صفحه نمایش دستگاه خود نیز به عنوان چراغ قوه استفاده نمایید.

این برنامه به همراه برخی از گجت‌های ویژه نصب شده است؛ که می‌توانید آنها را در صفحه اصلی خود قرار دهید. بنابراین می‌توانید برای دسترسی به آنها به صفحه اصلی خود بروید. این برنامه همچنین از اکثر دستگاه‌های اندرویدی دارای سیستم عامل نسخه 4.0 و بیشتر پشتیبانی می‌کند.

بهترین برنامه که چراغ قوه برای اندروید که ایمن هستند

 5. اپلیکیشن Brightest Flashlight

همان‌طور که از نام آن پیداست؛ این برنامه چراغ قوه‌ای گوشی شما را روشن‌تر از حد معمول می‌کند. جدای از آن، این برنامه همچنین هر منبع نور موجود در گوشی شما را روشن‌تر از حد معمول می‌کند. در واقع به کمک این برنامه نور LED اعلان شما، نور صفحه نمایش و نور پس‌زمینه صفحه کلید شما روی حداکثر تنظیم خواهد شد.

بنابراین واضح است که Brightest Flashlight یکی از بهترین برنامه‌های چراغ قوه برای شرایط و مکان‌های تاریک است؛ زیرا نوری را که از گوشی شما می‌آید به حداکثر می‌رساند. همچنین اگر صفحه نمایش گوشی شما در نور روز قابل دیدن نیست؛ شاید این برنامه از طریق پرنورتر شدن صفحه آن، به رفع این مشکل کمک کند.

فراموش نکنید که برنامه‌های معرفی شده کارایی مشخصی دارند؛ بنابراین نمی‌توانید از آنها انتظارات عجیب و غریب داشته باشید. به عنوان مثال اگر به یک چراغ فانوسی نیاز دارید؛ بهتر است نگاهی به مقاله «چراغ فانوسی کمپینگ چیست» بیندازید.

ما نیازی به تاکید بر اهمیت وجود یک برنامه چراغ قوه در گوشی شما نداریم. بنابراین در صورتی که با ما در مورد اهمیت آن موافق باشید؛ انتظار می‌رود که در انتخاب برنامه‌های چراغ قوه در تلفن خود دقت کافی داشته باشید. شما می‌توانید یکی از موارد ذکر شده در بالا را انتخاب کنید؛ زیرا بهترین برنامه‌های چراغ قوه هستند که می‌توانید روی گوشی خود داشته باشید. همچنین اگر برآیند شما از کاربری چراغ قوه داشتن گجتی با کارایی بیشتر است؛ بهتر است مانند خرید ماساژور برقی برای این ابزار نیز به سرمایه‌گذاری جداگانه فکر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول