× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

معرفی چراغ قوه با برد چند کیلومتر+دید در شب

معرفی چراغ قوه با برد چند کیلومتر

شغل بسیاری از افراد شامل فعالیت شبانه و حتی برخی وظایف حیاتی است؛ که باید در طول شب انجام شود. در این شرایط چراغ قوه یکی از ابزارهای اساسی در دست این افراد است. همچنین از آنجا که قیمت چراغ قوه شارژی در مدل‌های حرفه‌ای، می‌تواند بالا باشد؛ انتخاب یک گزینه مناسب و موثر بسیار مهم است.

معرفی چراغ قوه با برد چند کیلومتر

بسیاری استفاده از چراغ قوه‌های قابل حمل را پیشنهاد می‌کنند؛ اما در بعضی شرایط خاص نیاز به گزینه قدرتمندتری وجود دارد. به عنوان مثال در شغل‌های امنیتی و نگهبانی، داشتن یک چراغ قوه با برد بالا و پرتاب نور طولانی، گزینه‎ای بسیار مهم محسوب می‌شود. در این زمینه گاهی سؤال می شود که بهترین چراغ قوه دور برد موجود در بازار کدام است، در پاسخ باید گفت چراغ قوه‌های زیادی با قیمت‌های مختلف در بازار موجود است. در نتیجه شما باید گزینه متناسب با نیازها و بودجه خود را انتخاب کنید.،

بر این اساس در این نوشته لیستی از بهترین چراغ قوه‌های با پرتاب نور طولانی را به همراه سایر ویژگی‌های آنها به شما معرفی کرده‌ایم.

معرفی چراغ قوه با برد چند کیلومتر

چراغ قوه GearLight Flashlight 2pk Bright

با این چراغ قوه می‌توانید برای هرگونه ماجراجویی آماده شوید. ما حدس می‌زنیم که اغلب افراد این مدل را دوست داشته باشند. چراکه علاوه بر برد طولانی هزار متری، با چراغ قوه‌ای پر نور، قابل اعتماد و محکم روبه‌رو هستیم.

این چراغ قوه تاکتیکی برای استفاده در اطراف خانه و در فعالیت‌های خارج از منزل مانند کمپینگ مناسب هستند. همچنین با توجه به جنس بدنه آن، می‌توان گفت عملا تخریب‌ناپذیر محسوب می‌شوند.

بدنه قوی آلومینیومی درجه نظامی این دستگاه، به این معنی است که می‌تواند در برابر هر ضربه‌ای به خوبی مقاومت کند. این دستگاه با ابعاد 6.1 در 1.57 در 1.57 اینچی خود، گزینه‌ای سبک و کوچک محسوب می‌شود؛ که به راحتی در کیف یا حتی جیب شما می‌تواند جای بگیرد. همچنین با اضافه شدن تسمه‌های دستی به این دستگاه، می‌توانید کنترل بیشتری بر پرتوهای نور خود داشته باشید.

این چراغ قوه هر موقعیتی را روشن می‌کند. بنابراین شب یا روز خود را با آن، در هر جایی که هستید؛ کمی روشن‌تر کنید. در نهایت باید گفت این دستگاه نورپردازی قدرتمند و قابل اعتمادی را برای طیف گسترده‌ای از نیازها فراهم می‌کند. در واقع نورپردازی قوی، ساختار بادوام و قیمت مناسب این چراغ قوه را به انتخابی عالی تبدیل کرده است.

چراغ قوه ThruNite Catapult V6 SST70

با این چراغ قوه قابل شارژ اطراف خود را روشن کنید. این چراغ قوه قدرتمند و نوآورانه برای هر نیاز نوری مناسب است. این دستگاه علاوه بر ایجاد یک پرتو کاملا متعادل تا 692 متر برد، دارای حداکثر خروجی 2836 لومن است. کابل شارژ همراه و پورت USB-C موجود نیز، شارژ آن را بسیار آسان کرده است.

همچنین نگران افتادن آن از دست و… نباشید. ساختار بدنه آلومینیومی این چراغ قوه، کمک می‌کند تا بدون هیچ مشکلی در برابر سقوط از ارتفاع تا یک و نیم متری مقاومت کند.

این دستگاه با لامپ LED خود 3300 لومن توان نورپردازی تولید می‌کند. همچنین قابل تنظیم بر روی 5 درجه قدرت و سه مود اختصاصی است.

در نهایت می‌توان گفت با خرید چراغ قوه شارژی ThruNite Catapult V6 SST70 LED یک انتخاب عالی به عنوان چراغ قوه‌ای قدرتمند، قابل شارژ و قابل اعتماد داشته‌اید. این چراغ قوه با ساختار قوی، ویژگی‌های پیشرفته و عملکرد عالی، ارزش سرمایه‌گذاری به عنوان یک چراغ قوه با برد طولانی را دارد.

چراغ قوه Streamlight 66134 Stylus Pro

با چراغ قوه استایلوس پرو Streamlight 66134 یک انتخاب ظریف اما مستحکم داشته باشید. این چراغ قوه با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم ماشین‌کاری و آدونایز شده هواپیما، گزینه‌ای عالی برای هر کسی است که می‌خواهد در هر موقعیتی آماده باشد.

همچنین از آنجایی که این دستگاه از باتری‌های لیتیوم یونی استفاده می‌کند؛ دیگر نگران تمام شدن برق نخواهید بود. علاوه بر این، این دستگاه از پورت USB پشتیبانی کرده و استفاده از آن آسان است.

دو حالت نور در Streamlight Stylus Pro برای راحتی و قابلیت استفاده بیشتر وجود دارد. هنگامی که لامپ روی حالت بالا تنظیم شود؛ شدت پرتو 350 لومن و 2950 کاندلا به فاصله پرتو باورنکردنی 109 متری می‌رسد. در این شرایط این دستگاه تا 1.5 ساعت به شما امکان استفاده می‌دهد. ممکن است فاصله پرتاب 109 متری برای شما ناامیدکننده باشد؛ با این وجود این عدد در دستگاهی با این قد و قواره شگفت‌انگیز است.

در حالت دوم نیز علیرغم شدت پرتو 90 لومن و 840 کاندلا، همچنان فاصله پرتوی 58 متری را ارائه می‌کند؛ که در اغلب شرایط کافی به‌نظر می‌رسد. در این حالت نیز این دستگاه شما را تا 3.5 ساعت تنها نمی‌گذارد؛ تا زمان کافی برای تکمیل هر کاری را داشته باشید.

از سویی این چراغ قوه دارای رتبه IPX4 برای عملکرد مقاوم در برابر آب در شرایط آب و هوایی شدید است. همچنین با یک گیره جیبی مناسب و جنس سخت، می‌توانید از این چراغ قوه به شکلی راحت‌تر استفاده کنید. 

چراغ قوه 77outdoor Rechargeable

این چراغ قوه تجربه نورپردازی شما را در فضای باز به سطح بالاتری می‌برد. این دستگاه عملا مانند یک نیروگاه در کف دست شماست. یک لنز LED و 2400 لومن توان تولید نور، موجب شده تا این دستگاه قابلیت پرتاب نور تا فاصله 690 متری (تقریبا برابر با طول شش زمین فوتبال) را در حالت توربو ارائه دهد.

همچنین با عمر باتری طولانی 5.5 ساعته در حالت متوسط ​​و 40 ساعت در حالت کم، با این مدل دیگر هرگز نگران از دست دادن روشنایی در شب نباشید. به علاوه می‌توانید آن را به سرعت از طریق درگاه USBC شارژ کنید. جالب است بدانید که این دستگاه فقط 2.5 ساعت برای شارژ کامل زمان نیاز دارد.

علاوه بر این، به دلیل داشتن دو پورت USB، می‌توانید دستگاه‌های خارجی خود مانند تلفن‌های هوشمند را نیز با این چراغ قوه شارژ کنید. بنابراین در تمام سفرهای‌تان از بردن پاور بانک معاف می‌شوید. همچنین می‌توانید با استفاده از هر دو حالت پله و شیب، نور خروجی دستگاه را مطابق با نیاز خود از کم به زیاد تنظیم کنید.

اندازه کوچک این دستگاه واقعا فریبنده است. همچنین این دستگاه در حالی که کوچک است؛ بسیار بادوام و قوی است. در نتیجه قادر به مقاومت در برابر شرایط سخت است. در واقع وجود بدنه و پوسته آلیاژ آلومینیوم 6061 درجه هوافضا، آن را سبک وزن، مستحکم و مقاوم در برابر ضربه کرده است.

چراغ قوه Sofirn SP36 Rechargeable

آیا به یک چراغ قوه قوی و بادوام نیاز دارید؟ آخرین پیشنهاد ما برای یک دستگاه دوربرد، خرید چراغ قوه شارژی Sofirn SP36 است. این چراغ دارای چهار LED مدل LH351D و حداکثر خروجی 5000 لومن و پرتاب نور 350 متر است.

افتادن این دستگاه از دست، فرو بردن آن تا عمق دو متری آب و حتی تغییرات شدید دما، نمی‌تواند آسیبی به آن وارد کند. این دستگاه در حالت اکو تا 45 روز دوام می‌آورد؛ که نشان از یک سرباز مقاوم و شگفت‌انگیز است.

SP36 همچنین فوق‌العاده سرگرم‌کننده و آسان برای استفاده است. در واقع این دستگاه توسط متخصصانی پر زرق و برق توسعه یافته است؛ که دستگاهی قدرتمند و در عین حال کاربر پسند می‌خواسته‌اند. همه افراد کار با این مدل را دوست خواهند داشت؛ چرا که این چراغ قوه با یک دکمه به راحتی کنترل می‌شود. بنابراین در عمل در این دستگاه به تخصص فنی یا ناامید شدن نیازی ندارید.

یکی از چشم‌گیرترین ویژگی‌های این چراغ قوه ماژول LED با طراحی خاص آن است؛ که یک پرتو روشن و باکیفیت با محدوده زوم قابل تنظیم ارائه می‌دهد. در نتیجه می‌توانید پرتو آن را برای هر فعالیتی تنظیم کنید. همچنین دارای وزن سبک است؛ که به راحتی در جیب یا کیف شما قرار می‌گیرد؛ و آن را به گزینه‌ای عالی برای فعالیت‌های خارج از منزل تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول