× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

4 دلیل اصلی برای خرید صندلی گیمینگ + نحوه انتخاب صندلی گیمینگ مناسب

نکات قابل توجه قبل از خرید صندلی گیمینگ

با گسترش تکنولوژی‌های جدید و مهم‌تر از آن، بروز اپیدمی کرونا و قرنطینه سراسری، سبک تفریحات جوانان تغییر کرد و تعداد زیادی به بازی‌های ویدیویی روی آوردند، اما انجام این بازی‌ها به برخی امکانات نیاز دارد و یکی از آن‌ها، خرید صندلی گیمینگ است. استفاده طولانی‌مدت از صندلی‌های غیراستاندارد، باعث خستگی و گرفتگی عضلات، درد و بی‌حسی در عضلات گردن و کمر، دیسک کمر و گردن و ممانعت از گردش صحیح خون می‌شود. همچنین نشستن روی صندلی غیراستاندارد، منجر به عدم تمرکز در حین بازی، از دست دادن امتیاز و لذت نبردن از بازی می‌گردد.

مقایسه فرم بدن در استفاده از صندلی عادی و صندلی گیمینگ

صندلی گیمینگ چیست؟

اگر قصد خرید یک صندلی گیمینگ دارید، پیش از هر چیز باید برای این سؤال پاسخی پیدا کنید. صندلی‌های گیمینگ یا صندلی‌های مخصوص بازی، صندلی‌های ارگونومیکی هستند که برای ساعت‌های طولانی بازی طراحی شده‌اند تا از خستگی بدن و فشار غیراصولی به آن، جلوگیری شود.

تفاوت‌های صندلی گیمینگ

صندلی‌های گیمینگ، چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟ در زمان خرید صندلی گیمینگ، به چه نکاتی توجه کنیم؟

 1- بهبود وضعیت بدنی

اکثر افراد از روی ناآگاهی به مدت طولانی از صندلی‌های غیراستاندارد و با ارگونومی غیراصولی استفاده کرده‌اند که این رفتار نادرست باعث ایجاد حالت بدنی غیرطبیعی در آن‌ها شده است که نتیجه آن زشتی و مشکلات فیزیکی است. اگر شما هم در این شرایط هستید، ابتدا نشستن روی صندلی‌های گیمینگ برایتان دشوار و آزاردهنده خواهد بود. اما به‌مرور این تجربه برایتان خوشایند خواهد شد و بسیاری از مشکلات فیزیکی‌تان حل خواهند شد.

2- راحتی مداوم

هرچقدر بیشتر بر روی صندلی گیمینگ بنشینید، احساس راحتی بیشتری می‌کنید. این صندلی‌ها با تنفس عمیق‌تر و بهبود گردش خون، افزایش آگاهی از بدن و فضای اطراف هنگام نشستن، افزایش سطح انرژی هنگام بازی به دلیل راحتی و بهره‌وری بیشتر در بازی و کار، باعث می‌شوند به‌سرعت به آن‌ها عادت کنید و نتوانید زندگی خود را بدون آن‌ها تصور کنید. پس اولین چیزی که خرید صندلی گیمینگ به شما می‌دهد، راحتی و سلامت است.

3- تناسب سطح چشم و صفحه‌نمایش

خرید صندلی گیمینگ امکان تناسب بین سطح چشمان شما و صفحه‌نمایش را به شما می‌دهد. همه صندلی‌های مخصوص بازی، دارای بالابرهای مجهز به گاز هستند که در صورت لزوم می‌توانید آن‌ها را بالا یا پایین بیاورید تا زمانی که چشمانتان به صفحه برسند. در آن موقعیت، فقط باید چشم‌های خود را حرکت دهید تا سوژه را دنبال کنید، نه کل سرتان را.

4- افزایش سطح انرژی

هنگام نشستن به مدت طولانی و با وضعیت بد بدنی، عضلات دچار کشیدگی می‌شوند. این مشکل باعث می‌شود تا بخشی از انرژی خود را صرف بهبود وضعیت عضلات خود کنید. هنگامی‌ که شروع به استفاده از صندلی گیمینگ می‌کنید، پشتی صندلی از عضلاتتان پشتیبانی می‌کند تا بدن مجبور نشود این فشار عضلانی را از بین ببرد، این‌گونه انرژی بیشتری را برای انجام کارهای مفید حفظ می‌کنید.

قیمت صندلی گیمینگ

صندلی‌های گیمینگ انواع متنوعی دارند و بسته به امکاناتشان قیمت‌هایشان هم متغیر است. اگر به دنبال صندلی گیمینگ ارزان هستید، می‌توانید صندلی‌هایی با حدود قیمت 4 میلیون تومان خریداری کنید. همچنین می‌توانید بهترین صندلی‌های گیمینگ را با قیمت 38 تا 40 میلیون تومان در بازار پیدا کنید.

برندهای تولیدکننده صندلی گیمینگ

برندهای بسیاری در بازار ایران موجود هستند، مثل دی ایکس ریسر (DXRacer)، سکرت لب، ورتاگیر ریسینگ (vertagear racing) و ریزر. اما از میان این برندها، محصولات صندلی DXRacer بسیار متنوع هستند و شما می‌توانید انتخابی خوب با قیمت مناسب از بین آن‌ها داشته باشید.

نکاتی قبل از خرید صندلی گیمینگ

1- شرایط قد و وزن صندلی را بررسی کنید.

بیشتر صندلی‌های بازی، با رعایت دستورالعمل‌ها و الزامات مربوط به قد و وزن توصیه‌شده ارائه می‌شوند، اما قبل از اقدام به خرید، حتماً آن‌ها را بررسی کنید چون برخی صندلی‌ها مناسب افراد سنگین‌وزن یا قدبلند نیستند.

2- قابلیت تنظیم سفارشی مهم‌ترین ویژگی یک صندلی گیمینگ است.

یک صندلی ارگونومیک خوب باید دارای تنظیمات کاملاً سفارشی باشد، تا امکان کنترل بهتر وضعیت نشستن شما را فراهم کند. توانایی تنظیم هر قسمت از صندلی، چیزی است که شما با خرید صندلی گیمینگ نیاز دارید.

قابلیت تنظیم سفارشی

3- یک طراحی لوکس برابر با راحتی نیست.

هر محصول گیمینگی که به بازار ارائه می‌شود، تولیدکنندگان سعی می‌کنند با استفاده از افراد معروف و راه‌های مختلف، جلوه لوکس و گران‌قیمتی به آن بدهند. شرکت‌ها برای برجسته‌سازی محصول خود، از طراحی بیرونی جذاب و افراد مشهور استفاده می‌کنند، اما درمورد صندلی‌های گیمینگ، لوکس بودن ظاهری به معنای راحتی نیست.

4- اگر توانایی خرید دارید، صندلی‌های گران‌قیمت را ترجیح دهید.

اگر قصد خرید صندلی گیمینگ دارید، سعی کنید تا حد امکان، یک صندلی گیمینگ با قیمت بالاتر و شرایط بهتر تهیه کنید.

در این مقاله سعی کردیم از مزایای استفاده از صندلی گیمینگ بگوییم و راهنمایی مناسبی برای خرید صندلی گیمینگ ارائه دهیم. حالا می‌توانید با توجه به نیاز خودتان و همچنین محصولات موجود در بازار، انتخاب درستی انجام دهید. برای این کار، با مراجعه به بخش صندلی‌های گیمینگ فروشگاه ما، می‌توانید نیازتان را با تخفیف بالا تهیه کنید. اگر نظری دارید که می‌تواند به کاربران ما در تهیه صندلی گیمینگ کمک کند، در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول