راهنمای خرید و معرفی بهترین چراغ های اضطراری - وبلاگ ایران بابا
× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

راهنمای خرید و معرفی بهترین چراغ های اضطراری

چراغ-قوه-اضطراری

داشتن یک چراغ قوه اضطراری در خانه، محل کار، سفر یا هرجای دیگری که زمانی طولانی را در آن می‌گذرانید؛ می‌تواند به تاریک‌ترین لحظات زندگی شما نور داده و شما را از خطرات مختلف مصون نگه دارد. بر همین اساس در این نوشته می‌خواهیم به بررسی مهم‌ترین نکات خرید چراغ قوه شارژی اضطراری پرداخته و پس از آن بهترین نمونه‌های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین چراغ قوه اضطراری

در طول هر خاموشی یا یک ماجراجویی پیش‌بینی نشده، شما نمی‌توانید چیزی جز یک چراغ قوه اضطراری خوب داشته باشید. در صورتی که منطقه فعالیت یا زندگی شما با هرگونه خطر طبیعی (مثلا سیل و زلزله) روبه‌رو است؛ این دستگاه‌ها می‌توانند در شرایط خطر، نجات‌دهنده شما باشند. علاوه بر ایمنی، این چراغ قوه‌ها در فعالیت‌های خارج از منزل مانند کمپینگ و کوه‌نوردی نیز کمک بزرگی هستند.

همچنین چند فاکتور ضروری وجود دارد که باید در خرید چراغ قوه شارژری اضطراری در نظر بگیرید؛ تا مفیدترین محصول را برای خود انتخاب کنید:

روشنایی

اولین ویژگی واضح هر چراغ قوه‌ای که باید به دنبال آن باشید؛ کیفیت و میزان روشنایی یا نور آن است.

قیمت چراغ قوه نیز با افزایش روشنایی آن بیشتر می‌شود. از این رو بهترین راه برای انتخاب میزان روشنایی، مشخص کردن کاربرد چراغ قوه است. پاسخ به این سوال که با چراغ قوه چه خواهید کرد؟، همه ابهامات را برطرف می‌کند.

به‌عنوان مثال برای کارهای معمولی خانگی به یک دستگاه قدرتمند نیاز ندارید؛ و اگر می‌خواهید یک منطقه بزرگ را روشن کنید، یک چراغ قوه جیبی کوچک کاربردی نیست.

بنابراین بسته به اینکه چرا به یک چراغ قوه نیاز دارید؛ مثلا برای فعالیت‌های خارج از منزل مانند کمپینگ، کوه‌نوردی یا مصارف خانگی، می‌توانید میزان روشنایی مناسب را انتخاب کنید.

کیفیت و دوام

چراغ قوه‌های اضطراری از مواد مختلفی مانند فولاد، آلومینیوم یا پلاستیک ساخته می‌شوند. ساختار چراغ قوه‌ها نیز در کنار دوام و قابلیت اطمینان، بر عملکرد آنها تاثیر می‌گذارد.

اگر به دنبال یک چراغ برای مقاصد ماجراجویی یا کیف حوادث اضطراری خود هستید؛ داشتن یک چراغ قوه مستحکم مناسب‌ترین گزینه است. چراکه ممکن است چراغ قوه از دست شما بیفتد؛ یا ممکن است مجبور شوید با طوفان روبرو شوید. در چنین لحظاتی به یک دستگاه قوی نیاز دارید.

اضافه شدن ویژگی ضد آب نیز به عمر و کارایی چراغ قوه اضطراری می‌افزاید. بنابراین مطمئن شوید که چراغ مورد نظر کاملا در برابر آب مقاوم است.

عمر باتری

ویژگی بعدی عمر باتری و عملکرد بادوام چراغ قوه است. اگر چراغ قوه شما 100 لومن روشنایی بدهد؛ و بعد از یک ساعت شارژش تمام شود؛ ابزار مناسبی نیست. از این رو مطمئن شوید که مدل انتخابی در هنگام شارژِ کامل دوام زیادی داشته باشد. همچنین اگر دارای قابلیت استفاده از باتری قابل شارژ باشد؛ قطعا گزینه بهتری است. با این حال اگر به سفر می‌روید؛ توصیه می‌کنیم که همراه بردن باتری‌های ذخیره AA را هرگز فراموش نکنید.

H3. ویژگی‌های اضافی

علاوه بر ویژگی‌های اولیه ارائه شده در بالا، همیشه می‌توانید به دنبال ویژگی‌های کوچک و مفید بیشتری باشید؛ که می‌توانند چراغ قوه شما را به گزینه عالی و واقعا کمک‌کننده تبدیل کنند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فوکوس و زوم: اغلب مواقع شما نیاز دارید که روی یک شی در دوردست تمرکز کرده و چیزی را جستجو کنید. در موارد دیگر، برای روشن کردن یک منطقه بزرگ به نورپردازی وسیع‌‍تری توسط چراغ قوه نیاز دارید. در چنین لحظاتی، قابلیت فوکوس و زوم چراغ قوه واقعا مفید است.
  • پاوربانک: هنگامی که با هر بلای طبیعی روبرو می‌شوید؛ یا در مکان نامعلومی گیر می‌کنید؛ یک تماس تلفنی می‌تواند نجات‌دهنده شما باشد. در چنین لحظاتی اگر باتری گوشی شما تمام شده باشد؛ قابلیت پاوربانک چراغ اضطراری شما می‌تواند جان شما را نجات دهد.
  • دستگیره و قابلیت حمل: هر زمان که یک چراغ قوه اضطراری می‌خرید،؛ مطمئن شوید که دارای ویژگی‌های مفیدی مانند دستگیره محکم، گیره یا بند است. اینها به شما در حمل دستگاه کمک کرده و قابلیت حمل بسیار بهتری را ارائه می‌دهند.

در نهایت چراغ قوه‌های اضطراری به دلیل مزایای بی‌شماری که دارند؛ به یک آیتم اضطراری مهم تبدیل شده‌اند. با این حال با وجود گزینه‌های بسیار زیاد در بازار، انتخاب مناسب‌ترین آنها کار دشواری است. با این وجود بررسی مدل‌های معرفی شده در بخش بعدی این مقاله می‌تواند برای شما راه‌گشا باشد.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مارک چراغ قوه + 25 مدل فوق العاده 2021

خرید چراغ قوه اضطرای

بهترین چراغ قوه‌های اضطراری

اگر یک حادثه طبیعی باعث قطع برق شده است؛ یا در تاریکی پیاده‌روی می‌کنید، یا حتی یک فیوز سوخته روشنایی را برده است؛ به چه چیزی بیشتر نیاز دارید؟ طبیعتا یک منبع نور. بنابراین برای اینکه خود را برای هر نوع تاریکی آماده کنید؛ باید خرید چراغ قوه شارژری اضطراری را در لیست خود بگنجانید.

امروزه چراغ قوه‌های LED با فناوری پیشرفته خود، به‌عنوان نجات‌دهنده زندگی ظاهر شده‌اند. پرتوهای قدرتمند و بدنه جمع‌وجور، آنها را به یک وسیله ضروری در تمام کیف‌های اضطراری خانگی تبدیل کرده است. برای اینکه در هر شرایط اضطراری ایمنی مطلوب را به شما ارائه دهیم؛ کارآمدترین چراغ قوه‌های موجود در بازار را جمع‌آوری کرده‌ایم. توجه کنید که به‌جای پرسیدن در مورد اینکه بهترین برند های چراغ قوه در بازار چه برند هایی هستند؟، بهتر است درباره کیفیت یک دستگاه پرس‌وجو کنید.

چراغ قوه GearLight LED Tactical S1000

یک منبع نور قدرتمند، دارای باتری‌هایی با دوام طولانی و بدنه مقاوم در برابر آب، همه ویژگی‌هایی هستند که برای ساخت بهترین چراغ قوه اضطراری به آن نیاز دارید. خوش‌بختانه این مدل همه این ویژگی‌ها را برای شما دارد.

علاوه بر این ویژگی‌های باورنکردنی، تعداد زیادی از نظرات مثبت مشتریان را به خود اختصاص داده است؛ و قطعا یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای خرید چراغ قوه شارژری اضطراری است. این مدل دارای یک نور فوق‌العاده روشن است؛ که می‌تواند کل اتاق را در طول قطع برق روشن کند. روشنایی آن 10 برابر بیشتر از چراغ‌های رشته‌ای کلاسیک است. به‌علاوه امکان پنج تنظیم نوآورانه و گزینه پرتو نور باریک تا عریض، به شما امکان می‌دهد تا به‌راحتی روی چیزی حتی در فاصله 300 متری تمرکز کنید. این دستگاه تنها با 3 باتری قلمی یا یک باتری قابل شارژ، برای راهنمایی شما در تاریکی، آماده به کار می‌شود.

یکی از ویژگی‌های هوشمندی که این مدل را بسیار قابل توصیه می‌کند؛ اندازه جمع‌وجور آن است. هنگام پیاده‌روی، هایکینگ یا زمانی که در خانه با خاموشی مواجه هستید؛ می‌توانید آن را به‌راحتی با خود حمل کنید. جدای از آن، دوام باتری 10 ساعته در حالت تنظیمات معمولی، امکانی غیرقابل چشم‌پوشی است.

همچنین اگر بخواهیم در مورد ساخت و دوام آن صحبت کنیم؛ باید بگوییم که در برابر آب بسیار مقاوم است؛ و حتی پس از مدتی در زیر آب به کار خود ادامه می‌دهد. علاوه بر این، این دستگاه عملا تخریب‌ناپذیر است. مثلا آن را از ارتفاع 3 متری به پایین پرتاب کنید؛ یا یک کامیون را روی آن عبور دهید؛ یا از آن در باران، برف یا هر بلای احتمالی استفاده کنید؛ باز هم خواهید دید که خوب کار می‌کند.

چراغ قوه LED Amuoc

چراغ قوه تاکتیکی LED Amuoc یکی دیگر از تجهیزات فوق‌العاده بادوام و پرنورموجود در این لیست است. توانایی نورپردازی بالا، ساختار محکم و هزاران نظر مثبت مشتریان، این مدل را به یک چراغ قوه اضطراری بسیار قابل اعتماد تبدیل کرده است.

این دستگاه با سه باتری AAA یا یک باتری قابل شارژ، می‌تواند کل اتاق شما را روشن کند؛ یا به شما کمک کند تا به یک شی حتی هزار پا دورتر از خود نگاه کنید. در صورتی که منطقه شما با بلایای طبیعی مواجه شد؛ یا در حین سفر با تصادف رانندگی یا هر خطر دیگری مواجه شدید؛ می‌توانید به این منبع نور اعتماد کنید.

این مدل به‌راحتی در کیف شما جا می‌شود؛ و به شما نوری درخشان و فوری می‌دهد. همچنین می‌توانید پاور آن را روی تنظیمات کم، متوسط ​​یا زیاد قرار دهید؛ و به‌طور دستی فوکوس یا کوچک‌نمایی کنید؛ تا منطقه بزرگ‌تری را پوشش دهید. جدای از آن، این محصول ضد آب و ضد انفجار است. در نتیجه در اثر ضربه، سایش یا آب از بین نمی‌رود. بنابراین برای مواقع اضطراری و یا یک شریک عالی در سفر و آب‌وهوای بارانی، برفی یا… ایده‌آل است.

چراغ قوه LED GearLight S2000

این مدل نسخه بزرگ‌تر و قدرتمندتر S1000 است. اگر می‌خواهید یک روشنایی کورکننده و یک جایگزین بسیار بادوام داشته باشید؛ این دستگاه قطعا گزینه درستی است.

این چراغ قوه دارای نور فوق‌العاده روشن با قدرت 1200 لومن واقعی است. این دستگاه 20 برابر روشن‌تر از چراغ‌های رشته‌ای قدیمی است؛ و قدرت آن دو برابر از سایر انواع چراغ قوه رشته‌ای با همین توان بیشتر است. مثلا می‌توانید آن را با استفاده از یک طناب آویزان کنید؛ و بدون زحمت کل اتاق یا کل حیاط خلوت را روشن می‌کند.

کمپانی گیرلایت، قدرت روشنایی این چراغ قوه را افزایش داده است؛ در حالی که اندازه کلی را جمع‌وجور و مفید نگه داشته است. بنابراین می‌توانید به‌راحتی آن را در کوله پشتی، کیت بقا یا کیف تجهیزات خودروی خود نگه دارید. در این مدل کافی است فقط از 4 باتری AA استفاده کنید؛ تا روشنایی مورد نظر را دریافت نمایید.

مانند Gearlight 1000، این مدل نیز دارای امکان زوم قابل تنظیم و فوکوس آسان است؛ که یک منطقه بزرگ را پوشش داده و روی چیزی در دوردست فوکوس می‌کند. این ویژگی زمانی که در شب کمپ می‌کنید؛ و نیاز به روشن کردن کل منطقه دارید؛ بسیار مفید است. به علاوه تنظیمات کنترل پرتو نور، به شما این امکان را می‌دهد که بدون زحمت قدرت پرتو را از کم به زیاد تنظیم کنید.

در نهایت این دستگاه از آلومینیوم سنگین ساخته شده است؛ و می‌تواند در انواع آزمایشات سخت دوام بیاورد. همچنین ضد آب و ضد سایش است؛ و می‌تواند به‌راحتی در برابر سقوط از ارتفاع 3 متری مقاومت کند. بنابراین می‌توانید به‌راحتی از آن در هنگام باران، برف، یا در حال عبور از یک رودخانه یا ماهی‌گیری در شب استفاده کنید.

به‌طور خلاصه، این دستگاه یک منبع نور درخشان و بی‌نظیر است؛ و اگر از چراغ قوه‌های فعلی خود ناراضی هستید؛ قطعا می‌توانید آن را بر هر مدل دیگری ترجیح دهید.

چراغ قوه اضطراری چیست

چراغ قوه LED Dorcy 41-2510

چراغ قوه Dorcy 41-2510 یک دستگاه قابل حمل و یکی از مفیدترین چراغ قوه‌های اضطراری موجود در این لیست است. این مدل دارای چهار لامپ LED قدرتمند است؛ که نور قابل اطمینان 55 لومن را ارائه می‌کند. همچنین با وجود باتری‌های کاملا شارژ شده، می‌تواند تقریبا 9 ساعت دوام بیاورد. در صورت نیاز هم می‌توانید به‌راحتی یک شب کامل را در نور کامل آن سپری کنید. البته برای این کار باید 3 باتری AA نیز همراه خود داشته باشید.

یکی از ویژگی‌هایی که این دستگاه را به یک وسیله اضطراری کاملا مفید تبدیل می‌کند؛ طراحی بی‌نظیر آن است. در عمل طراحی ناهموار آن در برابر هر نوع ضربه مقاوم است؛ و در صورت انداختن چراغ قوه در آب باعث شناور شدن آن می‌شود. همچنین این دستگاه دارای یک درپوش داخلی است؛ که به شما کمک می‌کند به‌راحتی آن را به کمربند یا کیف خود بچسبانید. به‌علاوه دستگیره قدرتمند آن، حمل و نقل مطمئنی را برای این مدل فراهم کرده است.

علاوه بر این ویژگی‌های باورنکردنی، نمی‌توانیم ظاهر آن را نادیده بگیریم. طراحی این دستگاه ترکیبی عالی از رنگ‌های جذاب و مستحکم است. بنابراین اگر صاحب آن هستید؛ مطمئنا آن را حداقل برای طراحی جذابش، در دستان خود نگه خواهید داشت.

در نهایت اگر هم هنوز در مورد لزوم وجود یک چراغ قوه اضطراری به جمع‌بندی نرسیده‌اید؛ کوچک‌ترین لطفی که می‌توانید در حق خود داشته باشید؛ نصب یک اپلیکیشن خوب چراغ قوه روی تلفن همراه است. در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم مقاله «5 بهترین برنامه چراغ قوه برای آندروید که ایمن هستند» را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول