× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

16 مدل از بهترین رینگ لایت (برای تولید محتوا و عکاسی)

رینگ لایت برای تولید محتوا

رینگ لایت برای تولید محتوا و عکاسی و البته بعد از دوربین، مهم‌ترین ابزاری است که باید در اختیار داشته باشید. به‌خصوص اگر برای تولید محتوای ویدئویی و تصویری در شبکه‌های اجتماعی نیازمند ثبت تصاویر از چهره خود هستید؛ رینگ لایت‌ها کمک بزرگی به شما در جهت بهبود کیفیت تصاویر ثبت شده خواهند کرد.

16 رینگ لایت کاربردی و ارزشمند برای خرید

از آنجا که تولید این محصولات بسیار متنوع است؛ انواع گوناگونی از آن را در بازار خواهید یافت. بنابراین ممکن است درباره انتخاب گزینه مناسب سردرگم شوید. بر همین اساس در این نوشته به‌صورت کاملا مختصر، 16 مدل رینگ لایت مناسب برای تولید محتوا و عکاسی را به شما معرفی کرده‌ایم. البته مانند خرید چراغ قوه در مورد رینگ لایت نیز مواردی مثل توان نورپردازی، ظرفیت باتری و نوع شارژ مهم‌ترین موارد قابل بررسی است.

رینگ لایت برای تولید محتوا

رینگ لایت وسکات Westcott 18″ Bi-Color LED

این مدل با اندازه 18 اینچ یک رینگ لایت تقریبا بزرگ محسوب می‌شود. دستگاهی که از آن می‌توان برای اهداف مختلف استفاده کرد. داشتن نور دو رنگ، قدرت نورپردازی 2435 لومنی و محدوده دمایی 3200 از سایر ویژگی‌های بارز این دستگاه جذاب است.

رینگ لایت یوبی سایز UBeesize 10″ Table Top

سایز 10 اینچی، مفصل توپی برای تنظیم زاویه مناسب، قابلیت تنظیم ارتفاع پایه، مناسب بودن برای عکاسی روی میز و در سفر، دکمه از راه دور برای گرفتن سلفی و وجود یک کیف حمل کوچک، از ویژگی‌های مهم این رینگ لایت جذاب است.

رینگ لایت Xinbaohong Clip-On

این مدل رینگ لایت به صورت گیره‌ای طراحی شده و یک گزینه جمع و جور و سبک برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. همچنین تنظیمات دمایی مناسب و قابلیت دیمر پیوسته از ویژگی‌های دیگر آن است. کار با این دستگاه فوق‌العاده ساده بوده و به راحتی در کیف دستی یا جیب کت شما جا می‌شود.

رینگ لایت یوبی سایز UBeesize 10″ with Tripod

یک رینگ لایت ده اینچی با سه پایه کاربردی و کیف حمل، همه موارد موارد مورد نیاز شماست. همچنین این دستگاه دارای دکمه از راه دور است؛ که کار با گوشی را از راه دور ساده می‌کند. این دستگاه خیلی سریع آماده به کار می‌شود؛ و به راحتی به هر زاویه‌ای می‌چرخد.

رینگ لایت رنگین کمانی Lavkow RGB

اگر به دنبال افزودن رنگ و تنوع هستید؛ این دستگاه را انتخاب کنید. با این مدل ‌می‌توانید کیفیت نور سرد و گرم را به دقت تنظیم نمایید. همچنین این دستگاه امکان انتخاب رنگ‌های بنفش، قرمز، فیروزه‌ای و چندین رنگ نور دیگر را نیز می‌دهد.

رینگ لایت شیفت کم ShiftCam SnapGrip Creator Kit

این رینگ لایت گزینه‌ای قابل اعتماد برای ساخت ویدئو در حال حرکت است. این دستگاه دارای دکمه شاتر، نور و سه پایه جداشدنی برای هر گوشی هوشمندی است. کیفیت بالای این مدل و قابلیت استفاده ساده و کاربردی، از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

رینگ لایت Razer

این رینگ لایت 12 اینچی هر کاری را انجام می‌دهد. البته یک نقطه ضعف آن این است که فقط از طریق USB تغذیه می‌شود؛ اما با توجه به کیفیت نور خوب هنوز هم جذاب است. در کیفیت ساخت این دستگاه کم نگذاشته‌اند؛ و برخلاف بسیاری از رینگ لایت‌ها، بسیار محکم و قابل اعتماد است.

رینگ لایت Lume Cube Ring Light Pro

یک رینگ لایت 17 اینچی با یک پایه نسبتا بلند و باتری با عمر قابل توجه، همه آن چیزی است که شما را در انتخاب این دستگاه مطمئن می‌کند. در نهایت کیفیت بالای نور و وجود کنترل از راه دور نیز ویژگی‌های دیگر این مدل است.

رینگ لایت نیور Neewer Ring Light Kit 18

دومین گزینه 18 اینچی در لیست رینگ لایت برای تولید محتوا و عکاسی از برند Neewer است. این دستگاه 55 وات قدرت داشته و دمای رنگ 5600 و 3200 کلوین را پشتیبانی می‌کند. تنظیمات آنالوگ روشنایی از ویژگی‌های اصلی این دستگاه است.

رینگ لایت لوم کیوب Lume Cube Wireless

این دستگاه 18 اینچی نسبتا گران قیمت را می‌توانید با برق مستقیم یا باتری استفاده کنید. باتری این دستگاه 90 دقیقه عمر می‌کند. همچنین وجود نمایشگر LED کمک خوبی برای تنظیم ساده‌تر این دستگاه است. از سویی وجود پایه نور 6.5 فوتی استفاده از آن را کاربردی‌تر می‌کند.

رینگ لایت Rotolight Ultimate Vlogging Kit

اگر به دنبال یک رینگ لایت همه کاره هستید؛ این انتخاب را بررسی کنید. در بسته‌بندی این دستگاه سه پایه، آداپتور و گیره تلفن است. بهترین کارایی این مدل استفاده در کنار گوشی هوشمند است. همچنین امکان اتصال میکروفون به این دستگاه، از دیگر ویژگی‌های آن است.

رینگ لایت Rotolight Neo 3

البته از نظر فنی این دستگاه رینگ لایت محسوب نمی‌شود. اما همچنان گرد است و واقعا خوب کار می‌کند. البته از آنجا که به شکل حلقه نیست؛ نور آن به نرمی رینگ لایت نیست. همچنین آن حالت گرد حلقه‌ای را در چشم‌های شما ایجاد نمی‌کند. داشتن دکمه فلاش از ویژگی‌های دیگر این دستگاه است.

رینگ لایت الگاتو Elgato

رینگ لایت Elgato دمای رنگ قابل تنظیم 2900 تا 7000 کلوین است. همچنین سطح روشنایی آن 2500 لومن است. این دستگاه از طریق یک اپلیکیشن قابل نصب روی گوشی قابل تنظیم و کنترل بوده و به همین دلیل قابلیت تنظیمات بسیاری دارد.

رینگ لایت Whellen Selfie

طراحی جمع و جور و ویژگی‌های چشمگیر این مدل راه حل مناسبی برای ایجاد روشنایی در حال حرکت است. سه حالت روشنایی گرم، خنک و نور روز، تفذیه توسط دو باتری AAA لیتیوم یونی، سطوح روشنایی قابل تنظیم، نگهدارنده با قابلیت چرخش 360 درجه و منبع تغذیه USB ویژگی‌های مهم این مدل است.

رینگ لایت لاجیتک Logitech Litra Glow

اگر به دنبال محصولی از برندی معتبر هستید؛ این رینگ لایت لاجیتک انتخاب خوبی است. وجود ویژگی‌های تخصصی و نورپردازی حرفه‌ای، کیفیت بصری تصاویر شما را به کمک این دستگاه بهبود می‌دهد.

سطوح روشنایی قابل تنظیم کنترل بلوتوث، باتری قابل شارژ داخلی، دمای رنگ 2700 تا 6500 کلوین و پایه نسبتا بلند، ویژگی‌های اصلی این دستگاه است.

رینگ لایت JOBY Beamo

آخرین گزینه با 590 لوکس توان نورپردازی در فاصله دو فوتی از خود، یکی از روشن‌ترین رینگ لایت‌های قابل انتخاب است. همچنین دمای رنگ قابل تنظیم از 3000 تا 5600 کلوین نیز ویژگی دیگر آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول