× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

معرفی پروژکتور موبایل سامسونگ

پروژکتور موبایل سامسونگ

اگر به دنبال تجربه تماشا تصاویر مورد علاقه خود از یک صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت، با صدای 360 درجه هستید؛ قطعا باید تلویزیون‌های معمولی را کنار بگذارید و به دنبال محصولی بروید که در بازار ایران به آن پروژکتور قابل حمل یا پروژکتور موبایل گفته می‌شود. در حال حاضر این محصول در سبد محصولات بسیاری از شرکت‌های بزرگ و مطرح وجود دارد که سامسمونگ یکی از معروف‌ترین‌ها در بین آنهاست. در این مقاله قصد داریم پروژکتور هوشمند قابل حمل سامسونگ مدل Freestyle را به شما معرفی کنیم. می‌توانید برای خرید از امازون و استعلام قیمت پروژکتور با همکاران ما در فروشگاه ایران بابا تماس گرفته و این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه کنید.

مهم‌‎ترین ویژگی‌های پروژکتور هوشمند Freestyle

همانطور که پیش‌تر نیز به آن اشاره شد؛ شرکت‌های بزرگ بسیاری در حال تولید پروژکتور هستند اما آنچه که باعث می‌شود پروژکتور Freestyle سامسونگ نسبت به رقبا برتری داشته باشد؛ دارا بودن ویژگی‌های زیر است:

پروژکتور موبایل سامسونگ
  • انعطاف‌پذیری بالا

این محصول به صورتی طراحی شده است که استفاده از آن در هر کجا امکان‌پذیر و بسیار ساده باشد. بدنه اصلی پروژکتور روی پایه گهواره‌ای که تقریبا 180 درجه می‌چرخد نصب شده و این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که تصویر مد نظرتان را هر جای دیوار که خواستید؛ از کف اتاق بگیر تا سقف، به نمایش درآورید. در واقع پروژکتور موبایل سامسونگ مدل Freestyle به لطف طراحی خاص پایه و قابلیت چرخان بودن بدنه، از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است.

  • نصب و راه‌اندازی آسان

وقتی این محصول را برای خرید انتخاب می‌کنید؛ باید خیال‌تان از بابت دردسرهای نصب و تنظیمات راحت باشد. هر وقت که زاویه مناسب را برای پخش روی دیوار پیدا کردید فقط کافیست دستگاه را روشن کنید. این پروژکتور هوشمند قابل حمل به طور خودکار تصویر را به بهترین شکل ممکن برای شما تنظیم می‌کند. قابلیت‌های خاص این دستگاه مانند تراز خودکار، فوکوس خودکار و فناوری خودکار Keystone کار نصب و راه‌اندازی را در عرض چند ثانیه انجام می‌دهند.

  • قابلیت‌های هوشمند

با پروژکتور  Freestyle فرقی نمی‌کند که می‌خواهید چه تصویری را روی دیوار پخش کنید. با این دستگاه همه کاره می‌توانید انواع تصاویر را با کیفیت بالا و روی محیطی بزرگ‌تر به نمایش درآورده و از صدای رسا و بلندگوهای تقویت کننده این پروژکتور هوشمند لذت ببرید.

  • صدای ممتاز 360

قابلیت پخش صدا به صورت 360 درجه‌ای این پروژکتور هوشمند اما کوچک باعث می‌شود از کیفیت صدایی که حین نمایش تصاویر می‌شنوید شگفت‌زده شوید. صدای باکیفیتی که از بلندگوها و تقویت‌کننده‌های باس این دستگاه طنین‌انداز می‌شود قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد.

  • وجود باتری داخلی

یکی از اصلی‌ترین مشکلات پروژکتورهای باسیم، نیاز به اتصال برق است. پروژکتور هوشمند قابل حمل سامسونگ مدل Freestyle با باتری داخلی خود این مشکل را برای شما حل کرده است. وجود منبع تغذیه داخلی به کاربر اجازه می‌دهد که هر جا نیاز داشت؛ بدون دسترسی به پریز برق، از تماشای برنامه مورد علاقه خود روی پرده نمایش بزرگ لذت ببرد.

  • امکان تغییر سایز تصویر

اگر دیواری که برای نمایش انتخاب کرده‌اید زیاد بزرگ نیست؛ نگران نباشید. این پروژکتور هوشمند با قابلیت‌های خود به شما اجازه می‌دهد که به راحتی تصویر را کوچک کنید و مکان نمایش آن را حرکت دهید. شما می‌توانید با پروژکتور هوشمند قابل حمل سامسونگ مدل Freestyle تصاویر را روی دیوارهای مختلف در ابعاد 30 تا 100 اینچ پخش کنید.

  • سازگاری با دستیارهای صوتی

این دستگاه با اکثر دستیارهای صوتی از جمله Bixby، Amazon Alexa و Google Assistant هماهنگ است و می‌توانید به کمک آنها به صورت صوتی به پروژکتور فرمان دهید. با این قابلیت می‌توانید به سادگی از صدای خود برای جستجوی محتوا، افزایش صدا و انجام دیگر تنظیمات روی دستگاه استفاده کنید.

دیگر قابلیت‌های پروژکتور سامسونگ

موارد زیر از دیگر امکاناتی هستند که این پروژکتور دارد:

وضوح تصویر : 1920 در 1080

نوع منبع نور : LED

اندازه صفحه نمایش : از 30 تا 100 اینچ قابل تنظیم

میزان روشنایی : 550 لومن

قابلیت تقویت کنتراست : بله

Auto Motion Plus : بله

قابلیت تنظیم روی حالت فیلم : بله

Dolby Digital Plus : بله

خروجی صدا : 5 وات

نوع اسپیکر : 360 درجه

بلوتوث صوتی : بله

زبان‌های دستگاه : انگلیسی، کره‌ای، انگلیسی بریتانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی برزیلی، انگلیسی هندی (ویژگی‌ها بر اساس زبان متفاوت است)

مرورگر وب : بله

قابلیت پشتیبانی از برنامه SmartThings : بله

میزان مصرف برق (حداکثر) : 50 وات

منبع تغذیه : AC100-240V 50/60Hz

قابلیت خاموش شدن خودکار  : بله

ابعاد دستگاه : 104.2 در 172.8 در 95.2 میلی‌متر

وزن دستگاه : 0.8 کیلوگرم

نوع کابل برق : USB-C

طراحی بدنه و پورت‌های دستگاه

اگر بعد از باز کردن جعبه پروژکتور منتظر بیرون کشیدن یک دستگاه مستطیل شکل هستید باید بدانید که با خرید پروژکتور پرتابل سامسونگ این انتظار کاملا غیرمعقول است. بدنه اصلی دستگاه به شکل یک بشکه کوچک به اندازه قوطی کنسرو لوبیاست که با استفاده از دو لولا با قابلیت چرخش 180 درجه روی یک پایه نصب شده است. این پایه به شکلی طراحی شده که بتواند به راحتی وزن بدنه اصلی پروژکتور را با ثبات زیادی تحمل کند. طراحی این محصول کاملا حرفه‌ای است و برخلاف آنچه که انتظار می‌رود؛ برای ثابت نگه داشتنش روی سطح، مهم نیست پروژکتور در چه زاویه‌ای قرار دارد.

ایده پشت مکانیزم چرخشی پایه دستگاه به شما این امکان می‌دهد که زاویه تابش نور را به هر شکلی که خواستید تنظیم کنید. بنابراین مهم نیست میزی که پروژکتور را روی آن قرار می‌دهید چقدر ارتفاع دارد؛ زیرا در هر صورت با چرخش بدنه دستگاه روی پایه می‌توانید تصویر را دقیقا در جایی که می‌خواهید روی دیوارتان به نمایش درآورید. ویژگی چرخشی پروژکتور هوشمند قابل حمل سامسونگ مدل Freestyle به شما این امکان را می‌دهد که حتی دستگاه را روی لبه پشت بام بگذارید و تصویر خروجی را روی دیوار روبه‌رو ببینید یا حتی پروژکتور را 90 درجه بچرخانید و در حالتی که دراز کشیده‌اید؛ فیلم مورد علاقه‌تان را روی سقف اتاق تماشا کنید.

Freestyle با رنگ سفید جذاب و مینیمال به بازار عرضه می‎شود. رنگ سفید از آن دسته رنگ‌هایی است که با هر نوع چیدمانی همخوانی دارد. پروژکتور هوشمند قابل حمل سامسونگ مدل Freestyle دو پورت اتصال دارد که یکی برای اتصال کابل برق از طریق کابل USB و دیگری یک mini HDMI برای اتصال دیگر دستگاه‌های الکترونیکی مانند پلی استیشن به پروژکتور است. این نکته مهم را در نظر داشته باشید که داخل بسته‌بندی محصول آداپتور تبدیل HDMI به mini HDMI وجود ندارد. بنابراین در صورت نیاز باید این تبدیل را به صورت جداگانه تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول