× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

چراغ قوه پلیسی اصل امریکا

چراغ قوه پلیسی

‌برای داشتن چراغ قوه پلیسی لازم نیست در اداره پلیس یا تیم جستجو و نجات کار کنید. چراکه این ابزارها در بسیاری از موقعیت‌های روزمره و به عنوان چراغ قوه کمپینگ هم مفید هستند؛ و نکته جالب اینکه قیمت آنچنان بیشتری از یک چراغ قوه معمولی ندارند. این در حالی است که آنها مزایای بسیار بیشتری داشته که خریدشان را ارزشمند می‌کند. اغلب چراغ قوه‌های پلیسی ضد آب و بسیار بادوام هستند. به عبارتی می‌توان گفت آنها عملا تخریب‌ناپذیرند. همچنین می‌توان از آنها برای اموری مانند دفاع شخصی نیز استفاده کرد. بنابراین دلیلی وجود ندارد که چراغ قوه قدیمی خود را با یکی از این مدل‌ها عوض نکنید. به‌خصوص اگر یک چراغ قوه پلیسی اصل امریکا مد نظر شما باشد.

به‌طور کلی وجه مشترک اکثر چراغ قوه‌های پلیسی یا همان تاکتیکی، ساختار قوی، چسبندگی خوب در دست و تنظیمات مختلف بزرگ‌نمایی و عملکرد بالای آنهاست. همچنین تفاوت آنها در اندازه، لومن، شکل و نوع باتری آنها یا قابل شارژ بودن آنها است. خوشبختانه برای هر سبک و بودجه‌ای یک چراغ قوه پلیسی آمریکایی قابل انتخاب وجود دارد. از سویی هنگامی که در مورد بهترین چراغ قوه‌ها صحبت می‌کنیم؛ در واقع داریم در مورد چراغ قوه‌های پلیسی حرف می‌زنیم. محصولاتی که مهندسی و ساخته شده‌اند تا تحت شرایط استفاده سخت، همچنان عالی باشند. به عنوان مثال جایی که زندگی فرد ممکن است به منبع نور این چراغ قوه‌ها بستگی داشته باشد. چراغ قوه‌های پلیسی ساخت آمریکا از قابل اعتمادترین چراغ قوه‌های دنیا هستند. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند چراغ‌های باکیفیت ساخت آمریکا را خریداری کنند؛ تا اینکه برای چراغ قوه‌های ارزان قیمت (با مشخصات و لومن‌های کاذب) که نمی‌توانند در برابر استفاده طولانی‌مدت در فضای باز مقاومت کنند، پول خود را هدر دهند. این تفاوت‌ها اغلب داخلی است؛ و در کیفیت لوازم الکترونیکی و لحیم کاری محصول دیده می‌شود. بنابراین درک آن تنها با تجربه استفاده از چراغ قوه پلیسی آمریکایی ممکن می‌شود. در این نوشته 6 چراغ قوه پلیسی آمریکایی را از نظر ویژگی‌ها و قیمت بررسی کرده‌ایم.

چراغ قوه E2T Tactician از برندSurefire  (بهترین چراغ قوه از هر نظر)

 Surefireبهترین چراغ قوه‌های تاکتیکی را در ایالات متحده برای واحدهای نظامی نخبه تولید می‌کند. به عنوان یک چراغ قوه پلیسی، مدل E2T Tactician این کمپانی یک گزینه بسیار عالی است. چراغ قوه‌ای جمع‌وجور که بسیار خوب ساخته شده و با داشتن پرتوی نور کورکننده 800 تومنی خود می‌تواند هر فضایی را روشن کند. همچنین وجود یک کلید مطمئن برای سوئیچ کردن نور تا 15 لومن از دیگر ویژگی‌های این چراغ قوه پلیسی دوست‌داشتنی است.

از نظر ظاهری نیز ترکیب بصری پیچ‌وتاب خورده، خروجی دوگانه و کلاهک دم، شکلی زیبا و موثر به این دستگاه بخشیده است. همه این ویژگی‌ها موجب شده تا این دستگاه جوایز متعددی را دریافت کند.

E2T Tactician با دو باتری اختصاصی به نام CR123A تغذیه می‌شود. باتری‌هایی که در مدل‌های متداول نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این دستگاه از معدود مدل‌های قابل شارژ و باکیفیت در چراغ قوه‌های پلیسی یا تاکتیکی برند Surefire است. در نهایت قیمت این چراغ قوه جذاب در فروشگاه آمازون حدود 161 دلار است.

 چراغ قوه ML300L از برند Maglite (بهترین چراغ قوه از نظر ارزش خرید)

آیا می‌خواهید یک چراغ قوه کلاسیک بزرگ، مستحکم و ساخته شده در آمریکا، با عملکردی چشم‌گیر و از همه مهم‌تر با قیمت مناسب داشته باشید؟ اگر چنین است؛ چراغ قوه ML300L با باتری سه سلولی انتخاب بعدی شماست.

این چراغ قوه بسیار روشن و دارای قدرت 625 لومن واقعی است. بنابراین اگر این نیاز شما باشد؛ می‌تواند به عنوان گزینه‌ای عالی در نظر گرفته شود. همچنین این دستگاه نسخه کوچک‌تری با باتری دو سلولی دارد که دارای قدرت 524 لومن است. به‌طور کلی با توجه به روشنایی چشم‌گیر، عمر باتری، کیفیت ساخت و قیمت مناسب،  ML300Lمی‌تواند انتخابی بسیار به‌صرفه از نظر قیمت چراغ قوه پلیسی اصل امریکا باشد. این چراغ قوه در حال حاضر با قیمت 50 تا 85 دلار آمریکا در فروشگاه آمازون موجود است. این تفاوت قیمت علاوه بر نوع باتری، به نوع دستگیره‌های آن نیز مرتبط است. به بیان دقیق‌تر، ML300LX گران‌ترین گزینه و ML300L ارزان‌ترین گزینه است.

چراغ قوهFury Dual Fuel Technical  از برند Surefire (بهترین چراغ قوه از نظر میزان روشنایی)

این دستگاه یک چراغ قوه پلیسی فوق‌العاده روشن و البته فوق‌العاده قابل اعتماد است. این دستگاه عملا یک نورافکن جیبی با 1500 لومن توانایی تولید نور است؛ که می‌تواند هر گوشه و کناری را با نور خود کاملا روشن کند. این میزان پرتاب نور حتی می‌تواند به‌راحتی مهاجمان را دچار کوری لحظه‌ای کند. این چراغ قوه از 2 باتری CR123A یا یک باتری 18650 قابل شارژ (موجود در بسته) استفاده می‌کند.

کارشناسان معتقدند که باتری‌های قابل شارژ 18650 و مشابه آنها، استاندارد جدیدی برای چراغ قوه‌های غیرنظامی با خروجی بالا خواهند بود. با این حال بعید است که ارتش و نیروهای پلیسی، باتری‌های CR123A با ماندگاری فوق‌العاده طولانی را به زودی کنار بگذارند. بنابراین داشتن چراغ قوه‌ای که مبتنی بر هردو نوع این باتری‌ها باشد؛ گزینه‌ای بسیار عالی خواهد بود. البته اگر مایل به پرداخت قیمت 192 دلاری این دستگاه ارزشمند باشید.

چراغ قوه اصل امریکا

پیشنهاد مطالعه: اگر می‌خواهید تلفن همراه خود را به یک چراغ قوه قدرتمند تبدیل کنید؛ مقاله «5تا از بهترین برنامه چراغ قوه برای اندروید که ایمن هستند» را بخوانید.


چراغ قوه G2X از برند Surefire (بهترین چراغ قوه از نظر قیمت)

G2X یک چراغ قوه همه منظوره است. چراغ قوه‌ای که عملا تخریب‌ناپذیر است؛ برای انجام هر کاری مناسب است؛ و البته همچنان مقرون‌به‌صرفه است. البته این دستگاه روشنی و ابعاد کمتری نسبت به Maglite ML300L  دارد. همین ویژگی‌ها موجب شده تا چراغ قوه‌های سری  G2Xرا به افراد مایل به گزینه‌های ارزان‌تر در میان چراغ قوه پلیسی توصیه کنیم.

همچنین این دستگاه دارای بدنه قوی نیترولن با سر آلومینیومی و یک کلاهک دوگانه خروجی است. خروجی بالای آن با 600 لومن روشنایی، نور زیادی دارد؛ و خروجی کم 15 لومن آن با داشتن 2 باتری CR123A  بسیار کارآمد است. این چراغ قوه پلیسی اصل امریکا تنها 63 دلار قیمت دارد. این یعنی شما با پرداخت مبلغی هم قیمت چراغ قوه پیشانی یک چراغ قوه پلیسی اصل امریکا را در دست خواهید گرفت.

چراغ قوه Titan & Titan Plus از برند Surefire (کوچک‌ترین چراغ قوه از نظر ابعاد)

مطمئنا Titan & Titan Plus بهترین چراغ قوه جاکلیدی در میان برندهای آمریکایی است. تیتان پلاس با بدنه کاملا برنجی خود، درخشان‌ترین چراغ قوه بازار با باتری AAA است. همچنین این دستگاه احتمالا تنها چراغ قوه AAA است؛ که خرید آن ارزش هزینه کردن دارد.

این دستگاه به اندازه کافی کوچک است؛ تا بتوانید آن را به جاکلیدی خود ببندید. این در حالی است که به اندازه کافی روشن است؛ که کل یک اتاق را با انتخاب از میان خروجی‌های نور 300، 75 و 15 لومن روشن کند. همچنین این دستگاه دارای یک باتری AAA قابل شارژ با کیفیت بالا در بسته‌بندی اولیه است. اگر این کوچک دوست‌داشتنی نظر شما را جلب کرده، برای خرید آن باید 116 دلار هزینه کنید.

 چراغ قوه Stiletto از برند Surefire (بهترین چراغ قوه از نظر قابلیت اطمینان)

استیلتو مطمئن است. همچنین وزن سبک این دستگاه مفهوم جالبی را به دنیای چراغ قوه‌ها آورده است. در این دستگاه می‌توانید حالت‌های توالی متفاوتی را برای کلید اصلی آن برنامه‌ریزی کنید؛ که بین خروجی‌های ۶۵۰ (بالا)، ۲۵۰ (متوسط) ​​و ۵ لومن (کم) در متناوب است.

همچنین یک سوئیچ تاکتیکی دیگر، وضعیت بارق و فرکانس بالا را فعال می‌کند. البته استفاده از این جزئیات مانند نحوه بستن بند چراغ قوه پیشانی نیازمند یک آموزش اولیه است. در نهایت این چراغ قوه ضد آب دارای یک باتری لیتیوم پلیمری است؛ که توسط یک کابل میکرو USB  شارژ می‌شود. این چراغ قوه نیز در حال حاضر در فروشگاه آمازون 116 دلار قیمت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول