× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

چه لوازم جانبی برای گوشی بخریم

لوازم جانبی گوشی

خرید لوازم جانبی گوشی اگر بیشتر از خرید گوشی مهم نباشد؛ کمتر از آن هم نیست. سال‌هاست که گوشی‌های تلفن همراه نقشی فراتر از تماس تلفنی ایفا می‌کنند؛ و به همین دلیل نیز حضور پررنگ‌تری در زندگی ما دارند. این ویژگی‌ها باعث شده تا خرید لوازم جانبی برای این ابزار ارزشمند، بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. به زبان ساده لوازم جانبی گوشی به هر ابزاری گفته می‌شود که از طریق ارتباط با تلفن همراه شما، برای آن مزایایی ایجاد کرده، کیفیت آن را تغییر داده و یا ویژگی خاصی را به آن اضافه نموده است. با این تعریف می‌توان لوازم جانبی گوشی موبایل را به دو دسته اصلی تقسیم‌بندی کرد. دسته اول لوازمی هستند که معمولا داشتن آنها برای استفاده بهینه از گوشی موبایل ضروری است. دسته دوم نیز شامل ابزارهایی می‌شود که بنابر سلیقه و نیاز شخصی ممکن است برای عده‌ای مفید و کاربردی باشد. 

لوازم جانبی ضروری برای گوشی موبایل

در این بخش در سه دسته کلی می‌خواهیم شما را با لوازم جانبی ضروری موبایل آشنا کنیم. این لوازم از جمله مواردی هستند که معمولا همه افراد پس از خرید گوشی، آنها را نیز خریداری می‌کنند. اگر می‌خواهید با این ابزارهای تقریبا ضروری آشنا شوید؛ همراه ما باشید.

لوازم جانبی حفاظتی

این دسته شامل موارد گوناگونی با نام‌های مختلف می‌شود. اقلامی مانند کیف گوشی، قاب گوشی، گارد گوشی، محافظ صفحه گوشی، محافظ لنز دوربین گوشی و… همگی از این جمله هستند. استفاده از این لوازم می‌توانند گوشی شما را در برابر آسیب‌های گوناگون، مانند ضربه‌های ناشی از افتادن گوشی، تا حدود زیادی ایمن کنند.

در هنگام خرید این لوازم باید نکات کوچکی را در نظر داشته باشید. در درجه اول فراموش نکنید که این لوازم باید دقیقا بر اساس مدل گوشی شما و برای آن ساخته شده باشند. چراکه در غیر این صورت، قابل استفاده نبوده و یا از هماهنگی کافی برخوردار نخواهند بود. نکته دوم اینکه استفاده از همه اقلام حفاظتی به‌صورت هم‌زمان تقریبا غیر ممکن بوده و کیفیت کار با دستگاه شما را کاهش می‌دهد. بنابراین سعی کنید چند مورد بهینه را برای گوشی خود انتخاب کنید.

لوازم جانبی حفاظتی گوشی

 

حافظه‌های جانبی

یکی دیگر از لوازم معمولا ضروری برای گوشی موبایل، حافظه‌های جانبی هستند. این روزها اگرچه فضای ذخیره‌سازی داخلی گوشی‌ها رشد چشم‌گیری داشته است؛ با این وجود در صورت وجود یک شیار کارت حافظه روی گوشی خود، امکان داشتن فضای ذخیره‌سازی بیشتر را از دست ندهید.

حافظه‌های جانبی می‌توانند فضای بسیار مناسبی برای عکس‌ها، ویدئوها و… باشند؛ و شما را از وظیفه پاک کردن و مدیریت مداوم فایل‌های روی گوشی آسوده کنند. هنگام خرید حافظه‌های جانبی توجه به دو نکته ضروری است. نکته اول سرعت نوشتن و خواندن روی حافظه است. حافظه‌های با سرعت بالاتر معمولا قیمت بیشتری دارند؛ با این وجود کندی حاصل از حافظه‌های با سرعت پایین، کارایی آنها را در عمل زیر سوال می‌برد. نکته دوم نیز گارانتی محصول است؛ که برای حافظه‌های جانبی می‌تواند بسیار مهم باشد.

 

هندزفری‌ها

تا همین چند سال پیش، وجود یک هندزفری سیمی در بسته‌بندی اصلی گوشی امری متداول بود. اما امروزه در برخی از گوشی‌های میان‌رده و پرچم‌دار بازار، خبری از هندزفری نیست. از سویی هندزفری‌های موجود در بسته‌بندی اولیه نیز معمولا از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. مجموع این عوامل باعث می‌شود تا خرید یک هندزفری مناسب یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی موبایل برای افراد مختلف باشد.

داشتن یک هندزفری خوب برای علاقه‌مندان موسیقی، پادکست و کتاب صوتی، از نان شب واجب‌تر است. در مورد خرید هندزفری نیز یک توصیه بسیار مهم وجود دارد. اگر بودجه شما محدود است؛ به‌جای ارزان‌ترین هندزفری بی‌سیم، به سراغ یک هندزفری باسیم باکیفیت بروید. در صورتی هم که روی خرید هندزفری بی‌سیم اصرار دارید؛ به هماهنگی آن با گوشی خود، مدت زمان پخش با یک دور شارژ شدن، نوع سوکت شارژ و راحتی و پایداری آن در گوش دقت کنید.

لوازم جانبی پیشنهادی برای گوشی موبایل

در کنار لوازم جانبی معمولا ضروری، برای گوشی‌های موبایل طیف وسیعی از لوازم جانبی جذاب و دوست‌داشتنی وجود دارد؛ که هرکدام می‌تواند برای گروه خاصی از افراد کاربردی باشد. در ادامه سه نمونه از  این محصولات را به شما معرفی می‌کنیم.

گیمبال

گوشی‌های میان‌رده امروزی از بهترین دوربین‌های هندی‌کم ده سال پیش، کیفیت فیلم‌برداری بسیار بالاتری دارند. این کیفیت مدیون رشد و توسعه بسیار سریع لنزهای کوچک و بهبود قدرت پردازنده و هماهنگی اجزای دوربین با یک‌دیگر است. به هر حال در حال حاضر می‌توان روی دوربین گوشی برای اجرای پروژه‌های بسیار جذاب‌تری حساب کرد؛ که ساده‌ترین آن ثبت فیلم‌های یادگاری و خانوادگی است.

این رشد و توسعه باعث به وجود آمدن مجموعه‌ای متنوعی از لوازم جانبی موبایل برای بهبود فیلم‌برداری شده است. یکی از این موارد جذاب نیز گیمبال است. گیم بال در واقع پایه نگهدارنده‌ای است که گوشی روی آن نصب شده و مانند مونوپاد می‌توانید آن را در دست بگیرید. این وسیله علاوه بر اینکه مانند مونوپاد به شما اجازه ثبت تصاویر از فاصله دورتر را می‌دهد؛ یک ویژگی جذاب‌تر نیز دارد. در واقع خرید گیمبال به شما کمک می‌کنند تا بتوانید در حالت‌های مختلف، مثل دویدن یا دوچرخه سواری، ویدئوهایی بدون لرزش را ضبط کنید. گیمبال‌ها این لرزش‌ها را جذب کرده و بدون کوچک‌ترین زحمتی برای شما، ثابت دوربین را حفظ می‌کنند. این وسیله می‌تواند ابزاری بسیار کاربردی برای اینفلوئنسرها و همه افراد علاقه‌مند به سفر و تفریح باشد. 

گیمبال

ویدئو پروژکتور جیبی

بسیاری از عاشقان سینما، از گوشی تلفن همراه خود برای تماشای فیلم و سریال استفاده می‌کنند. اما راه‌کارهای بهتری نیز برای داشتن یک سینمای خانگی همراه وجود دارد. خرید پروژکتور قابل حمل یا جیبی این راه‌کار جذاب است. این روزها می‌توانید پروژکتورهایی را در بازار بیابید که علی‌رغم کیفیت بالای پخش، تقریبا به اندازه یک گوشی هوشمند بوده و حتی می‌توان آن را در یک جیب نسبتا بزرگ جای داد. این دستگاه‌ها معمولا مجهز به باتری بوده و می‌توانند با وصل شدن به گوشی شما، در همه جا، صفحه‌ای بزرگ و به اندازه یک سینمای خانگی را پیش روی شما بگشایند.

پروژکتور جیبی

پاوربانک

در نهایت پاوربانک یکی دیگر از لوازم جانبی گوشی موبایل است؛ که طرفداران زیادی داشته و در شرایط مختلف کاربرد دارد. اگر شما هم از جمله افرادی هستید؛ که ساعات زیادی دور از پریز برق بوده و نیاز به شارژ مجدد گوشی پیدا می‌کنید؛ بهتر است یک پاوربانک مناسب برای خود انتخاب کنید. پاوربانک‌ها در ظرفیت‌های مختلف و با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌شوند. همان‌طور که قیمت چراغ قوه شارژی و سایر گجت‌های کوچک مجهز به باتری، وابستگی بالایی به ظرفیت باتری دارد؛ پاوربانک‌ها هم بیش از هر عاملی بر اساس ظرفیت ذخیره‌سازی خود قیمت‌گذاری می‌شوند.

همچنین هنگام خرید پاوربانک به دو نکته ضروری توجه کنید. در درجه اول ظرفیت پاوربانک را بر ظرفیت باتری گوشی خود تقسیم کنید؛ تا بدانید با یک پاوربانک کاملا شارژ شده، چند مرتبه می‌توانید گوشی خود را شارژ کنید. نکته دوم نیز اینکه مجهز بودن پاور بانک به سوکت‌های مختلف شارژ را بررسی کرده و بسنجید که هربار شارژ گوشی با پاوربانک به چه مقدار زمان نیاز دارد.

در نهایت فرقی ندارد که به دنبال یک لوازم جانبی خاص برای موبایل خود هستید؛ یا می‌خواهید یک ماساژور برقی ساده را برای ساعات استراحت خود خریداری کنید. ما در فروشگاه اینترنتی ایران بابا، مجموعه بسیار جذابی از بهترین گجت‌های دیجیتال و کاربردی را به شما ارائه می‌دهیم. همچنین در صورتی که محصول مورد نظر شما در فروشگاه ایران بابا وجود ندارد؛ می‌توانید روی کمک ایران بابا برای خرید از آمازون و حمل آن به ایران، حساب ویژه‌ای باز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول