قلم ارزان برای سرفیس - وبلاگ ایران بابا
× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

قلم ارزان برای سرفیس

قلم سرفیس ارزان

‌تبلت‌ها، رایانه‌ها و دستگاه‌های جداشدنی مایکروسافت با نام تجاری سرفیس، ابزارهای عالی برای کارکنان خلاق یا هرکسی است که یک دستگاه سبک‌وزن را برای بهره‌وری بیشتر و قابلیت بهتر جابه‌جایی ترجیح می‌دهند. اولین گجت‌های سرفیس در سال 2012 به بازار معرفی شدند؛ و پاسخ مایکروسافت به آی‌پد و مک‌بوک اپل و همچنین تعداد زیادی تبلت اندرویدی بودند. در این میان وجود قلم در سرفیس‌ها نقطه تفاوت اصلی آنها با رقبا است. بنابراین انتخاب و خرید قلم ارزان برای سرفیس نیز، موضوعی مهم برای کاربران این گجت جذاب محسوب می‌شود. 

به طور طبیعی هر سرفیس روی سیستم عامل ویندوز اجرا می‌شود. تبلت‌های سرفیس به عنوان یک دستگاه جداشدنی طبقه‌بندی می‌شوند؛ زیرا می‌توانید با اتصال یک صفحه کلید اضافی روی آن، آن را به یک لپ‌تاپ تبدیل کنید. این ویژگی کاری است که معمولا گجت‌های هوشمند از پس آن برمی‌آیند. اگر می‌خواهید درباره اهمیت گجت‌هایی مانند سرفیس بیشتر بدانید؛ مقاله «چرا باید از گجت ها استفاده کرد؟» را بخوانید.

قلم سرفیس چیست؟

درست مانند آی‌پد، سرفیس یک دستگاه فوق‌العاده برای ذهن‌های خلاق است. مثلا اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند با آن طراحی و نقاشی و… کنید. اما انگشت حجیم شما ابزار مناسبی برای این کار نیست. به همین دلیل است که شما به یک قلم ارزان برای سرفیس نیاز دارید؛ تا بتوانید با خطوط ظریف و جزئیات ریزتر طرح‌های خود را اجرا کنید. همچنین این قلم ابزاری عالی برای امضای اسناد الکترونیکی یا ثبت دیجیتال یادداشت‌های دست‌نویس است.

در ادامه دو ویژگی اساسی انواع قلم نوری مناسب برای استفاده را شرح داده‌ایم؛ که در خرید گجت هوشمند هماهنگ با سرفیس اهمیت بالایی دارد.

قلم ارزان برای سرفیس

سازگاری

هنگام خرید یک قلم نوری مناسب برای سرفیس، باید از سازگاری آن با دستگاه خود مطمئن شوید. البته قلم‌های سرفیس با برند مایکروسافت با اکثر دستگاه‌های سرفیس سازگار هستند؛ اما بهتر است سازگاری و عملکردهای آن را دقیقا روی نسخه سرفیس خود بررسی کنید. برای مثال Surface Slim Pen 2 با Surface Pro مدل هفت و هشت سازگار است؛ اما با Surface Laptop SE سازگار نیست.

به‌طور مشابه، قلم دارای مقادیر مختلفی از نقاط فشار بسته به مدل شما است. اغلب این قلم‌های نوری حداکثر تا 4096 نقطه فشار را پشتیبانی می‌کنند؛ اما این میزان در سخت‌افزار نسل اول به 1024 نقطه کاهش می‌یابد. طبیعتا هرچه این نقاط بیشتر باشد؛ کیفیت کار در ثبت جزئیات بیشتر خواهد بود.

همچنین اتصال آهنربایی برای برخی از مدل‌ها وجود دارد که قلم را نیز شارژ می‌کند؛ اما در برخی دیگر پشتیبانی نمی‌شود. همین امر در مورد سیگنال‌های لمسی و کج شدن نوک قلم (برای ایجاد حالت طبیعی و مشابه قلم واقعی) نیز صدق می‌کند.

بنابراین اگر اینها عملکردهایی هستند که روزانه از آنها استفاده می‌کنید, باید مطمئن شوید که قلم سرفیس مناسب خود را تهیه می‌کنید.

راحتی و عملکرد

یک عنصر حیاتی در انتخاب قلم ارزان برای سرفیس، احساس آن در انگشتان شماست. اگر به طراحی با مداد عادت دارید؛ قلم ایده‌آل برای شما، قلمی است که این حس را تقلید می‌کند. شما باید بتوانید به‌طور طبیعی چنین قلمی را در دست بگیرید. بدون اینکه مجبور باشید مرتبا تنظیمات کوچکی انجام دهید.

نکته مهم دیگر عملکردهایی هستند که قلم نوری سرفیس ارائه می‌دهد. مهم‌ترین نکته در این زمینه نرمی حرکت قلم و جابه‌جای نوک آن با عرض‌های متفاوت است. معمولا اغلب افراد هنگام طراحی می‌خواهند تا حد امکان قلم را زمین نگذارند. به همین دلیل است که بیشتر قلم‌های سرفیس دارای پاک‌کن‌هایی در دم و یک دکمه عملکرد روی بدنه هستند.

بهترین قلم‌های سرفیس مایکروسافت

در این بخش بهترین قلم‌های سرفیس با برند اصلی مایکروسافت را به شما معرفی کرده‌ایم.

 قلم سرفیس Microsoft Surface Pen – Ice Blue

این قلم نسخه ارتقا یافته‌ای از نسل اول قلم سرفیس است. این نسخه بسیار سریع‌تر بوده و دارای نوکی است که به کج کردن قلم پاسخ می‌دهد. همچنین درست مانند یک مداد قدیمی، این قلم نوری یک پاک کن دیجیتال در دم خود دارد تا اشتباهات را تصحیح کنید. این مدل برای اتصال بلوتوث به باتری CR2 نیاز دارد و در سه رنگ عرضه می‌شود. این قلم ارزان برای سرفیس را از فروشگاه آمازون می‌توانید به قیمت 36 دلار خریداری کنید.

قلم سرفیس Microsoft Surface Slim Pen 2

در دست گرفتن این قلم آسان‌تر از سایر قلم‌های دیجیتال است. Slim Pen 2 دارای بدنه‌ای به سبک قلم نجاری بوده و دو طرف آن صاف است. این گجت هوشمند دارای یک موتور لمسی داخلی برای شبیه‌سازی اصطکاک روی کاغذ است؛ و نوک تیزتر آن امکان کج شدن فوق‌العاده دقیقی را برایش فراهم می‌کند. این قلم در فروشگاه آمازون 130 دلار قیمت‌گذاری شده است.

قلم سرفیس Microsoft Surface Pen for Surface Pro 6

این قلم سرفیس به‌طور خاص برای حرکات دقیق و ریز ساخته شده است. بنابراین دارای 4096 نقطه فشار با سیستم کج شدن پیشرفته است. همچنان دارای پاک کن در دم و یک دکمه انتخاب بر روی بدنه است. این دستگاه از طریق بلوتوث نسخه 4 به سرفیس شما متصل می‌شود؛ و با کیت Pen Tip مایکروسافت نیز سازگار است. قیمت این گجت در فروشگاه آمازون 80 دلار است.

 قلم سرفیس Logic Pen for Microsoft Surface

این قلم با تمام دستگاه‌های سرفیس (به جز سرفیس پرو 8) سازگار است. همچنین با باتری قابل تعویضی کار می‌کند که تا 1500 ساعت دوام می‌آورد. نوک HB روی این قلم از قبل نصب شده است؛ و سختی آن مشابه اکثر مداد‌ها بوده و قابل تعویض با مدل‌های سخت‌تر یا نرم‌تر است. این قلم به فشار حساس بوده و دارای گیره جیبی در دم است. این قلم ارزان برای سرفیس تنها 25 دلار قیمت دارد.

قلم سرفیس Renaiss Raphael 530 Stylus Pen for Surface

اگر به ابزاری نیاز دارید که ضربات قلموی واقعی را تقلید کند؛ این مدل عالی است. این قلم دارای یک پاک کن در دم و یک دکمه پاک کن روی بدنه است. همچنین دارای یک باتری داخلی است؛ که از طریق کابل USB-C  شارژ می‌شود؛ و تنها با 15 دقیقه شارژ، 70 ساعت کار می‌کند. این قلم نیز دارای اتصال مغناطیسی است؛ و قیمت آن در فروشگاه آمازون 40 دلار است.

قلم سرفیس

قلم سرفیس SkyMirror Stylus Pen for Microsoft Surface

این مدل به فرآیند جفت‌سازی بلوتوث پیچیده‌ای نیاز ندارد. بنابراین از لحظه نصب باتری، آماده به کار است. دکمه روی بدنه نیز از عملکردهای پاک کردن و کلیک راست پشتیبانی می‌کند؛ و قلم هرگونه فشار کف دست روی سطح را رد می‌کند. این دستگاه با تمامی گجت‌های سرفیس، به جز سرفیس پرو ۷ پلاس و ۸ سازگار است. برای خرید این قلم باید 30 دلار بپردازید؛ بنابراین در گروه انواع قلم ارزان برای سرفیس قرار می‌گیرد.

پیشنهاد مطالعه: مقاله «راهنمای کامل خرید قلم نوری و کاربرد آن ها در تدریس و طراحی» را نیز پیش از انتخاب و خرید نهایی خود بخوانید.

قلم‌های نوری سازگار با سرفیس از سایر برندها

اینها بهترین قلم‌هایی هستند که می‌توانید در حال حاضر برای انواع سرفیس خریداری کنید. البته قبل از خرید حتما از سازگاری آنها با مدل سرفیس خود مطمئن شوید. در این لیست طیف خوبی از قیمت‌ها، ویژگی‌ها و برند‌ها وجود دارد؛ بنابراین قطعا می‌توانید گزینه‌ای متناسب با سبک خود پیدا کنید.

قلم Renaissance Raphael 530

آخرین مدل Renaiss با قیمت 40 دلار دارای یک پاک کن دوتایی است؛ بنابراین می‌توانید از دکمه کنار یا انتهای دم آن برای پاک کردن استفاده کنید. به علاوه این قلم دارای 4096 سطح پشتیبانی از فشار و شیب است.

قلم Dell Active Pen

این مدل 25 دلاری یک گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر است؛ که دارای 1024 سطح فشار است. این قلم از پروتکل مایکروسافت پن استفاده می‌کند؛ اما از بلوتوث برای اقدامات سفارشی پشتیبانی نمی‌کند.

قلم Renaissance Raphael 520BT

این مدل تمام ویژگی‌های ممتاز مورد انتظار شما را دارد. از جمله این موارد می‌توان به بلوتوث نسخه 5.1، 4096 نقطه سطح فشار و پشتیبانی از شیب یا کج شن قلم اشاره کرد. همچنین قیمت 42 دلاری آن با توجه به امکاناتش مقرون‌به‌صرفه است.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول