× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

تفاوت ماساژ فول بادی با هپی اندینگ

تفاوت ماساژ فول بادی با هپی اندینگ

ماساژ یک روش درمانی سنتی و قدیمی قلمداد می‌شود که هم در رفع مشکلات جسمی و هم در رفع مشکلات روحی موثر است. طب سنتی در بسیاری از نقاط جهان، استفاده از این روش درمانی فیزیکی به جای داروهای شیمیایی توصیه می‌شود. در گذشته دلاک‌ها در حمام‌های عمومی و به روش‌های قدیمی مشتریان را ماساژ می‌دادند؛ اما امروزه ماساژ دادن تبدیل به یک حرفه تخصصی و فراتر از خرید ماساژور و انجام ماساژ در خانه شده است. در حال حاضر در بسیاری از مراکز خرید و پاساژها، مجموعه‌های تخصصی ماساژ وجود دارد که این سرویس را به صورت حرفه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌کنند. از طرفی ماساژ انواع مختلفی دارد که فول بادی و هپی دو نمونه از پرطرفدارترین‌ها در بین آنها هستند. در این مقاله ضمن بررسی مزایا این دو روش درمانی، در مورد تفاوت ماساژ فول بادی با هپی اندینگ نیز صحبت می‌کنیم.

ماساژ فول بادی چیست؟

فول بادی (Full Body) در زبان انگلیسی به معنای تمام بدن است. بنابراین ماساژ فول بادی به نوعی از ماساژ گفته می‌شود که تمام اعضای بدن را درگیر می‌کند. تکنیک ‎هایی که در این ماساژ به کار گرفته می‌شوند می‌توانند خستگی و استرس روزانه را رفع کنند و حتی افکار و انرژی منفی را از بین ببرند.

ماساژ کامل بدن نوعی ماساژ درمانی است که شامل تحرک تقریبا کل اندام‌های بدن، با استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای است که می‌توانند به کاهش درد عضلانی، افزایش حس آرامش و کاهش استرس کمک کنند. در ماساژ فول بادی معمولا کمر، ران‌ها، بازوها، سر، شانه‌ها و ساق‌ها ماساژ داده می‌شود. با استفاده از این تکنیک‌ها، فشاری که به صورت فیزیکی روی این اندام‌ها وجود دارد کم شده و استرس عضلانی رفع می‌شود. در نتیجه بعد از ماساژ فول بادی می‌توانید تا مدت‌ها راحت و بدون استرس و فشار بخوابید.

ماساژ فول بادی چه فوایدی دارد؟

تفاوت ماساژ فول بادی با هپی اندینگ

کاهش استرس

یکی از رایج‌ترین دلایلی که باعث می‌شود افراد برای دریافت ماساژ فول بادی به مراکز ماساژ مراجعه کنند؛ پیدا کردن راهی برای کاهش استرس و اضطراب مداومی است که هر روز در معرض آن هستند. ترکیبی از ضربات ملایم دست ماساژور و موسیقی عمیق آرامش‌بخشی که در فضا پخش می‌شود؛ می‌تواند به شما کمک کند تا آرامش داشته باشید؛ تنش‌های فیزیکی را کاهش دهید و سلامت روانی خود را تضمین کنید.

تسکین آسیب عضلانی

اغلب فوتبالیست‌ها و ورزشکاران حرفه‌ای بعد از تمرین یا مسابقه اقدام به دریافت ماساژ می‌کنند. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا ورزشکاران نیاز به ماساژ دارند؟ ماساژ ماهیچه‌ها می‌تواند به کاهش خطر آسیب عضلانی، کاهش تنش و بهبود ریکاوری عضلانی پس از فعالیت کمک کند.

بهبود خواب

مشکلات خواب از جمله مشکلات بسیار شایع در جهان هستند. کمبود خواب مزمن که یکی از اختلالات رایج در دنیاست می‌تواند مشکلات جدی برای سلامت جسمی و روحی شما ایجاد کند. این در حالی است که تمام اختلالات خواب یک راه‌حل ساده به نام ماساژ دارند. ماساژ با آرام کردن ذهن و کاهش تنش فیزیکی مرتبط با استرس، بدن را در موقعیت بهتری برای رسیدن به یک استراحت کامل شبانه قرار می‌دهد. در برخی از مراکز تخصصی حتی ماساژ اختصاصی خواب به مشتریانی که دچار مشکلات خواب هستند عرضه می‌شود.

گردش خون بهتر

ماساژ به افزایش اکسیژن‌رسانی به سلول‌ها از طریق بهبود جریان خون کمک می‌کند. بنابراین با بهبود گردش خون و افزایش انعطاف‌پذیری بدن پس از ماساژ، حال عمومی بهتری را تجربه خواهید کرد. گردش خون مناسب و درست حتی می‌تواند منجر به بهبود تمرکز و حتی شادابی چهره شود.

برخی از دیگر مزایای ماساژ فول بادی عبارتند از:

  • بهبود عملکرد ریه‌ها و وضعیت تنفس
  • شادابی چهره و کاهش چین و چروک پوست
  • کاهش افسردگی و اضطراب
  • بهبود عملکرد قلب
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بهبو عملکرد سیستم گوارشی
  • انعطاف‌پذیری بهتر عضلات بدن
  • دفع سموم
  • رفع خستگی

ماساژ هپی چیست؟

برخلاف تصور برخی از افراد که فکر می‌کنند ماساژ فول بادی با هپی اندینگ یکی است؛ اما تعریف ماساژ هپی بسیار متفاوت از تعریف ماساژ فول بادی است. در ماساژ هپی، تکنیک‌ها توسط جنس مخالف و به منظور رفع نیازهای جنسی انجام می‌شود. این نوع ماساژ در بسیاری از کشورهای غیرمسلمان رواج دارد و حتی در برخی از مناطق دنیا به عنوان جاذبه گردشگری از آن استفاده می‌شود. در ماساژ هپی تمرکز بر روی اصول ماساژ و انجام صحیح تکنیک‌ها نیست و هدف اصلی عشق ورزیدن و لذت جنسی است. در طی این ماساژ که در بسیاری از مواقع به ارضای جنسی منتهی می‌شود؛ کشش‌های بدن آزاد می‌شود. ماساژ هپی برخلاف ماساژ فول بادی مزایایی که ندارد هیچ، حتی گاهی به دلیل تامین نیاز جنسی از طرق نامتعارف می‌تواند پر از ضرر باشد.

ماساژ فول بادی با هپی اندینگ چه تفاوتی دارد؟

در این بخش به صورت تخصصی در مورد اصلی‌ترین تفاوت‌های ماساژ فول بادی با هپی اندینگ می‌پردازیم.

نواحی تخت ماساژ

در این دو روش ماساژ، نواحی متفاوتی از بدن مورد هدف قرار می‌گیرند. هدف از انجام ماساژ فول بادی رفع خستگی و افزایش انعطاف‌پذیری عضلات است. بنابراین تمام عضلات و اندام‌های بدن ارزش یکسانی دارد و به یک میزان باید ماساژ داده شوند. این در حالی است که در ماساژ هپی تمرکز بر روی اندام‌های جنسی و نواحی اطراف آن است.

جنسیت ماساژور

ماساژ فول بادی معمولا توسط یک ماساژور هم جنس انجام می‌شود تا تماس فیزیکی منجر به تحریک جنسی نشود. اما در ماساژ هپی به دلیل اینکه هدف، ارضای جنسی است؛ معمولا از یک ماساژور جنس مخالف برای ارائه سرویس استفاده می‌شود.

اثر درمانی

فول بادی از آن دسته ماساژهایی است که می‌تواند خستگی جسمی و روحی شما را به طور کامل رفع کند و برای بدن فواید بسیاری داشته باشد. این در حالی است که ماساژ هپی اندینگ به ارضای جنسی منتهی شده و به این ترتیب می‌توان گفت که هیچ اثر درمانی ندارد و حتی ممکن است در بلندمدت مضراتی را نیز به دنبال داشته باشد.

اگر دوست دارید از مزایای ماساژ درمانی بهره‌مند شوید؛ می‌توانید با خرید از امازون به کمک فروشگاه ایران بابا، ماساژور مورد نظرتان را تهیه کرده و در خانه به صورت شخصی یک ماساژ فول بادی حرفه‌ای را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول