× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

فواید ماساژ صورت برای لک صورت

ماساژ صورت برای لک

این روزها محبوبیت ماساژ صورت به لطف تمایل اکثر افراد به استفاده از درمان‌های مقرون‌به‌صرفه و خانگی که پوست را تغذیه می‌کنند؛ افزایش چشمگیری یافته است. ماساژ صورت نه تنها برای آرامش و تمدد اعصاب، بلکه برای رفع هر نوع مشکل پوستی نیز مفید است. این اقدام می‌تواند درخشندگی و سلامت را به پوست‌هایی که تحت  استرس هستند بازگرداند و حتی روی لکه‌ها نیز تاثیر مثبتی داشته باشد. در این مقاله توضیح می‌دهیم که ماساژ صورت برای لک صورت چه فوایدی دارد.

فواید ماساژ صورت برای لک صورت

  • ماساژ اصولی موجب آرامش پوست می‌شود

تحریک بافت‌های صورت به وسیله ماساژ، گردش خون را در این ارگان افزایش می‌دهد و اکسیژن و مواد مغذی بیشتری را به سطح پوست شما می‌رساند. فرآیند ماساژ و ورز دادن پوست همچنین می‌تواند به تخلیه مایع لنفاوی، تشویق پوست به حذف مواد زائد و سموم و کاهش التهاب کمک کند و لکه‌ها را زودتر از بین ببرد. به همین دلیل است که اغلب متخصصان زیبایی به بیماران خود توصیه می‌کنند برای از بین بردن لکه‌های تیره پوست، ماساژ را امتحان کنند و محصولات مراقبت از پوستی که برای لکه جنبه درمانی دارند را همراه با ماساژ روی صورت بمالند.

  • ماساژ اثربخشی محصولات مراقبت از پوست را افزایش می‌دهد

از آنجایی که محصولات مراقبت از پوست و کرم‌های درمانی باید جذب پوست شوند تا اثرگذار باشند؛ با ماساژشان روی صورت می‌توانید به جذب بیشتر آنها کمک کنید و در از بین بردن لکه‌های پوستی موثر باشید. فقط باید محصولی که برای ماساژ انتخاب می‌کنید حاوی مواد طبیعی و بدون سم باشد که روی پوست اثر منفی نگذارد.

  • ماساژ صورت می‌تواند به کاهش میزان تیرگی لکه‌ها کمک کند

افزایش جریان خون برای نجات پوست از شر لکه‌های تیره ضروری است. فرآیند ماساژ می‌تواند به شل شدن بافت‌ها و به حداقل رساندن برآمدگی‌ها کمک کند و منجر به صاف‌تر شدن زخم‌های ناشی از لک و جای جوش شود. به همین دلیل، ماساژ صورت یکی از بهترین درمان‌های برای از بین بردن اسکار ناشی از آکنه محسوب می‌شود.

  • ماساژ صورت برای لک موجب کاهش استرس می‌شود

مطالعات نشان داده‌اند که استرس می‌تواند موجب تیره‌تر شدن لکه‌های پوستی شود. شما با ماساژ قادر هستید که تنش‌ها و سطح استرس را در بدن کاهش دهید و به این ترتیب به پوست خود کمک کنید که در از بین بردن لکه‌ها عملکرد بهتری داشته باشد. حتی پنج دقیقه ماساژ شبانه پوست می‌تواند برای ایجاد تفاوت کافی باشد.

ماساژ صورت برای لک

نحوه انجام ماساژ صورت

شیوه ماساژ صورت برای لک صورت شامل مراحل زیر است:

مرحله اول: آماده‌سازی

دست‌ها و صورت را با یک پاک‌کننده ملایم بشویید و موها را به حالت دم اسبی بالا ببندید یا با استفاده از یک تل از صورت دور کنید. پاک کردن مواد آرایشی که روی پوست‌تان بسیار مهم است. این کار باعث می‌شود که آلودگی بیشتری وارد پوست‌تان نشود. اگر قبل از ماساژ صورت با آب گرم دوش بگیرید که چه بهتر. گرم بودن سطح پوست باعث می‌شود که منافذ باز شده و لوسیونی که برای ماساژ انتخاب کرده‌اید نفوذ بیشتری داشته باشد.

مرحله دوم: انتخاب و استفاده از محصول مراقبتی

کمی از یک مرطوب‌کننده سبک را روی پوست بمالید و بعد از جذبش محصولی که برای ماساژ صورت خود انتخاب کرده‌اید را روی آن بمالید. قبل از شروع کرم را بین دو دست گرم کنید.

مرحله سوم: تکنیک ماساژ

ماساژ را با حرکات دایره‌ای و حرکات رو به بالا شروع کنید و روی نواحی که نیاز به توجه ویژه دارند فشار بیشتری وارد کنید. با ماساژ غدد لنفاوی زیر گوش و کناره‌های گردن نیز می‌توانید تاثیر ماساژ را بیشتر کنید. به سمت فک و کناره‌های صورت و استخوان گونه حرکت کنید. اطراف چشم را با ضربات آهسته نوک انگشتان دست ماساژ دهید و سپس انگشتان خود را به آرامی به سمت شقیقه‌ها بکشید. وقتی احساس کردید قسمت اعظمی از کرمی که برای ماساژ، کف دست‌تان ریخته‌اید کاملا جذب پوست شده است ماساژ را به اتمام برسانید.

آیا استفاده از ماساژور برای ماساژ صورت بهتر از دست است؟

ماساژورهایی که به صورت تخصصی برای ماساژ پوست صورت طراحی شده‌اند یک ابزار عالی برای ماساژ و بهبود مشکلات پوستی هستند. فقط باید قبل از استفاده از ماساژور، پوست صورت را گرم کنید تا غلتک دستگاه بتواند بهتر روی صورت حرکت کرده و جریان خون سطح پوست را افزایش دهد. ماساژورهای مقرون‌به‌صرفه و ارزان زیادی در بازار وجود دارد که می‌توانید با تهیه آنها عوارض پوستی را تا حدود زیادی درمان کنید. اما اگر قیمت ماساژور انتخابی شما نسبت به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید زیاد است؛ اشکالی ندارد چرا که می‌توانید با دست‌تان هم همان کار را انجام دهید. اما به این نکته توجه کنید که ماساژ با دست باید با دقت بیشتر و زمان طولانی‌تری انجام شود تا بتواند جای ماساژ با دستگاه را بگیرد.

هر چند وقت یک بار باید صورت را ماساژ دهیم؟

ماساژ صورت یکی از آن کارهایی است که واقعا نمی‌توان برای آن حد و مرزی تعیین کرد. بنابراین هر چند وقت یک‌بار که دوست دارید صورت را با دست ماساژ دهید. در واقع در ماساژ صورت مجاز هستید که زیاده‌روی کنید. بهترین زمان ماساژ صورت برای لک صورت صبح زود است. ماساژ دادن صورت باعث می‌شود که پوست‌تان از اول صبح شاداب شود و تا آخر شب همانطور بماند.

کدام لوسیون برای ماساژ صورت مفیدتر است؟

محصولات مراقبت از پوست بسیاری در بازار وجود دارد که می‌توان از آنها برای ماساژ دادن صورت استفاده کرد. اما بهتر است لوسیونی را انتخاب کنید که رقیق‌تر است و بیشتر روی پوست لغزش دارد. به این ترتیب لوسیون بهتر روی پوست سر می‌خورد و حجم بیشتری از آن جذب منافذ می‌شود. اگر لوسیون مخصوص ماساژ ندارید حتی می‌توانید از کرم مرطوب‌کننده رقیق یا حتی فوم‌های مخصوص شستشوی پوست نیز استفاده کنید. از آنجایی که ماساژ صورت باعث می‌شود هرچیزی که به عنوان لوسیون استفاده کرده‌اید عمیق‌تر به پوست نفوذ کند؛ بسیار مهم است که محصولی را برای این کار انتخاب کنید که بدون مواد افزودنی و حاوی مواد اولیه طبیعی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول