× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

جالب‌ترین گجت های 2020 را بیشتر بشناسید

انواع گجت 2020

هر ساله ابزارها و گجت‌های فناورانه تازه‌ای وارد بازار می‌شود. در سال 2020 نیز خرید گجت های متعددی پیشنهاد شد؛ که در این نوشته به بررسی 6 نمونه از آنها پرداخته‌ایم.

برای یک علاقه‌مند به حوزه فناوری، هیچ چیز جذاب‌تر از مرور و خرید گجت های تازه به بازار آمده و کار با آنها نیست. از یک قلم ارزان برای سرفیس گرفته تا بزرگ‌ترین تلویزیون‌های OLED همه و همه در زمره گجت‌های دیجیتال قرار می‌گیرند. به همین دلیل نیز هرساله شرکت‌های مختلف، نسخه‌های تازه و نوآورانه‌ای از بهترین محصولات خود را روانه بازار می‌کنند. جالب‌ترین گجت‌های 2020 تنها مختص به دستگاه‌های متداولی مانند گوشی تلفن همراه و لپ‌تاپ نیست؛ بلکه در میان آنها می‌توانید ابزارهای خلاقانه‌تر و جذاب‌تری نیز بیابید. در این نوشته چندین محصول فناوری جذاب معرفی شده در سال 2020 را به شما معرفی خواهیم کرد. امیدواریم از خواندن درباره این گجت‌ها نیز مانند کار با آنها لذت کافی ببرید.

رینگ فیت ادونچر Ring Fit Adventure

ورزشکاران حرفه‌ای و آماتور از خرید گجت جذاب رینگ فیت ادونچر و کار با آن لذت می‌برند. به زبان ساده این دستگاه می‌تواند تمرینات ورزشی شما را ردیابی کرده و مطمئن شود که در فرم بدنی خوبی قرار دارید.

تجربه کاربران ثابت کرده که به کمک رینگ فیت می‌توانید شانس بیشتری در کاهش وزن داشته باشید. این گجت بر اساس یک بازی ورزشی طراحی شده است. در این بازی شما باید یک سرزمین جادویی را از تسخیر یک اژدهای دیوانه نجات دهید. راه‌کار نجات این سرزمین از دست دراژو و افرادش، انجام تمرینات ورزشی است. با پیشرفت بیشتر در این بازی، تمرینات سخت‌تر شده و بدن شما نیز آمادگی بیشتری کسب می‌کند.

رینگ فیت ادونچر Ring Fit Adventure

مک بوک ایر ام وان MacBook Air M1

امسال اپل در واقع همان کاری را انجام داد؛ که در اوایل سال جاری اعلام کرد بود. این کمپانی بالاخره پردازنده‌های اینتل را از رایانه‌های اپل کنار گذاشت؛ تا نتایج چشم‌گیرتری داشته باشند. بنابراین در حالی که مک بوک ایر M1 تازه منتشر شده است؛ دقیقا شبیه به مدل قبلی خود به‌نظر می‌رسد. البته اپل به این نسخه صفحه کلید جادویی خود را اضافه کرده تا صفحه کلید کم‌عمق و بحث برانگیز Butterfly را کنار بگذارد.

اما در درون این دستگاه تفاو‌ت‌های زیادی رقم خورده است. به عنوان مثال، باتری این دستگاه دوام بسیار بیشتری داشته و با 14 ساعت و 41 دقیقه عمر باتری، زمان 9 ساعت 31 دقیقه نسخه دارای پردازنده اینتلی را شکست می‌دهد.

این پردازنده حتی از نظر توان محاسباتی نیز حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد. مثلا کافی است بدانید که بازیSid Meier’s Civilization VI  در این دستگاه، 30 فریم در ثانیه سریع‌تر از نسخه اینتلی آن اجرا می‌شود. حتی از نظر توان پردازشی مک بوک ایر جدید به‌راحتی می‌تواند جایگزین مک بوک پرو مبتنی بر اینتل شود. به همین دلیل خرد گجت تازه اپل برای همه افراد حرفه‌ای گزینه‌ای جذاب است.

مخلوط کن نوتری بالت NutriBullet

در نگاه اول این مخلوط کن چیزی شبیه به سایر مدل‌های مخلوط کن موجود در بازار است. هرچند از نظر جزئیات امکانات بیشتری دارد. اما بزرگ‌ترین مزیت NutriBullet قابلیت ترکیب یا سایر ویژگی‌های آن نیست؛ بلکه سادگی کار با این دستگاه است. در واقع محفظه اصلی مخلوط کن، یک قوطی فنجان مانند است. همچنین هیچ دکمه یا تنظیماتی روی آن وجود ندارد. در نتیجه هیچ قطعه‌ای نیز برای جدا کردن و شستشوی دستی وجود نداشته و اندازه آن برای یک وعده یک نفره مناسب است. در واقع کافی است موادتان را داخل فنجان آن بریزید؛ سپس درب تیغه‌دار آن را ببینید؛ و باقی کار را به دستگاه بسپارید.

اگر می‌خواهید به سرعت مقداری ماست و میوه را برای یک اسموتی ترکیب کنید؛ یا یک صبحانه سالم را راحت‌تر آماده کنید؛ همچنین اگر بعد از یک تمرین سخت، می‌خواهید به سرعت و سهولت یک شیک پروتئینی درست کنید؛ این دستگاه مناسب شماست.

نکته مهم اینکه به دلیل سادگی، تمیز کردن آن هم آسان است. حتی مجبور نیستید ظرف دومی را کثیف کرده و نوشیدنی خود را در لیوان دومی بریزید. زیرا این دستگاه در زمان سرو، به‌تنهایی مانند یک فنجان است.

تلویزیون سونی براویا Sony A8H Bravia OLED TV

دلایلی وجود دارد که این تلویزیون همه تلویزیون‌های هم‌رده دیگر را شکست می‌دهد. کافی است با آن به تماشای یک فیلم یا سریال 4K بنشینید؛ تا کاملا شیفته حرکت واضح و بازتولید رنگ آن شوید.

هنگام استفاده از تلویزیون OLED سونی براویا، تقریبا همه چیز آن را دوست خواهید داشت.. این تلویزیون حتی با وجود قیمت متوسط خود، رقیب شایسته‌ای برای سایر تلویزیون‌های OLED است. بنابراین این تلویزیون از نظر قیمتی نیز یک گزینه مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. همچنین اگرچه این دستگاه نمی‌تواند به اندازه سایر تلویزیون‌های OLED رنگ‌ها را تولید کند؛ اما بر اساس آزمایش‌های مختلف، رنگ‌های تولیدی آن از مدل‌های رقیب، از جمله ال‌جی و سامسونگ دقیق‌تر است.

تلویزیون سونی براویا Sony A8H Bravia OLED TV

رنگ مشکی این تلویزیون بسیار عمیق است. همچنین رابط کاربری اندرویدی قابل تنظیم آن بسیار کاربردی و ساده است. از سویی با وجود مجهز بودن به دستیار گوگل، از الکسا و هوم کیت نیز پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل این دستگاه به‌طور یکپارچه با خانه هوشمند شما ترکیب می‌شود. پس اگر به دنبال خرید گجت مناسبی برای سینمای خانگی هوشمند خود هستید؛ این دستگاه اولین اولویت شما خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: با خواندن مقاله «معرفی 5 + 1 نرم افزار تدریس با قلم نوری» پیش از خرید گجت قلم نوری با کاربردهای آن بیشتر آشنا شوید.

ساعت هوشمند آنر Honor Watch GS Pro

این ساعت هوشمند متمرکز بر ورزش، می‌تواند با یک بار شارژ 25 روز دوام بیاورد. با دانستن اینکه آن را فقط یک یا دو بار در ماه به برق وصل می‌کنید؛ با آسودگی می‌توانید شارژر آن را در گوشه انتهایی کشوی کار خود فراموش کنید. این ساعت به‌طور یک‌پارچه با زندگی شما ترکیب می‌شود. ویژگی‌های تناسب اندام و ردیابی ضربان قلب خودکار آن به شما یادآوری می‌کند که اطلاعات جلسات ورزشی گاه‌به‌گاه خود را ثبت کنید. همچنین اعلان‌های ویبره آن به شما کمک می‌کند تا بدون حواس‌پرتی، در جریان موارد مختلف قرار بگیرید.

در کنار موارد گفته شده، این ساعت هوشمند ویژگی‌های دیگری نیز دارد. ویژگی Route Back به‌طور خودکار شما را به خانه هدایت می‌کند. این ویژگی حتی بدون اینترنت نیز کار می‌کند. هشدارهای آب‌وهوا، جزر و مد و طلوع ماه و… از دیگر امکانات جذاب این دستگاه است.

در نهایت در این زمینه توصیه می‌کنیم مقاله «راهنمای خرید مچ بند هوشمند» را مطالعه کنید.

ساعت هوشمند آنر Honor Watch GS Pro

کیبورد لاجیتک Logitech G915 keyboard

این محصول در سال 2019 معرفی شد؛ اما از محبوب‌ترین کیبوردهای سال 2020 محسوب می‌شود. قیمت گجت وقتی 250 دلار باشد؛ آن را به یکی از گران‌ترین صفحه کلیدهایی محبوب بازار تبدیل می‌کند. اما این قیمت بالا دلایل خوبی دارد. این یک صفحه کلیدِ بازیِ مکانیکیِ بی‌سیم است. این موارد به این معنی است که محصولی  راحت، کاربردی و بادوام است. همچنین به این معنی است که در نهایت می‌توانید میز بازی خود را به یک منطقه بدون سیم تبدیل کنید.

در حالی که ماوس‌ها و هدست‌های بازی از سال‌ها پیش بی‌سیم بودند؛ صفحه‌کلیدهای بازی حتی در مدل‌های سیمی نیز گران هستند. اما این مدل با بقیه فرق دارد. این کیبورد دارای کلیدهای قوی و فوق‌العاده زیبا، نورپردازی رنگارنگ RGB و مجموعه‌ای مفید از کلیدهای اضافی برای رسانه، ماکروها و دستورات سفارشی است.

از آنجایی که صفحه کلید یک ابزار ثابت است؛ عملکرد بی‌سیم اختیاری به‌نظر می‌رسد. بنابراین اگر مرتبا ماوس، صفحه کلید، هدست، مانیتور، لپ‌تاپ و حتی رایانه شخصی خود را تعویض می‌کنید؛ احتمالا چنین کیبوردی برای شما مقرون‌به‌صرفه نیست.

در پایان اگر نمی‌دانید چرا گجت‌های دنیای دیجیتال تا به این حد جذاب هستند؛ پیشنهاد می‌کنیم مقاله «چرا باید از گجت ها استفاده کرد؟» را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول