× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

12 مورد از لوکس ترین برندهای دنیای مد

برند لوکس

گرچه پوشاک برای بسیاری از افراد هنوز هم جزء نیازهای اساسی است؛ اما با پیشرفت حاصله در صنعت مد، این کالا برای برخی از مصرف‌کنندگان دیگر پوششی برای در امان ماندن از گزند سرما و گرما نیست؛ بلکه آنها به پوشاک به عنوان ابزاری برای همگام شدن با دنیای مد نگاه می‌کنند. از این رو بسیاری از برندهای فعال در صنعت مد، در حال حاضر در حال تلاش برای کسب جایگاه بهتر در رتبه‌بندی لوکس‌ترین برندهای دنیای مد هستند؛ اما با این وجود فقط چند تولیدکننده مطرح در سطح دنیا وجود دارد که محصولات‌شان در دسته کالاهای لوکس قرار می‌گیرند. ما این مقاله را به معرفی این برندهای مطرح اختصاص داده‌ایم.

معروف‌ترین برند در صنعت مد کدام برند است؟

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که لویی ویتون ( Louis Vuitton) محبوب‌ترین برند لوکس در جهان است. در این مطالعه محققان 100 برند مطرح در صنعت مد را بر اساس 5 معیار مختلف از جمله میزان جستجوی مصرف‌کنندگان، بازدید وب‌سایت، درآمد، تعداد افراد دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی و تعامل اجتماعی برند با مشتریانش بررسی کردند. با استفاده از این روش محققان توانستند 10 برند برتر لوکس جهان در صنعت مد را با توجه به منافع عمومی و جذابیت برند برای مصرف‌کننده تعیین کنند. با وجود پیش‌بینی رشد مداوم صنعت لوکس در جهان طی چند سال آینده و رشد سالانه شش درصدی این صنعت، برخی کارشناسان معتقدند که با وجود محدود شدن منابع و توزیع عادلانه‌تر درآمد در کشورهای پیشرفته، این یافته‌ها تایید می‌کند که علاقه مصرف‌کنندگان به برندهای لوکس طی چند سال اخیر کاهش نیافته است.

شرکت‌هایی مانند Louis Vuitton، که الگوی متمایزشان به نمادی از لوکس و مجلل بودن در جهان مد تبدیل شده است؛ همواره در حال تولید کالاهایی هستند که جذابیت زیادی برای مصرف‌کنندگان دارند و تمایل افراد مشهور جهان به استفاده از محصولات‌شان، محبوبیت این برندها را در بین مصرف‌کنندگان عادی افزایش داده است. علاوه بر لویی ویلتون که در صدر لیست لوکس‌ترین برندهای دنیای مد است؛ چند شرکت دیگر نیز دیده می‌شود که در بخش‌های بعدی به معرفی آنها پرداخته‌ایم.

  • لویی ویلتون (Louis Vuitton)

لویی ویتون

محصولات تولیدی برند Louis Vuitton با تکیه بر سابقه درخشان این شرکت، مترادف با ثروت هستند. تمام افراد مشهور جهان از جمله بازیگران هالیوود و اینفلوئنسرهای شبکه‌های مجازی حداقل یکی از محصولات این برند را در کمد لباس‌های خود دارند. برند LV که به خاطر تولید کالاهای چرمی گران قیمت و مجموعه لباس‌هایی که برای افراد مشهور تولید کرده است؛ بیشترین جستجوی ماهانه در جهان را دارد. هر ماه حدود 8.3 میلیون نفر نام این برند را در وب جستجو کرده و حدود 15.5 میلیون نفر برای خرید به وب‌سایتش مراجعه می‌کنند. تنها در سال 2022، لویی ویتون بیش از 18.6 میلیارد دلار فروش داشت.

  • دیور (Dior)

Dior

دومین برند لوکس دنیا در صنعت مد و لباس دیور است. این برند نماد خلاقیت در صنعت مد شناخته می‌شود و در تولیداتش طیف وسیعی از محصولات از جمله لوازم جانبی، عطر و لوازم آرایشی دیده می‌شود. از این رو محصولات دیور در بین شیک‌پوشان محبوبیت زیادی دارند. دیور رکوردار بالاترین درآمد سالانه در میان برندهای مد لوکس است و سال گذشته توانسته درآمد خود را به رقم 74.6 میلیارد دلار برساند.

  • گوچی (Gucci)

Gucci

گوچی یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایتالیایی در صنعت مد و در لیست ما به عنوان سومین برند محبوب جهان  شناخته می‌شود. هر ساله محصولات جدید این برند مشتریانی که به صورت حضوری به شعبات گوچی مراجعه می‌کنند یا خرید از آمازون دارند را مجذوب خود می‌کنند. میزان جستجوی نام این شرکت در ماه در موتورهای جستجو تقریبا 4.7 میلیون است و از این نظر دومین برند لوکس بعد از لویی ویلتون محسوب می‌شود.

  • شانل (Chanel)

Chanel

طراحان مبتکر و خلاقی که در شرکت شانل مشغول فعالیت هستند؛ با شروع هر فصل و بعد از معرفی محصولات جدید این کمپانی نه تنها مصرف‌کنندگان عادی را شگفت‌زده می‌کنند بلکه عاشقان دنیای مد را مجبور می‌کنند که برای خرید اول به سراغ جدیدترین تولیدات این برند بروند. کیف و کفش‌هایی شانل معمولا جذاب‌ترین محصولاتی هستند که در هفته مد پاریس به روی صحنه می‌روند. همچنین برند شانل در بین سایر برندهای لوکس فعال در صنعت مد، دارای بیشترین فالوور در شبکه‌های اجتماعی است و بیش از 56 میلیون نفر دنبال‌کننده دارد.

  • رولکس (Rolex)

Rolex

رولکس یک شرکت ساعت‌سازی قدیمی سوئیسی است که معیار بسیاری از مشتریان برای تعیین لوکس بودن کالایی مانند ساعت است. این برند به لطف نرخ تعامل بالاتر از حد متوسط نسبت به سایر برندهای لوکس، توانسته جایگاه پنجم را در بین برندهای برتر لوکس از آن خود کند. ساعت‌های تولیدی این شرکت، علاوه بر کیفیت بالا، از نظر ظاهری می‌توانند چشم هر بیننده‌ای را خیره کنند.

  • ورساچه (Versace)

Versace

در جایگاه ششم از لوکس‌ترین برندهای دنیا مد، ورساچه، نیروی محرکه صنعت مد ایتالیا قرار دارد. این برند لوکس با تولید محصولاتی که حاوی چاپ‌ها و رنگ‌های برجسته، جزئیات پیچیده و نقوش نمادین هستند؛ ماهانه بیش از دو میلیون جستجوی جهانی دارد و با 0.71 درصد نرخ بازگشت مصرف‌کننده، به داشتن مشتریان وفادار معروف است.

  • مایکل کورس (Michael Kors)

Michael Kors

این طراح مشهور و خوش سلیقه، با تکیه بر خلاقیت خود توانسته ظرافت کلاسیک آمریکایی را در محصولات خود به نمایش درآورد. ترکیبی از خطوط ظریف و طرح‌های شیک ولی ساده از جمله ویژگی‌هایی هستند که سبب شده بسیاری از مصرف‌کنندگان مشهور مانند نیکول کیدمن این برند و محصولات تولیدی آن را تحسین کنند. برند مایکل کورس در سال 2022 به درآمد قابل‌توجه 3.7 میلیارد دلار رسید.

  • رالف لورن (Ralph Lauren)

Ralph Lauren

یکی دیگر از برندهای لوکس آمریکایی که در لیست ما قرار دارد رالف لورن است که به عنوان مخترع سبک “preppy” در دنیای مد شناخته می‌شود. کمپانی رالف لورن ماهانه 10 میلیون بازدیدکننده از طریق وب‌سایت خود دارد و درآمدی بالغ بر 4.9 میلیارد دلار در سال 2022 داشته است.

  • پرادا (Prada)

Prada

استفاده از متریال لوکس و توجه دقیق به جزئیات در طراحی برای بسیاری از فعالان صنعت مد معادل با تولیدات برند پرادا است. این برند ایتالیایی، به لطف طیف گسترده محصولات خود از جمله لباس، کفش، عینک و عطر، جایگاه نهم را در فهرست ما به خود اختصاص داده است. وب‌سایت پرادا هر ماه 5.6 میلیون بازدید و 32 میلیون دنبال‌کننده آنلاین دارد.

  • موسکینو (Moschino)

Moschino

برند لوکس ایتالیایی Moschino در سال 1983 تاسیس شده و طی حدود 40 سال توانسته با طرح‌های بی‌نظیر خود به خط مقدم صحنه مد بین‌المللی برسد. در سال 2022 این برند فروشی به ارزش تقریبی 273 میلیون یورو را به ثبت رساند.

  • بولگاری (Bulgari)

Bulgari

بولگاری یک برند لوکس ایتالیایی است که بیشتر به عنوان تولیدکننده جواهرات لوکس، ساعت، عطر، اکسسوری و کالاهای چرمی در صنعت مد شناخته می‌شود. در بازار مد ایالات متحده، بولگاری با بیش از 20 میلیون دلار درآمد در سال 2022 در رتبه 581 در بین تمام شرکت‌های آمریکایی قرار دارد.

  • کوچ (Coach)

Coach

آخرین اما مطمئنا معروف‌ترین برند مد در بین آمریکایی‌ها برند Coach است. این کمپانی آمریکایی تولیدکننده طیف وسیعی از محصولات، از جمله کیف‌های دستی چرمی معروف، اکسسوری و پوشاک است و هر فصل خریداران شیک‌پوش بسیاری را جذب تولیدات خود می‌کند. مصرف‌کنندگان سال گذشته بیش از 6.2 میلیارد دلار خرج خرید محصولات برند کوچ کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول