× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

معرفی 6 سایت معتبر برای خرید اجناس اورجینال

سایت معتبر برای خرید

خرید بدون محدودیت اجناس اورجینال از بهترین برندهای موجود در جهان، به دلایل گوناگون در ایران به صورت مستقیم امکان‌پذیر نیست. در واقع بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی و در صدر آنها آمازون، خدمات خود را به کشور ایران ارائه نمی‌کنند. به همین دلیل نیز امروزه شرکت‌های گوناگونی در نقش واسطه، امکان خرید غیرمستقیم از این برندها را برای شما فراهم کرده‌اند. البته این همه ماجرا نیست؛ و هر سایتی در جزئیات و روش ارائه خدمت دارای ویژگی‌های خاص خود است. بنابراین در این نوشته می‌خواهیم 6 نمونه از سایت های معتبر خرید اجناس اورجینال را به شما معرفی کنیم.

1. ایران بابا

اولین سایت پیشنهادی ما برای خرید اجناس اورجینال، فروشگاه اینترنتی ایران باباست. فروشگاه ایران بابا فعالیت جدی خود را در تابستان سال 1399 آغاز کرد. با این حال در این مدت محدود مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. مهم‌ترین ویژگی این فروشگاه، موجود داشتن بسیاری از محصولات جذاب و پرفروش در انبار خود است. در واقع ایران بابا تنها یک سرویس خرید از فروشگاه‌های مطرح بین‌المللی نیست. بلکه می‌توانید بسیاری از وسایل و گجت‌های جذاب و روز دنیا را نیز در آن یافته و به صورت مستقیم خریداری کنید. ویژگی دیگری ایران بابا، فعالیت تخصصی بر روی دو فروشگاه اصلی خرید از آمازون و ای بی است. بنابراین می‌توانید روی سرویس اختصاصی این فروشگاه حساب ویژه‌ای باز کنید.

از سویی فرآیند خرید از این فروشگاه بسیار ساده است. تنها کافی است لینک محصول مدنظر خود را در فروشگاه آمازون امارات یافته و آن را در بخش جستجوی فروشگاه ایران بابا جستجو کنید. ادامه کار دیگر پیچیدگی خاصی نداشته و به راحتی انجام هر خرید آنلاینی است. از طرفی پشتیبانی آنلاین و تلفنی همیشگی ایران بابا خیال شما را از هر جهت آسوده کرده و در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام به شما پاسخ می‌دهد. به‌طور خلاصه سادگی فرآیند خرید و پشتیبانی مناسب، از جمله دلایل حضور ایران بابا در لیست سایت های معتبر برای خرید محصولات اصل از خارج کشور است.

سایت معتبر برای خرید

2. مالتینا

مالتینا یکی از سایت‌های قدیمی در زمینه خرید اجناس اورجینال از فروشگاه‌های بین‌المللی است. شاید بتوان بزرگ‌ترین مزیت مالتینا را پشتیبانی از طیف وسیعی از فروشگاه‌های بین‌المللی دانست. هرچند می‌توان گفت تقریبا هر محصولی که در جهان وجود دارد؛ در فروشگاه آمازون نیز موجود است. با این حال اگر به دنبال خرید از فروشگاه‌هایی مانند والمارت و یا خرید از فروشگاه‌های آنلاین امارات و چین و ترکیه هستید؛ مالتینا یک گزینه قابل اعتماد خواهد بود.

مزیت دیگر مالتینا داشتن افزونه گوگل کروم است. این افزونه به شما کمک می‌کند تا در هر فروشگاه بین‌اللمللی که هستید؛ خرید خود را از مالتینا بهتر انجام دهید. وجود اپلیکیشن اندروید و آی او اس نیز دسترسی به مالتینا را از گوشی‌های هوشمند ساده‌تر کرده است.

با این حال به‌طور کلی کار با سرویس‌های مالتینا، به دلیل تنوع زیاد، مقداری پیچیده‌تر بوده و ممکن است کمی دچار سردرگمی شوید. به عنوان مثال نصب افزونه روی مرورگر از طریق لپ تاپ یا رایانه رومیزی ممکن است. همچنین جستجوی محصول در سایت مالتینا، به دلیل دسته بندی‌های متعدد کمی وقت‌گیر است.

3. ایگرد

ایگرد یکی دیگر از سایت‌های قدیمی در حوزه تامین محصولات اورجینال از فروشگاه‌های آنلاین خارج از کشور است. این سایت در زمینه تنوع فروشگاه‌های قابل پشتیبانی از مالتینا نیز پیشی می‌گیرد. به عنوان مثال به کمک این سایت حتی می‌توانید از فروشگاه‌های سفورای امارات، لگو، اس تی، مایکروسافت، علی اکسپرس، اپل، نایت، ترندیول، دل، ایسوس، آیکیا و… نیز خرید کنید.

با این وجود شاید بزرگ‌ترین ضعف فروشگاه ایگرد را بتوان رابط کاربری قدیمی شده دانست. رابطی که استفاده از خدمات سایت را برای کاربران، به‌خصوص کاربران گوشی‌های تلفن همراه مشکل می‌کند. همچنین با توجه به تنوع فروشگاه‌ها، ایگرد روش خرید ثابتی برای همه آنها ندارد. بنابراین برای خرید از هر فروشگاهی باید به راهنمای آن در سایت ایگرد مراجعه کنید. البته این راهنماها نسبتا کامل بوده و به صورت متنی و تصویری و ویدئویی ارائه شده‌اند.

ایگرد نیز مانند مالتینا دارای افزونه گوگل کروم است. با این حال اپلیکیشن اندروید و آی او اس ندارد. همچنین استفاده از سایت آن در صفحه گوشی‌های هوشمند کمی مشکل است. با این حال اگر به دنبال سرویسی مطمئن، قدیمی و قابل اعتماد هستید؛ ایگرد می‌تواند گزینه خوبی باشد.

4. لک لک

چهارمین پیشنهاد ما در لیست سایت های معتبر برای خرید اجناس خارجی، وب‌سایت لک لک است. این سایت نیز سابقه‌ای طولانی در حوزه خرید محصولات خارجی و ارسال به ایران دارد. صاحبان سایت لک لک از سال 1384 در این حوزه فعالیت می‌کنند. با این حال از 8 سال پیش تحت نام لک لک فعالیت خود را ادامه داده‌اند.

فرآیند خرید از سایت‌های خارجی در سایت لک لک نیز تا حد زیادی مشابه سایر سایت‌های فعال در این زمینه است. با این وجود، در نظر گرفتن چند ویژگی از سوی مدیران این مجموعه، انتخاب آن را برای بسیاری از افراد جذاب کرده است. در درجه اول سایت لک لک پول خریدهای بیش از 20 میلیون تومان را در دو مرحله از شما دریافت می‌کند. مرحله اول در هنگام خرید و مابقی در هنگام تحویل کالا انجام می‌شود. همچنین این سایت سفارش شما را با هر ابعاد و وزنی، از دفتر خود در تهران، به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال می‌کند.

5. ایرانیکارت

ایرانیکارت یکی دیگر از سایت‌های معتبر در زمینه خرید از فروشگاه‌های خارجی است. البته این شرکت فعالیت‌های بسیار گسترده‌تری دارد. در واقع ایرانیکارت تمامی فعالیت‌های مرتبط با ارزهای خارجی را انجام می‌دهد. بنابراین می‌توانید به کمک آن حساب بانکی خارجی باز کرده، پرداخت‌های ارزی انجام داده، انواع محصولات و خدمات خارجی را خریداری کرده، گیفت کارت سرویس‌های مختلف را خریده و حتی درآمدهای ارزی خود را نقد کنید. در واقع ایرانیکارت تنها در یک سرویس با سایر سایت های معتبر برای خرید کالا از خارج کشور قابل مقایسه است.

بر این اساس اگر تنها همین بخش را بخواهیم با سار سایت‌ها مقایسه کنیم. این شرکت با ارائه سرویس خرید از آمازون و ترندیول، به نسبت سایر شرکت‌ها خدمات محدودتری را ارائه می‌دهد (البته امکان خرید با ارسال تیکت به پشتیبانی از سایر فروشگاه‌ها نیز وجود دارد.). با این حال اگر به دنبال گزینه‌ای برای انجام کارهای ارزی متنوع در یک داشبورد باشید؛ ایرانیکارت می‌تواند انتخاب مطمئن و خوبی باشد. شناخته شده بودن، اعتبار بالا، رابط کاربری ساده و قابل درک برای همه افراد و پشتیبانی مناسب و 24 ساعته در هفت روز هفته، از دیگر ویژگی‌هایی است که ایرانیکارت را برای انجام خرید خارجی جذاب می‌کند. هرچند توصیه می‌کنیم پیش از تصمیم‌گیری در مورد خرید نهایی، از تعرفه‌ها و هزینه تمام شده خدمات آنها مطمئن شوید. چون ایرانیکارت به‌طور معمول سرویس ارزانی نیست.

6. چارسوق

در نهایت آخرین گزینه پیشنهادی ما در مقاله سایت های معتبر برای خرید از خارج کشور، چارسوق است. چارسوق نیز مانند سایر رقابیش، خدمات مشابهی را ارائه می‌دهد. بنابراین می‌توانید به کمک آنها خرید خود را از سایت‌های خارجی مختلف انجام داده و کالا را درب منزل خود در ایران دریافت کنید.

با این حال به‌نظر می‌رسد فعالیت چارسوق به نسبت گذشته کمتر شده است. این موضوع را به راحتی و با نگاهی به طراحی ظاهری قدیمی سایت آنها می‌توان حدس زد. هرچند خدمات آنها برقرار است؛ و داشتن بخش‌هایی مانند محاسبه‌گر قیمت، می‌تواند دید خوبی نسبت به هزینه نهایی به شما بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول