× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

بهترین پاور بانک برای آیفون + معرفی 5 مدل پرفروش

بهترین پاور بانک برای آیفون

علی‌رغم همه پیشرفت‌ها، گوشی‌های آیفون هنوز هم خیلی زودتر از انتظار شارژ خود را از دست می‌دهند. البته امروزه زمان انتظار برای شارژ مجدد باتری این گوشی‌ها بسیار کاهش یافته است. با این حال هنوز هم عمر باتری آیفون یکی از نگرانی‌های دائمی دارندگان این گوشی‌ها است. بنابراین یافتن بهترین پاور بانک برای آیفون احتمالا یکی از دغدغه‌های مهم برای استفاده بهتر از این گوشی‌ها خواهد بود. البته در آخرین مدل ارائه شده از آیفون، یعنی آیفون 15، این دستگاه به جای پورت لایتنینگ، مانند گوشی‌های هوشمند اندرویدی به پورت USB-C مجهز شده است.

با این وجود هنوز هم بسیاری از افراد از نسخه‌های قدیمی آیفون استفاده کرده و از طرفی هنوز هماهنگی کامل پورت USB-C مدل جدید آیفون با تمام دستگاه‌های جانبی مانند پاوربانک‌ها، به‌طور دقیق بررسی نشده است. بنابراین توصیه می‌کنیم حتی اگر به دنبال دستگاهی تنها با پورت USB-C هستید؛ در میان گزینه‌های با قابلیت پشتیبانی از آیفون آن را جستجو کنید.

معرفی 5 مدل پرفروش powerbank برای iphone

در این مقاله ما 5 پاوربانک محبوب و پرفروش در سطح جهان را بررسی کرده‌ایم. با خواندن ویژگی‌های این مدل‌ها، می‌توانید با آگاهی بیشتر و دید دقیق‌تری، گزینه دل‌خواه خود را برای خرید پاور بانک انتخاب کنید.

بهترین پاور بانک برای آیفون
  • پاور بانک انکر Anker 325 (Power Core Essential 20K)

پاور بانک‌ها را می‌توان بر اساس ویژگی‌های مختلفی دسته‌بندی کرد. به عنوان مثال برای برخی افراد ظرفیت باتری آن و برای برخی دیگر سرعت شارژ عامل مهم و دخیل در تصمیم‌گیری است. بنابراین برای اولین گزینه به سراغ پاوربانکی همه فن حریف رفته‌ایم. از نظر ما این دستگاه بهترین گزینه در مجموع جوانب محسوب می‌شود.

این پاور بانک برند انکر، دارای دو سیستم PowerIQ و VoltageBoost Anker است. این سیستم‌ها سرعت و کیفیت شارژ شدن دستگاه شما را با تنظیم ولتاژ خروجی برای جبران مقاومت بهینه می‌کنند. این ویژگی منجر به شارژ سریع‌تر و متناسب با دستگاه شما می‌شود. با شارژ کامل این پاور بانک، می‌توانید آیفون XS را حدود پنج بار و آیفون 11 را حدود چهار بار شارژ کنید.

این دستگاه 20 هزار میلی‌آمپر ظرفیت داشته و تنها به پورت USB-C مجهز است. بنابراین برای شارژ آیفون از کابل تبدیل استفاده می‌کند. البته این دستگاه کاملا با آیفون‌های 12، 13 و 14 سازگار است. از سویی پاور بانک Anker 325 دارای ویژگی حالت شارژ آهسته است. این ویژگی برای استفاده در دستگاه‌های کم‌مصرف مانند AirPods طراحی شده است. این دستگاه 340 گرم وزن دارد. بنابراین تقریبا به راحتی قابل حمل است. البته برای شارژ آیفون‌های 13 و 14 با این دستگاه باید یک کابل USB-A به Lightning یا کابل USB-A به USB-C را جداگانه خریداری کنید. Anker 325 از بهترین پاور بانک برای ایفون ۱۳ محسوب می شود.

  • پاور بانک Excitrus 100W Magnetic Wireless Power Bank

شارژرهای بی‌سیم این روزها گزینه بسیار جذابی هستند. بنابراین دومین انتخاب خود را به یک دستگاه مجهز به سیستم شارژ بی‌سیم اختصاص داده‌ایم. این دستگاه با سیستم شارژ بی‌سیم مغناطیسی 100 واتی ارائه می‌شود. بنابراین برای شارژ 85 درصدی آیفون خود با آن تنها به یک ساعت زمان نیاز دارید. از سویی علاوه بر امکان شارژ بی‌سیم، وجود دو پورت USB-C و یک پورت USB-A تکمیل‌کننده این مدل است. در نتیجه با این دستگاه می‌توانید به‌طور هم‌زمان 4 دستگاه مختلف را شارژ کنید. وجود یک کابل USB-C باکیفیت در بسته‌بندی این دستگاه نیز کار شما راحت کرده است. از بهترین پاور بانک برای آیفون ۱۲ می توان به این power bank  اشاره کرد.

سیستم بی‌سیم این مدل دارای سه حالت خواب، کم مصرف و خاموش است. حالت خواب این شارژر را همیشه در حالت آماده به خدمت نگه می‌دارد. سیستم کم مصرف، برای شارژ دستگاه‌های جانبی و کوچک‌تر آیفون مانند ایرپاد کاربرد دارد.

این دستگاه با همه آیفون‌های تولید شده از نسخه 8 به بعد هماهنگ است. البته در مورد آیفون 15 هنوز این مورد بررسی نشده، اما بعید می‌رسد در این زمینه مشکلی وجود داشته باشد.

در نهایت این مدل با ظرفیت 20800 میلی‌آمپر، نقطه ضعف‌هایی نیز دارد. به عنوان مثال حرارت دستگاه نسبتا بالاست و به اصطلاح زود داغ می‌کند. البته این موضوع روی کارایی آن اثری ندارد. همچنین وزن 550 گرمی آن اگرچه قابل تحمل است؛ اما به هیچ عنوان سبک محسوب نمی‌شود. همچنین با خرید از آمازون این دستگاه حدود 100 دلار برای شما هزینه دارد؛ که کمی از میانگین قیمت رقبا بالاتر است.

  • پاور بانک Belkin Wireless MagSafe Charger Pad

این گزینه را به عنوان بهترین پاور بانک از نظر قابلیت حمل انتخاب کرده‌ایم. پاور بانک بلکین با داشتن پد شارژ بی‌سیم، وزن بسیار کم 150 گرمی و قدرت شارژدهی بالا، قطعا شایسته انتخاب به عنوان بهترین پاور بانک برای آیفون در میان گزینه‌های قابل حمل خواهد بود.

البته این تمام ماجرا نیست؛ و این دستگاه ویژگی‌های جذاب دیگری نیز دارد که آن را مناسب سفر و حمل و نقل مداوم می‌کند. به عنوان مثال کابل آن روکش بافته‌ای دارد که موجب مقوام‌تر شدن آن می‌شود. همچنین این آیفون دارای یک پایه جذاب و کاربردی است. این پایه کمک می‌کند تا از دستگاه خود در هنگام شارژ نیز بتوانید استفاده مفید داشته باشید.

پشتیبانی از سیستم شارژ سریع اپل، نکته جذاب دیگر این دستگاه است. به عنوان مثال به کمک آن می‌توانید آیفون 14 را در کمتر از 80 دقیقه 50 درصد شارژ کنید. البته این دستگاه نیز نقطه ضعف‌هایی دارد. به عنوان مثال تنها با آیفون‌های نسخه 12 و بالاتر سازگار است. بنابراین گزینه مناسبی برای نسخه‌های قبلی این گوشی هوشمند نیست.

  • پاور بانک Anker 525 Power Bank (PowerCore 20K)

این پاور بانک گزینه مناسب دیگری برای شارژ سریع آیفون است. به همین دلیل نیز آن را انتخاب چهارم لیست مقاله بهترین پاور بانک برای آیفون قرار داده‌ایم. این مدل با 20 هزار میلی‌آمپر ظرفیت به خوبی از آیفون‌های سری 12 تا 15 پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌تواند گزینه خوبی برای دارندگان جدیدترین نسخه آیفون نیز باشد.

این پاور بانک انکر طی تنها 30 دقیقه آیفون 12 شما را به شارژ حدود 50 درصد می‌رساند. البته برای رسیدن به شارژ 100 درصدی باید حدود 2 ساعت زمان داشته باشید. بنابراین می‌توان آن را گزینه به نسبت سریعی دانست.

پاور بانک Anker 525 حدود 12 اونس وزن دارد. بنابراین سبک محسوب نمی‌شود. با این حال وجود یک کیف حمل خوب در بسته‌بندی آن، این مسئله را تا حدودی کم‌رنگ کرده است. همچنین این دستگاه دارای دو درگاه خروجی USB-C و USB-A است. در نتیجه می‌توانید به‌طور هم‌زمان دو دستگاه را با آن شارژ کنید. از سویی در بسته خریداری شده یک کابل USB-A به USB-C و یک کابل USB-C به USB-C نیز خواهید یافت. بنابراین به کابل‌های جانبی دیگر نیازی ندارید.

یکی از نقاط ضعف این مدل از دست رفتن امکان شارژ سریع، هنگام استفاده هم‌زمان از دو پورت است. با این وجود شارژر 15 واتی، ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپری و لوازم جانبی داخل بسته، آن را به گزینه جذابی تبدیل کرده است.

  • پاور بانک Anker Powercore+ 26800mAh

آخرین پیشنهاد ما در مقاله بهترین پاور بانک برای آیفون دستگاه دیگری از برند انکر است. این پاور بانک گزینه مناسبی برای افراد پرمشغله است. چراکه با داشتن ظرفیت 26800 میلی‌آمپری می‌تواند تعداد مرتبه‌های شارژ بیشتری را برای آیفون آنها به ارمغان آورد. همچنین تعداد دفعات شارژ بیشتر به معنای نیاز کمتر به شارژ مجدد پاور بانک است.

این دستگاه قدرتمند دارای دو درگاه USB-A و یک درگاه USB-C برای شارژ همزمان آیفون، لپ‌تاپ یا سایر دستگاه‌های شماست. این دستگاه برای شارژ آیفون‌های 11 و قدیمی‌تر نیازمند کابل لایتنینگ است. همچنین آیفون‌های جدیدتر می‌توانند از پورت 45 واتی آن با نام پاور دلیوری استفاده کند. این پورت از از شارژ سریع نوت‌بوک‌ها، تبلت‌ها و تلفن‌های USB-C پشتیبانی می‌کند.

با وجود همه این ویژگی‌های خوب، برای داشتن این دستگاه باید وزن 725 گرمی آن را تحمل کنید. بنابراین مهم است که هنگام انتخاب آن به این موضوع و روش حمل و نقل آن به‌خوبی فکر کرده باشید.

مطالعه بیشتر: بهترین پاور بانک برای سامسونگ

چند نکته برای انتخاب بهترین پاور بانک برای آیفون

در بخش پایانی این مقاله 4 نکته مهم را برای انتخاب یک پاور بانک مناسب برای آیفون مرور می‌کنیم.

قیمت: تعیین بودجه بسیار مهم است. در واقع هنگامی که می‌دانید چه چیزی می‌خواهید بخرید؛ می‌توانید انتخاب‌های احتمالی را بر اساس محدوده بودجه خود فیلتر کنید.

وزن: بیشتر پاور بانک‌ها با افزایش ظرفیت، وزن‌شان افزایش می‌یابد. اکثر آیفون‌ها برای یک بار شارژ کامل به توانی حدودا 3000 میلی آمپر ساعتی نیاز دارند. بنابراین، شاید بخواهید پاور بانکی با وزن سبک‌تر را در اولویت قرار دهید.

ایمنی: اکثر پاوربانک‌ها نوعی ویژگی ایمنی را ارائه می‌دهند؛ که پس از شارژ کامل، دستگاه شارژ را خاموش می‌کند. این ویژگی از شارژ بیش از حد و گرم شدن دستگاه شما جلوگیری می‌کند.

چراغ‌های نشان‌گر: چراغ‌های نشان‌گر وضعیت میزان شارژ دست در دست ویژگی‌های ایمنی کار می‌کنند. بنابراین تلفن و پاور بانک شما را از خرابی نجات می‌دهند.

پورت‌ها و کابل‌ها: باید مطمئن شوید که پورت‌های پاوربانک انتخاب شده با آنچه می‌خواهید شارژ کنید مطابقت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول