× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

معرفی خوشبو ترین عطر زنانه با ماندگاری بالا

معرفی خوشبو ترین عطر زنانه با ماندگاری بالا

انتخاب عطر با توجه به تنوع کمپانی‌های تولیدکننده این محصول، این روزها به کار سخت و پیچیده‌ای تبدیل شده است. ما در این مقاله چند عطر زنانه خوشبو در دنیای مد را معرفی کرده و به نکاتی اشاره می‌کنیم که زمان خرید این محصول باید به آنها توجه کنید.

عطر را بهتر است چطور انتخاب کنیم؟

زمان انتخاب عطر این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که بویی که هنگام باز کردن درب شیشه استشمام می‌کنید ممکن است با تنی متفاوت توسط دیگران، حتی کسی که همان لحظه کنارتان ایستاده است استشمام شود. اطلاعات دریافتی از طریق حس بویایی توسط همان قسمت از مغز که برای پردازش خاطرات و احساسات استفاده می‌شود پردازش می‌شود. این بدان معناست که وقتی یک بطری عطر را باز می‌کنید که بوی گل یاس می‌دهد ممکن است به خاطرات دوران کودکی پرت شوید و به یاد کوچه باغی که هر روز برای رفتن به مدرسه از آن عبور می‌کردید بیفتید. طبق تحقیقات محققان دانشگاه دوک، معمولا افراد بوهایی مانند عطر، ادویه‌ها یا غذاها را متفاوت تجربه می‌کنند.

علاوه بر این هنگام خرید عطر، باید رایحه آن را به چند روش مختلف تست کنید. به عنوان مثال یک بار آن را مستقیما از درون بطری بو کنید و یک بار کمی از آن را روی نوار تست اسپری کرده و ببویید. ضمن اینکه حتما باید یک بار هم کمی از عطر مورد نظر را به عنوان نمونه بردارید و جایی خارج از فروشگاه آن را استشمام کنید تا مشخص شود که آیا عطر آن را دوست دارید یا خیر. چرا که در مغازه‌های عطر فروشی اغلب بوهای زیادی در هوا شناور می‌شوند و تشخیص رایحه دقیق عطر ممکن است دشوار باشد. حال که می‌دانید عطرها ممکن است در موقعیت‌های مختلف بوهای متفاوتی داشته باشند؛ بد نیست با لیستی از رایحه‌های محبوب در دنیای مد آشنا شده و در انتها نیز نحوه صحیح استفاده از عطر و نگهداری از این محصول را یاد بگیرید. این موارد اطلاعاتی هستند که در بخش‌های بعدی در مورد آنها صحبت می‌کنیم.

له لابو سانتال 33 (le labo santal 33)

له لابو سانتال

بسیاری از عطرهایی که تولید شرکت‌های مطرح هستند با هدف ماندگاری بالا ساخته شده و در ترکیبات آنها از موادی استفاده می‌شود که رایحه اصلی عطر را حداقل 24 ساعت ماندگار کنند. اما با وجود تلاش‌های زیاد، محصول اکثر این کمپانی‌ها فقط بین 7 تا 9 ساعت ماندگاری دارند؛ چرا که عواملی مانند تعریق باعث می‌شود که طول عمر رایحه کمتر شود. عطر له لابو سانتال 33 (Le Labo Santal 33) محصولی است که با خرید آن تجربه‌تان از ماندگاری عطر دگرگون می‌شود. این عطر تک جنسیتی دارای رایحه‌ای ترکیبی از بوی هل، بنفشه و زنبق، چوب صندل و چرم است.

دیور جادور (dior j’adore)

دیور جادور

این عطر از آن دسته عطرهایی است که رایحه‌ای ملایم و شیرین دارد و به دلیل پخش بوی قوی و ماندگاری طولانی در لیست بهترین عطرهای زنانه جهان از جایگاه مناسبی برخوردار است. رایحه اصلی این محصول گلی و میوه‌ای است و به همین خاطر برای استفاده در فصول گرم به دلیل ایجاد حس شادابی بسیار مناسب است.

کوکو مادمازل شنل (coco chanel)

کوکو مادمازل شنل

اگر به دنبال عطر زنانه ماندگاری می‌گردید که بتوانید هر 4 فصل سال از آن استفاده کنید؛ کوکو مادمازل شنل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بوی این عطر ترکیبی از رایحه میوه و گل‌های خوشبو است و تن گرم و شیرینی دارد. البته گرمی عطر کوکو مادمازل شنل بسیار ملایم است و همین موضوع باعث شده که حتی در هوای گرم نیز حس شادابی و نشاط را در ذهن تدایی کند.

کارولینا هررا سی اچ پریوی (carolina herrera ch)

کارولینا هررا سی اچ پریوی

کارولینا هررا سی اچ پریوی عطری است بسیار خوشبو و فریبنده که رد بوی آن تا مدت‌ها باقی می‌ماند. این محصول یکی از بهترین عطرهای زنانه با رایحه خنک است که حتی می‌تواند نظر خانم‌های مشکل‌پسند را نیز به راحتی جلب کند. در فرمول ساخت کارولینا هررا سی اچ پریوی از اسانس‌های مختلفی نظیر ترنج، نعنا هندی، ارکیده، گل رز، آکورد فلفل صورتی، گیاه اسمانتوس و وانیل استفاده شده است.

ورساچه برایت کریستال ابسولو (versace bright crystal absolu)

ورساچه برایت کریستال ابسولو

اگر به دنبال عطر زنانه‌ای می‌گردید که علاوه بر ماندگاری بالا، ترکیبی از رایحه‌های طبیعی و خوراکی را در خود جای داده باشد؛ ورساچه برایت کریستال ابسولو انتخاب مناسبی برای شما محسوب می‌شود. رایحه اصلی این محصول به صورتی طراحی شده که حس اعتماد به نفس را در شما افزایش داده و استفاده مداوم از آن موجب می‌شود استرس و اضطراب کمتری را تجربه کنید. این ویژگی مهم را در کمتر عطری می‌توانید پیدا کنید.

لالیک قرمز (red lalique)

لالیک قرمز

رایحه این محصول گرم، تند، شیرین و در عین حال بسیار سبک است و به همین خاطر استفاده از آن در روزهای سرد سال بسیار توصیه می‌شود. لالیک قرمز علاوه بر بوی بسیار خوشایندش، از بسته‌بندی فوق‌العاده شیک و زیبایی نیز برخوردار بوده و به همین خاطر گزینه خوبی برای هدیه دادن محسوب می‌شود.

دیور پیور پویزن (Dior Pure Poison)

دیور پیور پویزن

این محصول که یکی از محبوب‌ترین عطرهای تولیدی برند دیور است؛ عطری قوی و شیرین دارد و اولویت اصلی در ساخت و طراحی آن ماندگاری بالای رایحه‌اش بوده است. بوی بسیار کلاسیک این عطر باعث شده که انتخاب خوبی برای افرادی باشد که قصد دارند برای شرکت در مراسم‌های رسمی عطر بخرند.

هنگام خرید عطر زنانه چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

چه برای خودتان عطر می‌خرید و چه به عنوان هدیه این محصول را در نظر گرفته‌اید؛ در هر صورت علاوه بر پیدا کردن یک رایحه خوشبو، چند نکته مهم دیگر نیز وجود دارد که ممکن است تصمیم‌گیری در مورد آنها نتیجه خرید را تغییر دهد.  شما با خواندن برچسبی که روی بطری شیشه‌ای محصول چسبانده شده یا اطلاعاتی که روی کارتن بسته‌بندی‌اش وجود دارد می‌توانید به اطلاعات مفیدی در مورد محصول دست پیدا کنید. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در مورد عطر بدانید این است که هرگز بر اساس شنیده‌ها محصولی را انتخاب نکنید. بوییدن خودتان معمولا بهترین راه برای تصمیم‌گیری است. رایحه هر عطر از سه بخش اصلی تشکیل شده است.

  • نت بالا: این اولین بویی است که وقتی یک بطری عطر را باز می‌کنید و بو می‌کشید به مشام‌تان می‌رسد. این نت کمترین زمان ماندگاری را در بین نت‌های مختلف یک عطر دارد.
  • نت میانی: رایحه اصلی عطر است و معمولا بعد از اینکه حس بویایی رایحه اولیه را استشمام کرد به مشام‌تان خواهد رسید.
  • نت پایه: به معنی پایه بویی است که ساعت در جایی که حضور دارید یا از آنجا عبور کرده‌اید می‌ماند. ماندگاری رایحه یک عطر به شدت به کیفیت محصول در انتشار این نت بستگی دارد.

نحوه صحیح استفاده از عطر

اگر تا به حال به این سوال رسیده‌اید که چرا حتی عطرهای گران‌تان هم ماندگاری زیادی ندارند و رد بو از خود به جای نمی‌گذارند؛ باید بگوییم که شما نحوه صحیح استفاده از عطر را نمی‌دانید. یادگیری روش صحیح استفاده از عطر بهترین راه برای تجربه جادوی بوهای ماندگار این محصولات است. در این بخش به نکات مفیدی اشاره کرده‌ایم که می‌توانید از آنها استفاده کنید و ماندگاری و پخش رایحه عطرتان را بهتر کنید.

  • عطری را انتخاب کنید که از غلظت مناسبی برخوردار است.
  • رایحه عطر باید مناسب با فصل باشد تا بتواند رد بو از خود به جا بگذارد.
  • همیشه عطر را روی پوست اسپری کنید نه لباس.
  • بعد از دوش گرفتن از عطر استفاده کنید
  • قبل از استفاده از عطر، پوست خود را با کمی کرم مرطوب کنید.
  • استفاده از عطری که در لیست بهترین محصولات جای دارد تنها نیمی از راهی است که باید بروید. علاوه بر انتخاب درست و استفاده اصولی، نحوه نگهداری عطر نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در زیر نکاتی را ذکر کرده‌ایم که با رعایت آنها می‌توانید از عطرتان بهتر نگهداری کنید.
  • عطر را در مکانی تاریک و خشک که دمای ثابتی دارد نگهداری کنید.
  • قرار گرفتن در معرض هوا برای عطر ممنوع است. بنابراین درب اصلی عطر را هیچوقت باز نگذارید.
  • درپوش اصلی عطر را تا زمانی که محتویات شیشه تمام نشده است نگه دارید.

تفاوت ادو پرفیوم و ادو تویلت در چیست؟

آیا تا به حال در عطر فروشی با دو عطر یکسان برخورد کرده‌اید که روی بسته‌بندی یکی از آنها Eau de Parfum و روی دیگری کلمه Eau de Toilette نوشته شده باشد؟ در چنین موقعیتی معمولا اولین سوالی که در ذهن‌تان ایجاد می‌شود این است که کدام یک رایحه قوی‌تری دارد عطر خالص یا ادکلن؟ این دو اصطلاح فقط به غلظت روغن موجود در مواد خام عطر اشاره دارند. این غلظت ممکن است از عطری به عطر دیگر متفاوت باشد. به همین دلیل مهم است که قبل از خرید از آمازون یا سایر روش‌های خرید آنلاین، به یک عطر فروشی رفته و همان محصولی که مد نظرتان است را روی پوست آزمایش کنید و ببینید آیا ادو تویلت عطری که انتخاب کرده‌اید بهتر است یا ادو پرفیوم. به طور کلی غلظت روغن در ادو تویلت‌ها بین 5 تا 15 درصد و در ادو پرفیوم‌ها بین 15 تا 20 درصد است.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول