× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

5 مدل از محبوب ترین پرینتر های جیبی

محبوب ترین پرینتر های جیبی

پیشرفت تکنولوژی در حوزه سخت‌افزار در طول سال‌های گذشته، موجب شده تا امروزه گجت‌هایی جذاب و غیرقابل باور را در دسترس عموم ببینیم. شاید چند دهه پیش کسی حتی به پرینتر خانگی هم فکر نمی‌کرد؛ اما امروزه پرینترها نیز به مدل‌های قابل حمل و جیبی مجهز شده‌اند. البته پرینتر های جیبی حرارتی از تکنولوژی جدیدی استفاده نمی‌کند؛ اما کوچک شدن این دستگاه‌ها و همچنین وجود مدل‌های دیگر از پرینترهای رنگی قابل حمل، می‌تواند برای بسیاری از افراد جذاب باشد.

محبوب‌ترین پرینتر های جیبی بازار

پرینتر های جیبی ابزاری جالب و کاربردی برای افراد مختلف هستند. این دستگاه‌های کوچک و دوست‌داشتنی برای بسیاری از افراد وسیله‌ای ضروری برای پیشبرد امور در ماموریت‌های کاری و تجاری است. دانشجویان نیز ممکن است مشتری جدی یکی از این دستگاه‌ها باشند. چاب فوری رسید، چاپ انواع لیبل و موارد مشابه نیز استفاده از آنها را به گزینه‌ای کاربردی برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ تبدیل کرده است. فارغ از همه کاربردها، پرینتر های جیبی ابزاری سرگرم‌کننده و جذاب برای علاقه‌مندان گجت‌های فناورانه محسوب می‌شوند.

اگر به هریک از دلایل بالا، به دنبال یافتن یک گزینه مناسب از محبوب‌ترین پرینترهای قابل حمل موجود در بازار هستید؛ در این نوشته 5 مدل جالب و متفاوت را به‌طور مختصر بررسی کرده‌ایم.

محبوب ترین پرینتر های جیبی
  • پرینتر حرارتی قابل حمل Paperang مدل P1

اگر به دنبال دستگاهی برای چاپ یادداشت‌ها، یادآوری‌ها، برنامه‌های روزانه، لیبل و موارد مشابه هستید؛ این مدل را بررسی کنید. این دستگاه کوچک و سبک، دارای باتری هزار میلی‌آمپری بوده و ابعاد کاغذ آن دارای استاندارد 57 در 30 میلی‌متر است.

با این پرینتر حرارتی می‌توانید نوشته‌ها و تصاویر را به صورت سیاه و سفید و با کیفیت 230 DPI چاپ کنید. همچنین رابط آن کابل مینی USB است. البته استفاده از این رابط کمی قدیمی شده، اما به هر حال کار خود را به‌خوبی انجام می‌دهد. وجود بلوتوث نیز کمک می‌کند تا به‌راحتی متون و طرح‌های متنوع قابل چاپ خود را از طریق گوشی تلفن همراه به این پرینتر جیبی ارسال کنید.

نکته بسیار جالب اینکه این دستگاه دارای یک اپلیکیشن موبایل است که بر روی انواع گوشی‌های اندروید و IOS نصب می‌شود. از این اپلیکیشن می‌توانید برای اتصال موبایل به پرینتر و همچنین استفاده از پرینتر کمک بگیرید. وجود این اپلیکشن کار استفاده از این مدل را بسیار ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر کرده است. چراکه امکان ویرایش متون و… را نیز در همان اپلیکیشن در اختیار شما قرار می‌دهد.

طبیعتا این مدل نیز مانند سایر پرینتر های جیبی حرارتی، دو محدودیت اساسی دارد. در درجه اول این مدل قادر به چاپ تصاویر رنگی نیست. همچنین محدودیت سایز کاغذ پرینت و حرارتی بودن کاغذ پرینت را هم باید در نظر بگیرید. البته در مقابل این محدودیت‌ها، مزیت عدم نیاز به جوهر و کارتریج نیز وجود دارد. بنابراین تنها کافی است یک رول کاغذ مخصوص حرارتی را در آن قرار داده و کار چاپ کردن را شروع کنید. وجود یک رول نمونه در بسته‌بندی این پرینتر هم برای کسب اولین تجربه شما بسیار خوب است.

  • پرینتر رنگی موبایل MBrush

این مدل یک پرینتر جیبی متفاوت است. دستگاهی کوچک و سبک و قابل حمل، که تقریبا می‌تواند روی هر سطحی، طرح دلخواه شما را به صورت رنگی چاپ کند. سادگی استفاده و طول عمر مناسب باتری (6 ساعت کار) از دیگر ویژگی‌های چشم‌گیر این دستگاه است.

این دستگاه فقط 160 گرم وزن دارد. البته با نصب کارتریج روی آن، وزنش به 300 گرم می‌رسد. با یک کارتریج پر، تقریبا می‌توانید 3000 برگه پرینت رنگی را با آن تجربه کنید. البته اگر تصویر شما در ابعاد برگه A4 باشد این عدد به 415 صفحه کاهش می‌یابد. با این حال همین عدد هم برای یک پرینتر رنگی جوهرافشان بسیار جذاب و عالی است. 

همچنین روش چاپ با این پرینتر های جیبی کمی متفاومت است. برای این کار باید پرینتر را روی سطح مورد نظر حرکت دهید. این ویژگی اگرچه در نگاه اول کمی عجیب است؛ اما در زمان استفاده می‌تواند بسیار مفید باشد. به عنوان مثال به کمک این پرینتر می‌توانید روی سطوح مختلفی مثل تیشرت، سرامیک، قاب گوشی و… نیز طرح‌های خود را چاپ کنید.

در نهایت این دستگاه نیز دارای قابلیت اتصال از طریق Wi-Fi و USB است. ورودی‌هایی که کار اتصال به گوشی و استفاده از آن را بسیار ساده می‌کند.

  • پرینتر حرارتی قابل حمل Phomemo مدل M110

اگر به دنبال یک پرینتر حرارتی قابل حمل برای کارهای جدی‌تر و مداوم هستید؛ این گزینه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این پرینتر جیبی می‌تواند با یک بار شارژ 24 ساعت مداوم کار کند. همچنین یک هفته در حالت آماده به کار یا استندبای باقی می‌ماند. از این دستگاه می‌توان برای چاپ مداوم لیبل، قبض، رسید و… در فروشگاه‌های اینترنتی، حضوری و… استفاده کرد.

این دستگاه از طریق Wi-Fi به راحتی به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود. وجود یک اپلیکیشن اختصاصی نیز کار کردن با دستگاه را ساده کرده است. در این اپلیکیشن چندین مدل تمپلیت مناسب برای اهداف مختلف نیز وجود دارد؛ که هرکدام می‌توانند کار شما را ساده‌تر کنند. قابلیت OCR نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. بنابراین می‌توانید با عکس گرفتن از لیبل مدنظر خود، آن را ویرایش کرده و مورد استفاده قرار دهید.

شاید یکی از نقظه ضعف‌های بزرگ این مدل را وزن 860 گرمی آن بتوان در نظر گرفت. با این وجود، امکانات موجود در این پرینتر غیرقابل چشم‌پوشی است. به عنوان مثال در این مدل می‌توانید رول‌های مختلف کاغذ حرارتی با عرض‌های متفاوت قرار داده و کارهای خود را روی کاغذهایی با عرض 20 الی 50 میلی‌متر چاپ کنید.

در نهایت اگر به دنبال یک پرینتر حرارتی نسبتا قابل حمل و بادوام و حرفه‌ای هستید؛ این مدل می‌تواند یار و همراه شما در هر شرایطی باشد.

  • پرینتر قابل حمل HPRT مدل MT800

چهارمین انتخاب در لیست پرینتر های جیبی قابل حمل به پرینتر HPRT مدل MT800 تعلق دارد. دستگاهی نسبتا گران‌قیمت که می‌تواند پرینت‌های سیاه و سفید را در ابعاد A4 و با کیفیت 300 DPI ارائه دهد. کیفیتی که دقیقا مشابه با پرینترهای لیزیری سیاه و سفید است. بنابراین می‌توانید به کمک آن تصاویری با جزئیات بیشتر را چاپ کنید.

این دستگاه در واقع یک پرینتر مونوکروم است که به ریبون قابل تعویض مجهز است. هر ریبون می‌تواند 50 برگه A4 را برای شما چاپ کند. البته این عدد در مقایسه با پرینترهای خانگی کم است؛ با این وجود وقتی به قابلیت حمل آن فکر کنید؛ می‌تواند قابل چشم‌پوشی باشد.

مجهز بودن این دستگاه به باتری 2 هزار میلی‌آمپری نیز اجازه می‌دهد که یک روز کامل را با خیال راحت از آن استفاده کنید. همچنین هماهنگی و امکان اتصال بی‌سیم از طریق بلوتوث به ویندوز، اندروید و IOS از دیگر ویژگی‌هایی است که کار با این دستگاه را راحت و لذت‌بخش کرده است. از سویی دقت کنید که ریبون‌های قابل استفاده در این مدل به RFID مجهز هستند. بنابراین هنگام خرید ریبون جدید به این نکته توجه داشته باشید.

  • پرینتر دستی COLOP e-Mark مدل CODI standard

آخرین گزینه لیست محبوب ترین پرینتر های جیبی را به یک دستگاه خلاقانه و کمی عجیب و غریب اختصاص داده‌ایم. اینکه از این مدل پرینتر قابل حمل در چه شرایطی و برای چه هدفی استفاده کنید؛ بیش از هر چیز به خلاقیت و نیاز شما بستگی دارد. بنابراین اگر به دنبال یک پرینتر قابل حمل برای متحول کردن کسب‌وکار کوچک خود هستید؛ بهتر است نگاهی به این مدل جذاب بیندازید.

پرینتر دستی COLOP e-Mark مدل CODI standard برای استفاده‌های خلاقانه‌ای مانند صنایع دستی، شخصی‌سازی وسایل، تولید هدایا، برگزاری جشن‌ها و… عالی است. در واقع این دستگاه قابل حمل می‌تواند هر طرح دلخواهی را روی هر سطحی به‌خوبی چاپ کند. به عنوان مثال چاپ روی پارچه، دستمال کاغذی و…، بسته‌بندی هدیه، مچبند برای رویدادها از جمله این موارد است. در واقع فرقی ندارد سطح مدنظر شما چیست. این دستگاه از پس سطوح کاغذ، مقوا، چوب، پارچه، چوب پنبه و موارد مشابه به‌خوبی برمی‌آید.

وزن مناسب 225 گرمی، ابعاد کوچک و قابل استفاده در یک دست، داشتن اپلیکیشن اختصاصی موبایل، رزولوشن چاپ 600 DPI، شارژ توسط کابل Micro USB، داشتن کارتریج‌های فیروزه‌ای، زرد و سرخابی، استفاده از فناوری HP Inkjet، عمر باتری 4 ساعت، زمان شارژ مجدد 3 ساعت، حداکثر سرعت چاپ 300 میلی‌متر بر ثانیه و اتصال وای فای از دیگر ویژگی‌های این گجت جذاب هستند.

در پایان باید گفت امروزه در بازار پرینتر های جیبی متعددی با قیمت‌های متنوع وجود دارد. در اغلب اوقات مدل‌های کوچک و مجهز به پرینتر حرارتی، مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند. همچنین هنوز چاپ با جزئیات بالا و بر روی کاغذ معمولی و یا چاپ رنگی، می‌تواند در مدل‌های جیبی پرهزینه باشد. بنابراین خوب است که پیش از خرید گزینه دلخواه، به کاربردهای آن و نوع استفاده خود به دقت فکر کرده و بهینه‌ترین مدل را با توجه به اهداف خود انتخاب نمایید. می توانید پرینتر جیبی خود را با خرید از آمازون نیز تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول