× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

11 مدل از بهترین دستگاه ماساژور برقی موجود در بازار

بهترین ماساژورهای چشم

ماساژور برقی از جمله گجت‌ها و ابزارهای کاربردی است که طرفداران زیادی دارد. این وسایل نسبتا کوچک، معمولا ابزارهایی عالی برای بهبود شرایط بدنی و خلاصی از گرفتگی‌ها و دردهای عضلانی هستند. امروزه این دستگاه‌ها پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌اند؛ و هرکدام برای اهداف مشخصی طراحی و تولید می‌شوند. بنابراین خرید ماساژور برقی نیازمند آشنایی با مدل‌های محبوب آن در بازار است. به همین دلیل در این نوشته می‌خواهیم 11 مدل محبوب و پرفروش از انواع ماساژور برقی را به شما معرفی کنیم. همه این مدل‌ها را می‌توانید در ایران تهیه کنید. همچنین هر مدل دیگری را می‌توانید با سرویس خرید از آمازون ایران بابا از این وب‌سایت خریداری کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

بهترین ماساژورهای تفنگی

در اولین قسمت این نوشته می‌خواهیم بهترین گزینه‌های موجود برای خرید ماساژور تفنگی را به شما معرفی کنیم. ماساژورهای تفنگی به‌طور کلی بدنه‌ای شبیه به تفنگ داشته و با داشتن سری‌های مختلف، اغلب از طریق ایجاد ارتعاش، می‌توانند نقاط گوناگون بدن را ماساژ دهند. این دستگاه‌ها را می‌توان از نظر مدل نیز، از جمله محبوب‌ترین ماساژورهای برقی خانگی دانست. در ادامه 4 ماساژور تفنگی محبوب را به شما معرفی کرده‌ایم.

 

ماساژور تفنگی Kica مدل K2

اولین مشخصه این دستگاه فرم جذاب و ساده آن است. این ماساژور به خوبی در دست قرار گرفته و به دلیل اندازه نسبتا کوچکش، به‌راحتی توسط خود شخص ماساژگیرنده قابل استفاده است. کیفیت بدنه این دستگاه نسبتا خوب است؛ و با داشتن 4 سری مختلف، امکان اجرای ماساژهای متفاوتی را فراهم می‌کند. این سری‌ها شامل انواع توپی، تخت، سوزنی و دوشاخه هستند.

این دستگاه با طول عمر باتری 11 ساعته کمک می‌کند تا بدون نگرانی از تمام شدن شارژ برای مدت‌ها از آن استفاده کنید. همچنین وزن 485 گرمی آن، اگرچه کمی زیاد به‌نظر می‌رسد؛ به دلیل خوش‌دست بودن دستگاه قابل اغماض است.

ماساژور تفنگی Zikko

این دستگاه یک گزینه گران‌تر و دارای امکان بیشتر، برای خرید ماساژور برقی از ایران بابا است. ماساژور تفنگی زیکو دارای 5 سری متفاوت است. همچنین با داشتن ویبره چند فرکانسی و ارائه ماساژ سرد و گرم، گزینه بسیار جذابی برای استفاده با اهداف مختلف است. در نتیجه از این دستگاه، هم افراد آماتور و هم ورزشکاران حرفه‌ای می‌توانند استفاده کرده و بهره ببرند.

همچنین این دستگاه به‌طور متوسط می‌تواند با شارژ کامل حدود 5 ساعت روشن بماند. این عدد اگرچه عالی نیست؛ اما با توجه به ویژگی‌های مختلف ارائه شده در آن، عدد قابل قبولی محسوب می‌شود.

ماساژور تفنگی Kica مدل K3

این دستگاه را باید نسخه به‌روز شده همان ماساژور تفنگی کیکا مدل K2 دانست. بنابراین تمام ویژگی‌ای مثبت آن را می‌توان در کیکا مدل K3 نیز یافت. علاوه بر این این دستگاه به دو سری جدید مجهز شده است؛ تا قابلیت‌های بیشتری برای ماساژ نقاط مختلف بدن داشته باشد.

نکته جالب اینکه این دستگاه حدود 20 ساعت شارژ نگه می‌دارد؛ که عدد بسیار شگفت‌انگیزی محسوب می‌شود. در نهایت ماساژور تفنگی Kica مدل K3 با سرعت ارتعاش 5200 دور در دقیقه، قابلیت نفوذ تا عمق 10 میلی‌متری عضلات بدن را دارد.

بهترین ماساژورهای تفنگی

 ماساژور تفنگی ZM

این دستگاه یک گزینه خوش‌قیمت و با امکانات مناسب است؛ که اگرچه از نظر کیفیت در رده متوسط قرار می‌گیرد؛ اما مزایا و ویژگی خوبی را به شما ارائه می‌دهد. داشتن 7 سری متفاوت از اولین برتری‌های ماساژور تفنگی ZM است. این سری‌ها شامل مدل‌های توپی، تخت، گرم کن، ژله‌ای، سوزنی، طبی و چنگکی است. همچنین سرعت ارتعاش این دستگاه 3200 دور در دقیقه است؛ که برای استفاده روزانه و رفع خستگی و گرفتگی عضلات عدد کاملا مناسبی است.

بهترین ماساژورهای چشم

در ادامه این نوشته می‌خواهیم شما را با دو ماساژور برقی چشم آشنا کنیم. این روزها که همه ما ساعات متوالی را به صفحه مانیتور یا گوشی هوشمند خود خریده می‌شویم؛ ماساژ چشم‌ها برای رفع خستگی آنها، راه‌کاری عالی برای بهبود کیفیت زندگی است. دو ماساژور معرفی شده در زیر علاوه بر قیمت مناسب، از ویژگی‌های مطلوبی برخوردار هستند.

ماساژور چشم SKG مدل E3

این دستگاه با ارائه 5 حالت مختلف ماساژ چشم، گزینه‌ای عالی برای رفع خستگی چشم‌های شماست. همچنین این ماساژور با داشتن بندهای مختلف، به‌راحتی بر روی سرهای مختلف با سایزهای متفاوت بسته می‌شود. امکان ایجاد حرارت در حین ماساژ از دیگر ویژگی‌های ماساژور چشم SKG مدل E3 است؛ که حس لذت‌بخشی را به شما می‌دهد.

نکته جالب درباره این دستگاه، قابلیت پخش موسیقی از طریق بلوتوث است. برای این کار کافی است دستگاه را از طریق بلوتوث به گوشی خود متصل کنید؛ و آهنگ دل‌خواه را پخش نمایید.

ماساژور چشم SKG مدل E4

گزینه دوم پیشنهادی نیز از برند SKG است. این دستگاه مانند برادر بزرگ‌تر خود عمل می‌کند. با این تفاوت که تعداد حالات ماساژ در این دستگاه 4 مدل است. البته این دستگاه با داشتن 16 سری سیلیکونی قابلیت ارائه ماساژی همه جانبه به چشم‌های شما را دارد.

بهترین ماساژورهای کمر و گردن و زانو

پشت میز نشستن‌های زیاد و نداشتن فعالیت بدنی، از جمله دلایلی است که موجب دردهای عضلانی و اسکلتی می‌شود. به همین دلیل نیز ماساژورهای مرتبط با ماساژ کمر، گردن و زانو، از جمله دستگاه‌های پرفروش و محبوب هستند. در ادامه شما را با سه ماساژور محبوب برای زانو، گردن و کمر آشنا می‌کنیم.

بهترین ماساژورهای کمر و گردن و زانو

ماساژور حرارتی زانو HUANGTAI

این دستگاه اثری بسیار عالی در کاهش دردهای مفصلی زانو دارد. همچنین قدرت ویبره و حرارت ماساژور در این دستگاه قابلیت تنظیم دارد. در نتیجه می‌توانید آن را به میزان دل‌خواه تنظیم کنید. صفحه نمایش لمسی این دستگاه نیز امکان استفاده و انجام تنظیمات آن را بسیار ساده کرده است.

همچنین مهم است که بدانید این دستگاه در برابر رطوبت مقاوم بوده و از طرفی قابلیت ماساژ به کمک لیزر اینفرارد را نیز دارد.

ماساژور گردن MORY مدل N02

این ماساژور ساده به‌خوبی می‌تواند خستگی‌ها و درهای عضلات گردن را التیام بخشد. این دستگاه به کمک ماساژ حرارتی 360 درجه، نیازمند تنظیم خاصی نبوده و برای شروع کار کافی است که آن را مانند گردنبند طبی به دور گردن خود ببندید.

ماساژور کمر SKG مدل W7

ماساژورهایی که به‌طور گسترده با سطح پوست در تماس هستند؛ باید از جنس‌های ضد باکتری و حساسیت ساخته شده باشند؛ تا در طول استفاده پوست شما را دچار آسیب نکنند. ماساژور کمر SKG مدل W7 این ویژگی مهم را دارد. همچنین این دستگاه با 4 حالت مختلف پرقدرت، آهسته، مالشی و ورزشی و همچنین به‌کار بردن حرارت در ماساژ، گزینه‌ای بسیار عالی برای انواع دردهای عضلانی کمر است.

 سایر ماساژورهای برقی محبوب

ماساژور هوشمند ATEX مدل Lourdes Style EMS Sheet

این ماساژور هوشمند صفحه‌ای که تنها 1 میلی‌متر ضخامت دارد؛ گزینه‌ای ایده‌آل برای ماساژ کف پا، ساق پا، کف دست، ساعدها و باسن است. این دستگاه قابلیت تغییر شدت ماساژ را توسط ریموت کنترل داشته و به‌راحتی لوله شده و جای کمی را اشغال می‌کند.

ماساژور برقی موجود در بازار

 ماساژور بالشتی U شکل

این ماساژور بالشتی با هدف ماساژ گردن ساخته شده است؛ اما به دلیل شکل انعطاف‌پذیر آن، می‌توانید برای ماساژ سایر نقاط بدن نیز روی آن حساب کنید. این دستگاه بر اساس ویبره، حرارت و نور مادون قرمز کار می‌کند.

در پایان هنگام خرید هر گجت و ابزاری، از یک پروژکتور خانگی گرفته تا ماساژور برقی، به این موضوع توجه کنید که نیاز شما چیست؛ و کالای خریداری شده فارغ از قیمت و شهرت برند، تا چه اندازه با خواسته‌های شما هماهنگ بوده و برای شما سودمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول