× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

بهترین راهکارهای رشد سریع ابرو و مژه در کوتاه ترین زمان ممکن

رشد سریع ابرو و مژه

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از کم پشت بودن و نازک بودن موهای مژه و ابروهای خود شکایت دارید و به دنبال راهی برای حل این مشکل می‌گردید؛ خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این پست نحوه سرعت بخشیدن به رشد ابرو و مژه به ساده‌ترین شکل ممکن و با توجه به نکات و ترفندهای حرفه‌ای را توضیح داده‌ایم.

چهار روش عالی برای داشتن مژه‌های پر پشت‌تر

برای رشد سریع ابرو و مژه این 4 نکته را در روتین روزانه خود لحاظ کنید.

  • از روغن زیتون استفاده کنید

روغن زیتون به طور طبیعی سرشار از اسیدهای چرب مفید برای پوست و مو است و می‌تواند با تکیه بر خواص مرطوب‌کنندگی خود، مژه‌ها را به رشد بیشتر ترغیب کند. این ترفند ساده معجزه می‌کند و برای افرادی که نیاز به یک درمان سریع و آسان دارند عالی است. کافیست مژه‌های خود را یک شب در میان با یک برس ریمل یک بار مصرف که آغشته به روغن زیتون خالص کرده‌اید شانه بزنید.

  • سرم رشد مژه را امتحان کنید

سرم مژه ممکن است یک شبه نتواند تاثیر زیادی روی رشد مژه داشته باشد؛ اما با استفاده منظم از این محصول، بعد از مدتی مژه‌هایتان کاملا بی‌عیب و نقص می‌شوند. هر شب قبل از خواب کمی سرم مخصوص رشد مژه را روی مژه‌های خود بمالید و این کار را تا زمانی ادامه دهید که مژه‌هایتان به صورت طبیعی ضخیم‌تر، بلندتر و پرپشت‌تر شوند. هنگام خرید سرم مژه باید به دنبال محصولاتی باشید که حاوی پپتیدهای گیاهی و بیوتین هستند تا به رشد مژه‌ها بیشتر کمک شود.

  • مژه‌های خود را مرتب شانه کنید

ممکن است شانه کردن روش ساده‌ای برای رشد مژه‌ها به نظر برسد؛ اما وقتی مژه‌های طبیعی خود را شانه می‌کنید جریان و گردش خون را زیر پلک افزایش داده و به این ترتیب موهای فعلی تقویت شده و موهای جدید در این ناحیه رشد می‌کنند. برس مخصوص این کار را می‌توانید از فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی خریداری کنید.

  • هر روز مکمل حاوی بیوتین مصرف کنید

اگر تا به حال به ترکیبات موجود در محصولاتی که برای رشد مو فرموله شده‌اند توجه کرده باشید قطعا متوجه شده‌اید که بیوتین یکی از اصلی‌ترین موادی است که در این محصولات وجود دارد. اگر بعد از انجام آزمایش خون متوجه شدید که بدن‌تان فاقد برخی از مواد معدنی و ویتامین‌های اساسی مانند آهن، ویتامین B12 و پروتئین است؛ حتما بعد از مشورت با پزشک متخصص پوست و مو، مکمل حاوی بیوتن را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

رشد سریع ابرو و مژه

6 نکته عالی که به رشد ابروهای شما کمک می‌کنند

رشد سریع ابرو و مژه و پرپشت شدن آن، این امکان را به شما می‌دهد که به هر شکلی که خواستید آنها را پیرایش کنید و مطابق با مد روز باشید. اما چطور می‌توان به طور طبیعی ابروها را به رشد بیشتر ترغیب کرد؟ ما 6 روش زیر را برای رسیدن به این هدف به شما توصیه می‌کنیم.

مکمل یا مواد غذایی حاوی بیوتن استفاده کنید

بیوتین ویتامینی است که به رشد موهای سراسر بدن کمک می‌کند. برای داشتن ابروهای پرپشت‌تر جدا از مکمل‌های حاوی بیوتین، باید مواد غذایی مانند تخم مرغ، بادام زمینی، آووکادو و ماهی قزل آلا را نیز در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید. خوردن این مواد غذایی در دراز مدت معجزه می‌کند.

سرم مخصوص رشد ابرو استفاده کنید

سرم‎های ابرو به گونه‌ای ساخته و فرموله می‌شوند که مصرف مداوم‌شان باعث سلامت ابروها و رشد موهای جدید در این ناحیه از صورت می‌شود. بسیاری از این سرم‌ها حاوی پپتیدها و روغن‌هایی هستند که به طور طبیعی رشد موهای کم پشت یا نازک ابروی شما را افزایش می‌دهند.

زیاد آرایش نکنید

آرایش مداوم صورت و استفاده از مواد آرایشی شیمیایی می‌تواند رشد ابروهای شما را کند کند. بنابراین اگر به دنبال جلوگیری از ریزش ابروها و تقویت آنها هستید سعی کنید کمتر از مداد، سایه، پودر و ژل ابرو استفاده کنید. ضمن اینکه هر شب باید قبل از خواب صورت خود را با یک پاک‌کننده ملایم بشویید؛ حتی اگر فقط در طول روز از کرم ضد آفتاب استفاده کرده‌اید.

ابروها را ماساژ دهید

برای ترغیب رشد، درست مثل موهای سر، باید ابروهای خود را نیز به طور مرتب ماساژ دهید. ماساژ منظم و عمیق می‌تواند گردش خون زیر پوست ابرو را افزایش داده و منجر به سلامت یکنواختی و همچنین تغذیه شدن موهای این ناحیه شود.

به اندازه کافی آب بنوشید

آب برای سلامت کلی بدن به ویژه مو، پوست و ناخن‌ها مفید است. شما باید روزانه 2 لیتر آب مصرف کنید. البته این میزان حداقل آبی است که باید در طول روز بنوشید. اگر بتوانید روزانه 10 لیوان آب بخورید که چه بهتر؛ زیرا این عادت سالم هم به تناسب اندام شما کمک می‌کند و هم سیستم ایمنی بدن و سیستم گردش خون را بهبود می‌دهد.

بیش از حد ابروهایتان را برندارید

برداشتن مداوم زیر ابرو و اصلاح کردن مداوم صورت رایج‌ترین اشتباهی است که خانم‌ها در نگهداری از ابرو مرتکب می‌شوند. کندن با موچین و اپیلاسیون ابروها به فولیکول طبیعی مو آسیب می‌رساند و اگر این عادات تکرار شود ممکن است آسیب ماندگار شود. هر چند وقت یک بار اجازه دهید موهایتان نفس بکشند و سعی کنید در طول سال حداقل 1 تا 2 ماه از تیغ، محصولات اپیلاسیون و موچین برای برداشتن ابروها استفاده نکنید. بعد از مدتی از میزان رشد و ضخامت ابروهایتان شگفت‌زده خواهید شد.

تاثیر ماساژ روی رشد ابرو و مژه چقدر است؟

به طور کلی ماساژ دادن بدن، چه با دست و چه با ماساژور جریان خون را تحریک می‌کند. بنابراین یکی از روش‌های فوق‌العاده برای تحریک رشد مژه‌ها و ابروها، ماساژ دادن پوست نواحی اطراف پلک است. ماساژ پلک می‌تواند جریان خون را در اطراف چشم تحریک کرده و باعث فعال‌تر شدن رشد موهای این ناحیه شود. از این رو با ماساژ دادن، مژه های شما قوی‌تر شده و سریع‌تر رشد می‌کنند. برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید روزانه 5 تا 10 دقیقه پلک خود را به آرامی با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید. اگر بتوانید ماساژور مخصوص چشم تهیه کنید که چه بهتر. برای اطلاع از قیمت ماساژور چشم و خرید این محصول مفید کافیست که با کارشناسان فروش ما در فروشگاه ایران بابا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول