× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

بهترین هدیه برای طبیعت گردان و کوهنوردان

هدیه برای طبیعت گردان

طبیعت‌گردی این روزها به یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین تفریحات در سراسر جهان تبدیل شده و حتی برخی از افراد حرفه‌ای از آن مثل کوهنوردی به عنوان یک ورزش نام می‌برند. اگر در اطراف‌تان فردی وجود دارد که طبیعت‌گرد و کوهنورد است و می‌خواهید به مناسب خاصی برایش هدیه بخرید؛ بهتر است نگاهی به لیست اقلام پیشنهادی ما در این مقاله که تحت عنوان بهترین هدیه برای طبیعت گردان و کوهنوردان معرفی شده‌اند نگاهی بیاندازید.

هدیه برای طبیعت گردان
  • مینی کیت کمک‎ های اولیه برند VSSL

درون این مینی کیت جمع و جور که شبیه به یک کپسول کوچک گاز یا چیزی شبیه به یک فلاکس طراحی شده؛ بیش از 40 قلم از انواع لوازم ضروری مانند بانداژ، محلول ضد عفونی‎کننده، دارو، پد، دماسنج، مسکن، چسب زخم و موارد دیگری که ممکن است در مواقع اضطراری به کارتان بیاید وجود دارد. بدنه کوچک و جذاب این کیت در هر جایی از کوله‌پشتی جا شده و نیازی نیست نگران جاگیر بودن آن باشید.

  • پاور بانک خورشیدی بی‎سیم برند GOODaaa

ظرفیت این پاور بانک قابل حمل که می‌تواند تا چهار دستگاه را به‌طور همزمان شارژ کند؛ نزدیک به 36800 میلی‌آمپر ساعت برای شارژ سیمی است. اما نکته بسیار جالبی که در مورد این محصول وجود دارد این است که در تولید آن از یک تکنولوژی بسیار جالبی استفاده شده که امکان شارژ باتری دستگاه با پنل خورشیدی و تبدیل آن به برق برای شارژ بی‌سیم وسایل الکترونیکی را فراهم کرده است. همچنین یک چراغ قوه LED نیز روی بدنه این پاوربانک طراحی شده که می‌تواند طبیعت‌گردی را به تفریحی ایمن برای شما تبدیل کند. قیمت پاور بانک خورشیدی بی‎سیم برند GOODaaa در آمازون حدود 32 دلار است.

  • کوله‌پشتی 8 لیتری برند Black Diamond

این محصول یک کوله‌پشتی حرفه‌ای است که به صورت تخصصی برای سفرهای تفریحی و ورزشی روزانه طراحی شده و با 8 لیتر ظرفیت، اندازه و ابعاد بسیار استاندارد و عالی دارد. طراحی تسمه‌های دوشی به صورت نزدیک به هم باعث شده که شکل این کوله به سبک جلیقه نزدیک شده و حمل آن بسیار راحت باشد.

  • دوربین Kodak PIXPRO WPZ2

اگر طبیعت‌گردی که قصد خرید هدیه برای او را دارید عاشق عکاسی است؛ دوربین هم می‌تواند جزء لیست هدایای مد نظرتان باشد. اما از بین تمام دوربین‌هایی که برندهای مختلف تولید و روانه بازار می‌کنند؛ این دوربین ضدآب، ضد ضربه و ضد گرد و غبار از کمپانی کداک یکی از بی‌نقص‌ترین ابزارها برای عکسبرداری از طبیعت بکر و جذاب است. ویژگی‌های خاص این محصول باعث شده که در هر شرایط آب و هوایی، حتی در کوهستان‌های سرد و برفی هم بتوان از عکسبرداری لذت برد بدون اینکه نگران خرابی دوربین بود.

  • بطری آب برند LARQ

آب یکی از اصلی‌ترین خوراکی‌هایی است که هر کوهنورد و طبیعت‌گردی باید در کوله خود داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال کاربردی‌ترین هدیه برای طبیعت گردان و کوهنوردان هستید؛ می‌توانید یک بطری آب حرفه‌ای برای فرد مورد نظرتان بخرید. بطری آب برند LARQ مجهز به سیستم تصفیه اشعه ماوراء بنفش است که می‌تواند تا 99.99 درصد آلاینده‌های زیستی را از آبی که در طبیعت وجود دارد فیلتر کرده و آن را برای شرب مناسب کند. بنابراین حتی اگر آب خوردن کوهنورد تمام شود؛ می‌تواند آب رودخانه یا سرچشمه را داخل این بطری ریخته و با فیلتر کردنش از آن به عنوان آب شرب استفاده کند.

  • دمپایی ارودگاهی برند The North Face

بله درست شنیده‌اید؛ دمپایی هم می‌تواند هدیه خوبی برای یک طبیعت‌گرد باشد. معمولا در طول کوهنوردی و طبیعت‌گردی، ساعت‌های زیادی از روز پا در کفش و چکمه‌های سفت و محکم است و به همین خاطر وقتی ورزشکار به کمپ استراحتگاهش می‌رسد؛ دیگر توان استفاده از این پاپوش‌های سنگین را ندارد و برای تردد در کمپ حتما باید از دمپایی استفاده کند. طراحان کمپانی The North Face این دمپایی اردوگاهی ویژه را طوری طراحی کرده‌اند که پا ورزشکار در آن احساس راحتی کرده و مهیا برای روز بعد ماجراجویی شود.

  • شلوار تریل مردانه مدل ACG برند Nike

داشتن شلوار راحت در مسیرهای کوهنوردی و پیاده‌روی، به ورزشکار کمک می‌کند که احساس راحتی بیشتری داشته باشد و بتواند از هدر رفتن انرژی خود جلوگیری کند. بنابراین خرید یک شلوار حرفه‌ای و مخصوص کوهنوردی هم مانند سایر هدایایی که در این مقاله معرفی کردیم می‌تواند یک طبیعت‌گرد را خوشحال کند. خط تولید ACG برند Nike جدیدا محصولی را به بازار عرضه کرده که جنس پارچه آن هم ضد آب است و هم از ورود گرد و خاک و حتی باد به داخل شلوار جلوگیری می‌کند. به علاوه این شلوار مخصوص طبیعت‌گردان برای رسیدن به تناسب اندام نیز بسیار عالی است.

  • بوت مدل Quest Element GTX برند Salomon

زیره بزرگ و مقاوم این بوت، همراه با روکش ضد آبی که در تولیدش به کار رفته؛ تمام آنچه که از یک کفش کوهنوردی حرفه‌ای و عالی انتظار دارید را برآورده می‌کند. کیفیت این محصول بسیار بالاست و طبق نظر مصرف‌کنندگانش، نسبت به کفش‌های کوهنوردی دیگر و همچنین نسبت به قیمت به‌صرفه و اقتصادی که دارد؛ دوامش فوق‌العاده بالاست.

  • مینی ارتباط‌دهنده ماهواره‎ای برند Garmin

پیاده‎روی، طبیعت‌گردی و کوهنوردی در مناطق خلوت اصلا شوخی‌بردار نیست؛ چرا که اتفاقات بد ممکن است در هر ثانیه از این ورزش مفرح رخ دهند. بنابراین برای هر کسی که این ورزش‌ها را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند؛ داشتن ابزاری که بتواند به کمک آن ارتباط ماهواره‎ای داشته باشد یک ضرورت است. مینی ارتباط‌دهنده ماهواره‎ای برند Garmin  مجهز به یک سیستم SOS ساده و همچنین پیام‌رسانی دو طرفه پیچیده‌تر است که می‌توانید به کمک آن هم موقعیت مکانی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و هم به کمک ماهواره‌ها وضعیت آب و هوای مسیر را رصد کنید. این ابزار کاربردی با توانایی نجات جان در مواقع اضطراری می‌تواند بهترین هدیه برای طبیعت گردان و کوهنوردان باشد.

  • کیسه خواب برند NEMO

اگر شخصی که قصد خرید هدیه برای او را دارید؛ سفرهای طولانی می‌رود و معمولا در طول مسیر چند شبی را توقف دارد؛ قطعا کیسه خواب به دردش می‌خورد. این کیسه مثل یک پتو دور تا دور کوهنورد پیچیده شده و علاوه بر جلوگیری از ورود سرما، راه ورود حشرات را نیز مسدود می‌کند. کیسه خواب برند NEMO یک کسیه خواب حرفه‌ای و ضد آب و باد است که هدیه دادنش به هر کوهنوردی می‌تواند او را خوشحال کند.

  • ظرف غذایی مخصوص میان وعده برند Hydro

اگر به دنبال هدیه‌ای هستید که بتوانید با زیر 3 میلیون تومان بخریدش؛ این ظرف غذا می‌تواند گزینه خوبی باشد. این جا غذایی عایق‌بندی شده به حدی حرفه‌ای طراحی و ساخته شده است که کوهنورد می‌تواند با استفاده از آن از آخرین لقمه سالاد میوه یا هر میان وعده‌ای که در سفر همراه خود دارد استفاده کند. سیستم عایق‌بندی این ظرف به صورتی است که تازگی مواد غذایی را تا چند روز حفظ می‌کند.

  • هدلایت 750 شارژی برند BioLite

اگر به فکر خرید چراغ قوه شارژی به عنوان هدیه برای عزیز کوهنوردتان هستید؛ ممکن است فکر کردن به یک هدلایت و قابلیت‌های متفاوت آن بتواند نظرتان را عوض کند. هدلایت در واقع همان کار چراغ قوه را انجام می‌دهد اما از آنجایی که این منبع نوری با تسمه‌ای راحت روی سر نصب می‌شود ممکن است کاربردی‌تر باشد. هدلایت 750 شارژی برند BioLite یکی از محصولات این دسته است که می‌توانید آن را به عنوان هدیه برای طبیعت گردان و کوهنوردان بخرید. این هدلایت حرفه‌ای برای استفاده در هر شرایط نوری بسیار عالی است و در هنگام سحر یا غروب بسیار بهتر از چراغ قوه تلفن همراه عمل می‌کند.

  • لیوان برند YETI

نوشیدن مایعات یکی از کارهایی است که تضمین‌کننده سلامت بدن طبیعت‌گردان و کوهنوردان است. به همین خاطر همه افرادی که این ورزش را به صورت حرفه‌ای پیگیری می‌کنند باید لیوانی در کوله‌پشتی خود داشته باشند که بتواند دما و سلامت مایعاتی که قصد نوشیدنشان را دارند را در حد مطلوبی حفظ کند. لیوان مخصوص کوهنوردی که تولید کمپانی YETI است می‌تواند نوشیدنی‌های سرد را سرد و نوشیدنی‌های گرم را تا آخرین قطره گرم نگه دارد. بنابراین برای ورزشکاران این رشته‌ها ابزاری بسیار کاربردی و عالی است.

علاوه بر این وسایل می‌توانید از انواع لباس مخصوص کوهنوردی، ابزارهایی مانند عصا و حتی خوراکی‌هایی که با هدف استفاده در مسیرهای پیاده‌روی طراحی و تولید شده‌اند نیز به عنوان هدیه برای ورزشکاران کوهنورد و طبیعت‌گرد استفاده کنید. اما نکته بسیار مهمی که در زمان خرید این محصولات باید به آن توجه کنید اصالت کالاست. یکی از بهترین روش‌ها برای اطمینان از اصل بودن محصول، روش خرید از آمازون است. در واقع با این روش شما می‌توانید نسبت به اصالت هر کالایی که به عنوان هدیه برای طبیعت گردان و کوهنوردان انتخاب می‌کنید مطمئن باشید. آمازون یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین دنیاست که همه چیز در آن پیدا می‌شود. اگر سوال بعدی‌تان این است که با وجود عدم سرویس‌دهی آمازون به ایرانی‌ها چطور می‌توانید فرآیند خرید از این وب‌سایت را تکمیل کنید؟ باید بدانید که فروشگاه معتبر ایران بابا مراحل خرید را برای شما تکمیل می‌کند و فقط کافیست که لینک سبد خرید محصولات را به همکاران ما در این فروشگاه اعلام کنید. سپس بعد از تسویه مبلغ فاکتور، باید منتظر بمانید تا مرسوله به آدرس‌تان ارسال شده و بدون دردسر درب منزل آن را تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول