× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

5 هدیه برای کسانی که عاشق تکنولوژی هستند!

عاشقان تکنولوژی

خرید هدیه برای عاشقان تکنولوژی در ظاهر کار ساده‌ای است. خوشبختانه انواع مختلفی از گجت‌های کاربردی و جذاب را می‌توان به راحتی در بازار پیدا کرد؛ و اغلب علاقه‌مندان تکنولوژی، با این وسایل به خوبی ارتباط برقرار کرده و آنها را دوست خواهند داشت. با این وجود چند نکته پیچیده نیز در این زمینه وجود دارد. در درجه اول اغلب عاشقان تکنولوژی دارای مجموعه نسبتا گسترده‌ای از انواع گجت‌ها هستند. بنابراین یافتن گزینه‌ای که برای آنها تازگی یا کاربرد داشته باشد؛ احتمالا کمی سخت است. از سویی گجت‌های الکترونیکی یا هوشمند، گاهی دارای قیمت نسبتا بالایی بوده و با بودجه شما برای خرید یک هدیه کوچک هم‌خوانی ندارند. با این وجود با کمی جستجو در دنیای گجت‌ها می‌توانید گزینه‌های مناسبی را بیابید. در این نوشته پیشنهادهای جذابی در زمینه خرید هدیه برای عاشقان تکنولوژی داریم.

 5 گزینه جذاب به عنوان هدیه برای عاشقان تکنولوژی

وقتی به دنبال یک گزینه خاص، کمتر دیده شده و البته با قیمت مناسب هستید. بهتر است از گجت‌های متداول مانند گوشی هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند، انواع دوربین و موارد مشابه کمی دور شده و به گزینه‌هایی خاص‌تر فکر کنید. برای اینکه دقیق‌تر به این موضوع بپردازیم؛ در این نوشته 5 هدیه مناسب برای عاشقان تکنولوژی را به شما معرفی کرده‌ایم؛ که اغلب آنها خاص، خوش‌قیمت و همچنان جذاب هستند.

هدیه برای عاشقان تکنولوژی
  • پرینتر قابل حمل

یک پیشنهاد جالب برای هدیه دادن، پرینتر قابل حمل است. این دستگاه‌های کاربردی می‌توانند گزینه بسیار جذابی برای عاشقان تکنولوژی باشند. اگرچه ممکن است همه افراد نیازی به داشتن پرینتر قابل حمل نداشته باشند؛ اما وجود آنها می‌تواند سرگرم‌کننده و کاربردی باشد. به خصوص اگر فرد مورد نظر سفرهای کاری زیادی می‌رود؛ احتمالا دادن این هدیه به او جاذبه بیشتری نیز خواهد داشت.

به‌طور خلاصه اغلب پرینترهای قابل حمل از سیستم چاپ حرارتی استفاده می‌کنند. بنابراین نیازی به جوهر یا کارتریج ندارند. به عبارت دقیق‌تر یک پرینتر چاپ حرارتی، با ایجاد حرارت، نقاطی از کاغذ را تحت تاثیر قرار داده و موجب تیره شدن آن می‌شود. البته نکته مهم این است که پرینترهای حرارتی نیازمند کاغذ مخصوص خود هستند. یک نمونه بسیار متداول از پرینترهای حرارتی، قبوض دریافتی از دستگاه کارت‌خوان یا پوز (POS) است. نکته دیگر که درباره این دستگاه‌ها باید بدانید؛ ابعاد کوچک‌تر چاپ آنها است. بنابراین در اغلب آنها نمی‌توانید انتظار چاپ در ابعادی مثل A4 را داشته باشید. به‌طور کلی پرینترهای قابل حمل گزینه جذابی برای چاپ برچسب، رسید و موارد مشابه است. مدل‌های مختلف این پرینترها را می‌توانید با قیمت حدود 2 تا 4 میلیون تومان خریداری کنید.

البته فراموش نکنید که در میان پرینترهای قابل حمل، گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که حرارتی نبوده و قادر به چاپ در ابعاد حتی A4 هست. البته این موارد گزینه‌هایی حرفه‌ای محسوب شده و برای افراد خاصی کاربردی خواهند بود. برای داشتن چنین پرینتری بسته به مدل و ویژگی‌ها باید حدود 10 الی 20 میلیون تومان بودجه در نظر بگیرید. 

  • ویدئو پروژکتور

اگر هنوز هم تصویر ذهنی شما از ویدئو پروژکتور یک دستگاه سنگین و نسبتا بزرگ است؛ احتمالا با تغییرات اخیر تکنولوژی در این حوزه آشنا نیستید. امروزه ویدئو پروژکتورها در ابعاد مختلف و قابل حمل و حتی نمونه‌هایی به عنوان ویدئو پروژکتور جیبی به بازار عرضه می‌شوند. بنابراین یک ویدئو پروژکتور خانگی یا جیبی نیز می‌تواند گجتی جذاب و چشم‌گیر به عنوان هدیه برای عاشقان تکنولوژی محسوب شود.

یک ویدئو پروژکتور جیبی را تصور کنید که دارای بلندگوی داخلی بوده، باتری قابل شارژ داخلی داشته و با داشتن سیستم عامل، به راحتی به هر دستگاهی متصل شده و کارایی‌های متعددی را ارائه می‌دهد. با این دستگاه در هر شرایطی می‌توان تصویر گوشی موبایل را بر روی یک دیوار بزرگ با کیفیت مناسب به نمایش درآورد. همچنین تماشای فیلم و سریال و حتی انجام بازی‌های ویدئویی، تنها بخشی از کاربردهای ویدئو پروژکتور خانگی یا جیبی است.

خرید ویدئو پروژکتور به عنوان هدیه مزایای دیگری نیز دارد. در درجه اول این دستگاه‌ها تنوع بالایی داشته و بنابر برند، مشخصات و کیفیت، گزینه‌های بسیاری با قیمت‌های کم و زیاد را بر اساس بودجه خود می‌توانید انتخاب کنید. همچنین این دستگاه‌ها برای هر فردی می‌تواند کاربرد داشته باشد؛ و خیال شما بابت جذاب بودن آن برای شخص مورد نظر راحت خواهد بود.

البته هنگام انتخاب ویدئو پروژکتور به عنوان هدیه بهتر است نکاتی را در نظر داشته باشید. از آنجا که احتمالا به دنبال گزینه‌ای با بودجه محدود هستید؛ در نظر بگیرید که برای یک ویدئو پروژکتور خانگی، وضوح تصویر بهتر است از 1080 پیکسل و در مورد پروژکتورهای جیبی از 720 پیکسل کمتر نباشد. در مورد مدل‌های خانگی شدت نور ارائه شده اهمیت کمتری دارد. چون می‌توان نور محیط را کنترل کرد. در مقابل در مورد مدل‌های جیبی این موضوع مهم می‌شود؛ چراکه در اغلب موارد از این دستگاه در محیط‌های متنوع‌تری استفاده می‌شود.

  • پاوربانک

البته که می‌توان انتظار داشت همه عاشقان تکنولوژی، حداقل خرید پاور بانک را در میان گجت‌‌های خود داشته باشند. با این وجود پاوربانک همچنان می‌تواند یک هدیه عالی برای این افراد باشد. در واقع پاوربانک وسیله‌ای بسیار کاربردی است؛ و نوع کاربرد آن به گونه‌ای است که احتمالا اغلب افراد از داشتن دو یا حتی چند دستگاه آن استفبال می‌کنند. بنابراین اگر دقیقا نمی‌دانید شخص مورد نظر به چه گجت‌هایی مجهز است؛ می‌توانید با خیال راحت به سراغ پاوربانک بروید.

در خرید پاوربانک هدیه بهتر است نکاتی را در نظر داشته باشید. در درجه اول کیفیت مهم‌ترین اصل است. بنابراین انتخاب یک پاوربانک با کیفیت بالاتر و ظرفیت کمتر، همیشه گزینه بهتری است. همچنین بهتر است به ابزارهای مورد استفاده فرد نیز توجه کنید. با این کار می‌توانید در مورد پورت‌های ورودی پاوربانک بهتر تصمیم بگیرید. به هر حال در میان مدل‌های امروزی، بهتر است به سراغ گزینه‌های مجهز به پورت USB و USB-C باشید. در نهایت برای انتخاب یک پاوربانک خوب، به قابلیت حمل آن نیز توجه کنید. به عبارت دیگر داشتن ابعاد و وزن کمتر، یک امتیاز بسیار مهم برای هر پاوربانکی است. البته همه این موارد بر روی قیمت پاوربانک اثر دارد. بنابراین پیش از شروع جستجو، بودجه خود را مشخص کنید.

  • ماساژور برقی

اگر می‌خواهید دوست عاشق تکنولوژی خود را به کمک یک گجت جذاب، کمی از فضای تکنولوژی دور کنید؛ به سراغ ماساژورهای برقی بروید. متاسفانه امروزه استفاده متوالی از دستگاهایی مثل گوشی هوشمند و رایانه‌های شخصی، سلامت افراد را تهدید می‌کند. افزایش دردهای اسکلتی و عضلانی نیز ناشی از همین مسئله و کمتر شدن فعالیت افراد است. در این میان با خرید ماساژور می‌توانید بهترین هدیه برای عاشقان تکنولوژی باشد.

ماساژورهای برقی انواع مختلفی دارند. گروهی از آنها به صورت تخصصی و برای ماساژ نواحی خاصی از بدن طراحی شده‌اند. به عنوان مثال ماساژور گردن، کمر و چشم از جمله این موارد هستند. این در حالی است که برخی ماساژورها کاربردی همه‌جانبه‌تر دارند. به عنوان مثال صندلی‌های ماساژ و ماساژورهای تفنگی از جمله دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند بخش‌های متنوعی از بدن شما را ماساژ دهند. بنابراین می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود، هدیه مناسبی را از میان انواع ماساژورهای برقی بیابید. همچنین خرید ماساژور برقی در هر بودجه‌ای تقریبا امکان پذیر است. از دستگاه‌های ارزان قیمت چند صد هزار تومانی گرفته تا صندلی‌های ماساژ که بعضا حتی تا 200 میلیون تومان نیز قیمت‌گذاری می‌شوند؛ نشان‌دهنده گستره بالای محصولات الکترونیکی در این حوزه است.

البته اگر اهل پیچیده کردن موضوع نیستید؛ با اطمیان نسبی می‌توان گفت خرید یک ماساژور تفنگی می‌تواند در اغلب اوقات بهترین گزینه باشد. این دستگاه‌ها کاربردهای بسیار متنوعی دارند. همچنین قیمت آنها نسبتا مناسب است. بنابراین خرید یکی از آنها می‌تواند در مقایسه با سایر مدل‌ها ساده‌تر باشد. فراموش نکنید که در هنگام انتخاب ماساژور تفنگی، به تعداد سری‌های قابل اتصال، قابلیت کار با باتری داخلی و تنوع تنظیمات سرعت و قدرت آن، به عنوان مهم‌ترین نکات توجه کنید.

  • بلندگوی بلوتوث

آخرین پیشنهاد ما برای خرید هدیه برای عاشقان تکنولوژی بلندگوها یا اسپیکرهای بلوتوث هستند. این دستگاه‌های کوچک و پر سر و صدا، همیشه گزینه‌ای محبوب نزد علاقه‌مندان تکنولوژی هستند. به خصوص اگر فرد مدنظر شما در کنار تکنولوژی به موسیقی، سفر و طبیعت‌گردی نیز علاقه دارد؛ در انتخاب یک بلندگوی بلوتوث به عنوان هدیه شک نکنید.

اسپیکرهای بلوتوث می‌توانند علی‌رغم جسه کوچک خود، صدای نسبت بلندی داشته باشند. آنها می‌توانند در هر فضایی به کار رفته و اوقاتی خوش را برای شما رقم بزنند. با این وجود برای خرید یک گزینه مناسب به موارد زیر توجه کنید.

اسپیکرهای زیادی در بازار وجود دارد که مدعی قدرت بالای صدا هستند. با این وجود بهتر است بیشتر از قدرت صدا، بر روی کیفیت صدا تمرکز کنید. چراکه طبعتا دوست ندارید با افزایش درجه صدای اسپیکر، کیفیت موسیقی افت کند.

عمر باتری و قابلیت کار با برق نیز نکته مهم دیگر در این زمینه است. هرچه دستگاه شما باتری قدرتمندتری داشته باشد؛ ساعات متوالی بیشتری می‌تواند به کار مشغول شود. بنابراین ظرفیت و عمر باتری را نیز در نظر بگیرید. همچنین اگر اسپیکر انتخابی بتواند به کمک آداپتور یا کابل اتصال خود و بدون نیاز به باتری نیز کار کند؛ می‌توانید از آن در شرایط متنوع‌تری استفاده کنید.

در نهایت ورودی‌ها را نیز بررسی کنید. البته که اتصال بلوتوث مهم‌ترین شکل ورودی برای پخش صدا بر روی یک اسپیکر است. با این وجود بهتر است دستگاه شما بتواند کارت‌های حافظه و حافظه‌های فلش USB را نیز بخواند.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول