× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

معرفی گجت های هوشمند و کاربردی سال 2023

گجت های هوشمند و کاربردی

امروزه گجت های هوشمند و کاربردی محصول اصلی دنیای تکنولوژی هستند. به همین دلیل نیز سالانه محصولات تازه و بدیعی در این زمینه به بازار معرفی می‌شوند؛ که جذابیت فراوانی داشته و نظرات و مشتریان زیادی را به سمت خود جلب می‌کنند. به همین دلیل نیز رقابت برای ساخت یک گجت محبوب و پرفروش، همیشه میان شرکت‌های حوزه فناوری گرم بوده است. لذت آشنایی و کار با این گجت ها نیز برای علاقه‌مندان این حوزه، معمولا بسیار زیاد است. با این مقدمه می‌خواهیم در این نوشته به معرفی گجت های هوشمند محبوب در سال 2023 بپردازیم.

معرفی هوشمند ترین گجت های سال 2023

معرفی گجت های هوشمند می‌تواند در حوزه‌های مختلفی انجام شود. از آنجا که در حوزه‌های پرطرفداری مثل گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها، ساعت‌های هوشمند، تبلت‌ها و موارد مشابه مطالب بسیار زیادی وجود دارد؛ برای دوری از تکرار، در این نوشته می‌خواهیم به‌طور اختصاصی به بررسی سه گجت تخصصی و مورد توجه در سال 2023 بپردازیم. پرینترهای قابل حمل، پروژکتور خانگی و ماساژورهای برقی گجت های مدنظر ما هستند. در ادامه شما را با این محصولات آشنا کرده و سپس در هر دسته لیست محبوب‌ترین و بهترین محصولات سال را به شما ارائه می‌کنیم.

  • پرینتر قابل حمل، کاربردی ترین گجت 2023

پرینتر قابل حمل 2023

پرینتر قابل حمل یک دستگاه فشرده و سبک وزن است؛ که برای حمل آسان و استفاده در هر شرایطی طراحی شده است. برخلاف پرینترهای سنتی که معمولا بزرگ‌تر بوده و برای استفاده ثابت در ادارات یا خانه‌ها در نظر گرفته شده‌اند؛ پرینترهای قابل حمل به‌طور خاص برای امکان پرینت گرفتن در هرجایی ساخته شده‌اند.

البته اغلب این پرینترها برای چاپ لیبل، فاکتور یا سایر موارد کوچک طراحی می‌شوند. از سویی آنها معمولا با باتری خارجی یا باتری قابل شارژ داخلی کار می‌کنند. بنابراین می‌توانند بدون نیاز به منبع تغذیه مستقیم کار کنند. همچنین برخی از پرینترهای قابل حمل می‌توانند از طریق اتصالات سیمی یا بی‌سیم به دستگاه‌های مختلفی مانند لپ‌تاپ، گوشی هوشمند یا تبلت متصل شوند؛ و امکان چاپ آسان از منابع مختلف را فراهم کنند.

پرینترهای قابل حمل برای هر فرد نیازمند به چاپ اسناد یا تصاویر خارج از فضای کاری معمول خود مفید است. آنها را می‌توان در شرایط مختلف از جمله نمایشگاه‌های تجاری، کنفرانس‌ها، کار میدانی، رویدادها یا حتی برای استفاده شخصی در حین سفر مورد استفاده قرار داد.

برخی از مدل‌های این دستگاه از چاپ رنگی پشتیبانی می‌کنند؛ و برخی دیگر به چاپ سیاه و سفید محدود می‌شوند. همچنین کیفیت و سرعت چاپ آنها معمولا به اندازه پرینترهای بزرگ نیست. در نهایت آنها اغلب از فناوری‌های چاپ جوهر افشان یا حرارتی استفاده می‌کنند.

در ادامه لیستی از 5 پرینتر قابل حمل محبوب در سال 2023 را مشاهده می‌کنید :

  • HP OfficeJet 250
  • Canon Pixma TR150
  • Epson WorkForce EC-C110
  • Brother PocketJet 773
  • HP Tango X
  • پروژکتور جیبی، پرطرفدارترین گجت

پروژکتور جیبی 2023

پروژکتور جیبی که به عنوان مینی پروژکتور یا پروژکتور قابل حمل نیز شناخته می‌شود؛ یک دستگاه جمع و جور و قابل حمل است که می‌تواند تصاویر، فیلم‌ها، ارائه‌ها و سایر محتواها را روی یک سطح صاف مانند دیوار یا پرده مخصوص پروژکتور پخش کند. همان‌طور که از نام آن پیداست؛ این پروژکتورها به اندازه کافی کوچک هستند که در جیب یا کیف شما جای بگیرند. در نتیجه استفاده آنها در فضاهای مختلف و شرایط گوناگون بسیار راحت است.

پروژکتورهای جیبی معمولا از منابع نور LED یا نور لیزر استفاده می‌کنند. همچنین آنها در اندازه‌ها و فرم‌های مختلف تولید می‌شوند. آنها به‌طور کلی بسیار کوچک‌تر و سبک‌تر از پروژکتورهای سنتی هستند. آنها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به‌راحتی جابه‌جا شده و به کاربران امکان پخش انواع محتوای چندرسانه‌ای را با تنظیمات مختلف، بدون نیاز به نصب پروژکتور بزرگ و سنگین داده باشند.

برخی از ویژگی های پروژکتور جیبی

چند ویژگی مهم را در معرفی این گجت های هوشمند می‌توان از جمله ویژگی‌های کلیدی آنها برشمرد. در درجه اول قابل حمل بودن مزیت اصلی پروژکتورهای جیبی است. آنها کوچک و سبک وزن هستند؛ و اغلب با باتری کار می‌کنند. بنابراین به شما امکان استفاده بدون اتصال به منبع تغذیه را می‌دهند.

قابلیت اتصال ویژگی مهم دیگر این دستگاه‌ها است. آنها می‌توانند به گجت های مختلفی مانند گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، دوربین‌ها و کنسول‌های بازی متصل شوند. بر همین اساس آنها معمولا از چندین گزینه ورودی، از جمله HDMI، USB، Wi-Fi و بلوتوث پشتیبانی می‌کنند. بر اساس این ویژگی‌ها می‌توان گفت پروژکتورهای جیبی همه‌کاره هستند؛ و می‌توانند برای اهداف مختلفی از جمله ارائه‌های تجاری، تماشای فیلم، انجام بازی، اهداف آموزشی و اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو به کار گرفته شوند.

با این وجود این گجت های هوشمند و جذاب دارای نقاط ضعفی هم هستند. به عنوان مثال پروژکتورهای جیبی معمولا توانایی رقابت با کیفیت تصویر پروژکتورهای بزرگ‌تر و قدرتمندتر را ندارند. البته بسیاری از مدل‌های آنها وضوح تصویر و روشنایی مناسبی را ارائه می‌دهند؛ که تنها برای نمایش‌های کوچک تا متوسط در محیط‌های کم نور مناسب است. در واقع پروژکتورهای جیبی به دلیل اندازه کوچک‌شان ممکن است سطح روشنایی، وضوح یا ویژگی‌های پروژکتورهای بزرگ‌تر را نداشته باشند. به عبارت دیگر آنها بیشتر برای جمع‌های کوچک‌تر و محیط‌های کم‌نور مناسب هستند؛ و در سالن‌های بزرگ یا اتاق‌های با نور فراوان، کارایی کافی ندارند.

در ادامه لیستی از 5 پروژکتور جیبی محبوب در سال 2023 را مشاهده می‌کنید :

  • Anker Nebula Capsule II
  • APEMAN Mini M4 Projector
  • Vankyo Leisure 3
  • Optoma ML750ST
  • ViewSonic M1+ Portable Projector
  • ماساژور برقی، پرفروش ترین گجت

خرید ماساژور برقی هوشمند

ماساژور برقی دستگاهی است که از نیروی الکتریکی برای ارائه ماساژ و در نتیجه ایجاد آرامش در بدن استفاده می‌کند. این ماساژورها معمولا دارای اتصالات یا ویژگی‌های مختلفی هستند؛ که برای هدف قرار دادن مناطق خاصی از بدن مانند گردن، شانه‌ها، پشت، پاها یا… طراحی شده‌اند. در واقع این اتصالات برای تقلید از تکنیک‌های استفاده شده توسط دست انسان در طول جلسات ماساژ واقعی طراحی شده‌اند؛ و به ایجاد تسکین در دردهای ناشی از تنش عضلانی، گرفتگی و استرس کمک می‌کنند.

انواع ماساژورهای برقی را می‌توان به صورت سیمی، بی‌سیم و یا حتی در ترکیب با محصولات دیگر مانند صندلی ماساژور پیدا کرد. به‌طور کلی آنها مجهز به موتورها یا مکانیسم‌های لرزشی هستند؛ که بسته به نوع خاص ماساژور، حرکات نوسانی، ضربه‌ای یا چرخشی ایجاد می‌کنند. برای خرید ماساژور برقی می توانید با کارشناسان مجموعه ایران بابا در ارتباط باشید.

در ادامه لیستی از 5 ماساژور برقی محبوب در سال 2023 را مشاهده می‌کنید :

  • RENPHO Back Massager with Heat
  • Mighty Bliss Deep Tissue Back and Body Massager
  • Zyllion Shiatsu Back & Neck Massager
  • Resteck Massager for Neck and Back with Heat
  • Hyperice Hypervolt Cordless Vibration Massager

همان‌طورکه در ابتدای نوشته گفتیم خرید گجت یکی از لذت‌بخش‌ترین خریدها برای علاقه‌مندان حوزه فناوری و تکنولوژی‌های نوین است. امیدواریم شما نیز از این نوشته کوتاه لذت برده باشید؛ و ایده‌های خوبی برای خرید گجت بعدی خود به دست آورده باشید. پیشنهاد می‌کنیم محصولات معرفی شده در این نوشته را جستجو کرده و با مطالعه منابع مختلف، درباره آنها اطلاعات بیشتری به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول