× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

بهترین مناطق کمپینگ در تهران

بهترین مناطق کمپینگ در تهران

همزمان با آغاز بهار، فصل تفریح و گشت و گذار در طبیعت زیبای بهاری و تابستانی هم آغاز می‌شود. خارج شدن از شهر پر دود و ترافیک تهران و استراحت در دل طبیعت خستگی یک هفته کار سخت را از تن خارج می‌کند. برای اینکه در تعطیلات آخر هفته راهی مکانی بکر و سرسبز شویم نیاز است مناطق مناسب کمپینگ را بشناسیم و همچنین تجهیزات کمپینگ مورد نیاز آن را تهیه کنیم.

کمپ کنار زیباترین دریاچه تهران

بهترین زمان کمپ کنار زیباترین دریاچه تهران از اوایل اردیبهشت تا اواخر خردادماه است. این دریاچه که می‌توان در آن قایق‌رانی هم کرد محیطی امن را در این زمان دارد.

برای رسیدن به این دریاچه زیبا باید از تهران به سمت دماوند، جاده چنار شرق و سپس به سمت ورودی دریاچه تار حرکت کنید. هرچند جاده منتهی به این دریاچه زیبا خاکی است اما می‌توان هم با ماشین آفرود و هم سواری به این منطقه خوش آب و هوا رسید. ضمنا باید بدانید که در ۱۵ دقیقه‌ای دریاچه تار، دریاچه دیگری به نام هویر هم وجود دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

بهترین مناطق کمپینگ در تهران

کردان، پاتوق آخر هفته تهرانی‌ها

روستای کردان از دیگر مناطق مناسب کمپ و استراحت اخر هفته در تهران است. کردان با داشتن آب و هوایی دلپذیر آن هم در این فصل یکی از بهترین مناطق برای تفریح و کمپ است.

روستای کردان در فاصله ۲۵ کیلومتری کرج و ۶۵ کیلومتری غرب تهران و در استان البرز است. امام زاده هاشم نیز یکی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه است. رود کردان هم از دیگر مناطق گردشگری است که آب این رودخانه از ارتفاعات کهار پایین می‌آید.

سایت پرواز پاراگلایدر کردان، دهکده تفریحی و برج مقبره هم از دیگرا جاذبه‌های گردشگری در این منطقه سبز و با صفا است.

بهترین مناطق کمپینگ در تهران

سه ساعته به چشمه‌های آبگرم می‌رسی

اگه یک موقع دوست داشتی تنی به آب بزنی با سه ساعت رانندگی در مسیر جاده چالوس-مرزن آباد به یک منطقه خوش آب و هوا در روستای دلیر می‌رسید. این روستا در منطقه‌ای زیبا بین کوه و جنگل قرار گرفته که به واسطه همین موضوع آب وهوایی دلپذیر را رقم زده است. یک منطقه در فصل بهار و تابستان می‌تواند مقصد یک برنامه کمپینگ باشد.

این را هم باید بدانید که این عمده شهرت این روستا به واسطه وجود چشمه‌های آب گرم آن است. همچنین برای رسیدن به چشمه‌های آب گرم از خروجی روستای دلیر ده دقیقه پیاده‌روی نیاز دارید.

بهترین مناطق کمپینگ در تهران

کمپ، در رویایی ترین روستای تهران

روستای رویایی سله‌بن یکی از بهترین لوکیشن‌های نزدیک تهران برای یک کمپینگ شبانه است. این روستا در کلیومتر 100 جاده فیروزکوه-تهران و جاده ارجمند واقع شده است.

سله‌بن، ییلاقی زیبا در نزدیکی تهران و بخشی از شهرستان فیروزکوه است. هرچند ممکن است برای دفعه بعد که به این روستا بروید اثری از آن نبینید و احتمالا به زیرآب دریاچه سد نمرود برود.

برای رفتن به این روستای زیبا، باید نرسیده به فیروزکوه وارد جاده لاسم شوید و در دوراهی اول، به سمت چپ بروید. کمتر از سی دقیقه پیاده‌روی به روستای سله‌بن می‌رسید و با پیمودن حدود ۲ کیلومتر در جنوب این روستا، سد نمرود در مقابلتان ظاهر خواهد شد.

بهترین مناطق کمپینگ در تهران

یک کمپ جذاب در تنگه‌واشی

تنگه واشی، از جمله مناطق گردشگری است که عمده ساکنین تهران آن را می‌شناسند و قطعا یک بار برای تفریح یا کمپینگ در تعطیلات آخر هفته به این منطقه رفته‌اند.

این منطقه گردشگری در استان تهران و ۲۰ کیلومتری شهرستان فیروزکوه واقع است. اصلی‌ترین دلیل سفر به این منطقه فرار از آلودگی هوای تهران و گرمای بهار و تابستان است. در مسیر پیاده‌روی در رودخانه تنگه‌واشی ضمن آب‌تنی می‌توانید سه کتیبه دوران قاجار را هم ببینید.

برای کمپ و برپا کردن چادر مسافرتی و لوازم کمپینگ خود اطراف این رودخانه و فضاهای باز و جنگلی آن می‌تواند مکان مناسبی باشد.

بهترین مناطق کمپینگ در تهران

تهران باوجود اینکه از نظر جغرافیایی تقریبا در مرکز کشور قرار دارد، دسترسی فراوانی به مناطق گردشگری و طبیعت جذاب اطرف خود دارد. شاید با کمتر از ۱ ساعت یا حداقل ۴ تا ۵ ساعت رانندگی به مناطقی بکر برای راه اندازی کمپینگ برسید و تعطیلات آخر هفته خود را در دل طبیعت سپری کنید.

اما آنچه از اهمیت زیادی برخوردار است داشتن همه امکانات کمپینگ از جمله چادر و لوازم کمپ است.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول