× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

معرفی 6 مدل از قوی ترین چراغ قوه ها

قوی ترین چراغ قوه ها

دنیای چراغ قوه ها بسیار بزرگ‌تر و متنوع‌تر از آنی است که اغلب افراد تصور می‌کنند. اگرچه این وسیله در ظاهر یک دستگاه ساده و با کاربری مشخص است؛ اما در عمل مدل‌های بسیار متنوعی از چراغ قوه ها در بازار وجود دارد که هر گروه دارای ویژگی‌های اختصاصی خود بوده و برای کاربرد و شرایط مشخصی مفید هستند. به عنوان مثال برخی چراغ قوه ها به توانایی مقاومت در برابر شرایط محیطی مانند ضربه و رطوبت و… مشهور هستند؛ برخی دیگر به عمر باتری بالا شهرت دارند؛ و گروهی دیگر بر سر قدرت بالاتر و ارائه نور بیشتر با یک‌دیگر رقابت می‌کنند. ما در این نوشته به سراغ قوی ترین چراغ قوه های تولید شده در جهان رفته‌ایم. البته این چراغ قوه ها گزینه‌های موجود در بازار و با کاربری عمومی هستند.

اگر با دنیای چراغ قوه ها آنچنان که باید و شاید آشنا نباشید؛ لیست قوی ترین چراغ قوه ها و مشخصات هریک از آنها، شما را به حیرت وا خواهد داشت.

چراغ قوه Imalent MS18

این دستگاه پادشاه همه چراغ قوه ها و به معنای واقعی کلمه درخشان‌ترین و پرنورترین چراغ قوه جهان است. چراغ قوه ایمالنت MS18 می‌تواند 100.000 لومن نور را در پرنورترین‌ترین حالت خود ارائه دهد. این نور تقریبا 50 برابر روشن‌تر از چراغ‌های جلوی یک خودرو است. همچنین فاصله پرتاب نور باورنکردنی 1350 متر این دستگاه شگفت‌انگیز است. این مدل دارای 18 منبع نور LED با لومن بالا و با طول عمر تا 50.000 ساعت است. 

این مدل به یک باتری قابل شارژ متکی بوده و همچنین با داشتن صفحه نمایش OLED، شما را در جریان میزان شارژ باقی مانده باتری قرار می‌دهد.

در واقع این چراغ قوه یک دستگاه همه فن حریف است؛ که برای جایگزینی سایر چراغ قوه ها ساخته شده است. وجود 9 تنظیم قدرت برای تنظیم میزان نور از 700 تا 100.000 لومن، به این معنی است که تقریبا برای هر موقعیتی، تنظیمی مناسبی در این دستگاه وجود دارد. همچنین این چراغ قوه ضد ضربه طراحی شده است؛ و با پوششی از آلیاژ آلومینیوم با کارایی بالا و سیستم خنک‌کننده لوله حرارتی، تقریبا غیر قابل تخریب است. از سویی این مدل ضد آب (IP56) و ضد گرد و غبار محسوب می‌شود.

تنها نکته منفی درباره این محصول ایمالنت وزن بالای 3.6 کیلوگرمی آن است. با این وجود چه کسی دوست ندارد هنگام حرکت در تاریکی، چنین دستگاهی را با خود داشته باشد. قیمت چراغ قوه ایمالنت MS18 در حال حاضر حدود 25 میلیون تومان است.

قوی ترین چراغ قوه ها

چراغ قوه Acebeam X70

دومین گزینه در لیست قوی ترین چراغ قوه ها، چراغ قوه شارژی فوق روشن Acebeam X70 با 12 لامپ LED لومن بالا و یک LED اختصاصی با شدت بالا است. این ترکیب قادر به ایجاد خروجی 60.000 لومن در حالت توربو است.

این چراغ قوه دارای باتری قابل شارژ لیتیوم یونی است. همچنین برای سهولت شارژ و قابلیت جابه‌جایی بهتر دارای یک دسته برای حمل است. این مدل برای حفظ سلامت دستگاه دارای یک فن خنک‌کننده است. این چراغ قوه دارای شش حالت است؛ که می‌تواند روی 625 تا 60.000 لومن تنظیم شود. این ویژگی امکان استفاده کامل و عمومی از این محصول را فراهم می‌کند. به علاوه این مدل دارای یک حالت سازگار با محیط زیست است؛ که تا قدرت 35000 لومن قابل استفاده بوده و عمر باتری را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

چراغ قوه Acebeam X70 دارای فاصله پرتابی 1100 متر در حالت قدرت کامل است. همچنین روی بدنه دستگاه یک نشان‌گر LED است؛ که از سبز به قرمز تغییر کرده تا شرایط شارژ باقی مانده را نشان دهد. در نهایت این دستگاه ضد آب است؛ و تا عمق 10 متر بدون مشکل کار خواهد کرد.

چراغ قوه Acebeam X80-GT

سومین گزینه لیست قوی ترین چراغ قوه ها نیز از محصولات Acebeam است. این چراغ قوه کوچک مانند قوطی نوشابه در دست شما قرار می‌گیرد؛ و وزن آن تنها 870 گرم است. با توجه به اندازه کوچک خود، وجود خروجی 32.500 لومن در حداکثر توان، و فاصله پرتاب نور 342 متری برای آن شگفت‌انگیز است.

این مدل دارای 18 لامپ LED قدرتمند است؛ و یک پرتو عریض بهینه را برای حداکثر دید ایجاد می‌کند. وجود یک دسته کوچک، حالت پاور، حالت سازگار با محیط زیست و حالت قفل برای جلوگیری از فشار دادن تصادفی دکمه، از ویژگی‌های دیگر این دستگاه است. این چراغ قوه Acebeam با مواد درجه یک نظامی با کیفیت بالا ساخته شده و مطابق با استانداردهای IPX-8 و در نتیجه ضد آب است. بنابراین تا عمق 30 متری در آب بدون مشکل کار خواهد کرد. البته اگرچه این دستگاه ضد آب است؛ اما یک چراغ غواصی محسوب نمی‌شود. در واقع این مدل یک انتخاب عالی برای شرایط شدید مانند ضربه ناگهانی یا برق و باران شدید است.

این چراغ قوه دارای هفت گزینه تنظیم است؛ و می‌تواند برای طیف وسیعی از برنامه‌ها از جمله جستجو و نجات، شکار، حفظ امنیت و حتی به عنوان نور عکاسی استفاده شود. در این دستگاه یک چراغ هشدار باتری، به شما اطلاع می‌دهد که باتری در حال کم شدن است. البته باتری آن در کم‌ترین تنظیم تا 34 ساعت دوام می‌آورد.

چراغ قوه Imalent MS06

یکی دیگر از چراغ قوه های قوی جهان Imalnet MS06 است. این چراغ قوه جمع و جور در یک بسته‌بندی کوچک عرضه می‌شود. این مدل یک نور سفید سرد در هر دو حالت نقطه‌ای و نورافکن تولید می‌کند. این دستگاه دارای 6 لامپ LED قدرتمند است؛ که به کمک آنها پنج حالت نوری را از 200 تا 9000 لومن ارائه می‌کند. همچنین این دستگاه دارای دو حالت نور بارق اضطراری با 25000 لومن توان است. یک ویژگی جالب این مدل آن است که آخرین حالت مورد استفاده را ذخیره کرده و با روشن کردن مجدد دستگاه در همان حالت شروع به کار می‌کند.

این چراغ قوه کوچک و قابل اعتماد، از آلیاژ آلومینیوم با درجه هوافضا ساخته شده و با سطح آنودایز سخت نوع سوم، در برابر سایش نیز مقاوم است. از سویی این مدل دارای دستگیره ضد لغزش است؛ دارای گواهی IPX-8 ضد آب تا عمق 2 متر است؛ و با داشتن ابعاد و وزن کم، برای شکار، جستجو و نجات، گشت‌زنی و حتی کاوش در غار گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

نکته دیگر در مورد MS06 وجود یک ماژول کنترل حرارتی داخلی است؛ که با دمای محیط تنظیم می‌شود. بنابراین دمای ایمن دستگاه را در شرایط آب و هواییِ سخت حفظ می‌کند. باتری این دستگاه نیز در کم‌نورترین حالت تا 31 ساعت دوام می‌آورد؛ و از طریق پورت USB مغناطیسی به سرعت قابل شارژ است. همچنین وجود نشان‌گر سطح باتری اطمینان می‌دهد که شما همیشه از میزان انرژی باقی‌مانده مطلع هستید.

چراغ قوه Olight X9R Marauder

پنجمین گزینه در لیست قوی ترین چراغ قوه ها به برند Olight اختصاص دارد. این چراغ قوه شیک و زیبا تکنولوژی مدرن را کاملا با احساس آرامش یک چراغ قوه سنتی ترکیب کرده است. این مدل دارای 10 سال گارانتی و 6 لامپ LED با کارایی بالا و حداکثر خروجی 25.000 لومن است.

بسته این چراغ قوه شامل یک کیف حمل و بند شانه‌ای، با ظاهری حرفه‌ای و همچنین یک شارژر داخل خودرو است. وجود این موارد این چراغ قوه را بسیار مناسب برای مسافران می‌کند. یکی از بهترین ویژگی‌های این چراغ قوه وجود یک صفحه نمایش است؛ که هم سطح فعلی باتری (یا سطح شارژ در صورت اتصال به برق) و هم سطح خروجی فعلی را نشان می‌دهد.

این مدل دارای یک انتخاب خروجی هشت سطحی و حسگرهای مجاورت بصری است؛ که با نزدیک شدن به یک شی، میزان خروجی را کاهش می‌دهد. سیستم کاهش حرارت داخلی نیز خروجی نور شما را ثابت نگه می‌دارد. در حالی که سیستم مدیریت حرارتی با کاهش خروجی در صورت گرم شدن بیش از حد، ایمنی دستگاه را حفظ می‌کند. در نهایت باید گفت این دستگاه دارای طراحی ارگونومیک با شیارهای مناسب برای در دست گرفتنِ راحت است؛ و برای غوطه ور شدن در آب و فرو رفتن تا عمق یک متر نیز آماده است.

چراغ قوه Fenix ​​LR80R

آخرین چراغ قوه لیست قوی ترین چراغ قوه های جهان نیز اگر نسبت به گزینه‌های قبلی ضعیف‌تر محسوب می‌شود؛ اما در مقایسه با گزینه‌های عمومی موجود در بازار، یک غول واقعی است. این چراغ قوه برند فنیکس با دوام و قدرتمند بوده و با داشتن 18.000 لومن قدرت، به ویژه برای ماموریت‌های جستجو و نجات و اکتشاف توصیه می‌شود. برد آن 1130 متر و اوج شدت پرتو 318000 سی دی است. همچنین این چراغ قوه با استاندارد IP68 عرضه می‌شود. بنابراین کامل ضد نفوذ بوده و بر روی آب غوطه‌ور می‌ماند.

این مدل باتری قدرتمندی داشته و ماندگاری بالایی دارد. بنابراین بنابر نوع خروجی و تنظیم انتخابی، باتری آن تا 300 ساعت عمر می‌کند. در این مدل می‌توانید از بین خروجی کم (50-1000 لومن) و زیاد (3000-18000 لومن) و تنظیمات مختلف نور، از جمله اکو، درخواست کمک و توربو گزینه مدنظر را انتخاب کنید.

شارژ سریع 45 واتی نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه است. به علاوه یک نشان‌گر مفید عمر باتری نیز روی چراغ قوه وجود دارد؛ تا مدیریت باتری را آسان‌تر کند. جالب است بدانید که این چراغ قوه به عنوان پاوربانک نیز عمل می‌کند. بنابراین به شما امکان می‌دهد وسایل الکترونیکی کوچک خود مانند چراغ قوه پیشانی، گوشی هوشمند و… را از طریق پورت USB-A موجود در آن شارژ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول