× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

بهترین مارک لوازم تعمیرات موبایل

بهترین مارک لوازم تعمیرات موبایل

برندهای زیادی در زمینه تولید لوازم تعمیرات موبایل در سراسر جهان فعالیت می‌کنند. البته اغلب آنها را مانند بسیاری موارد مشابه دیگر، می‌توانید در جنوب شرق آسیا بیابید. آشنایی با این برندها، به‌خصوص برای افراد علاقه‌مند به تعمیر گوشی تلفن همراه، پروژکتور جیبی و هر گجت دیگر، می‌تواند جذاب باشد. به همین دلیل نیز در این نوشته می‌خواهیم شما را با بهترین مارک‌های لوازم تعمیرات موبایل آشنا کنیم.

برای آشنایی با این ابزارها پیش از هرچیز بهتر است با مفهوم کیت‌های تعمیر آشنا شوید. در واقع کیت‌های لوازم تعمیرات موبایل، بسته‌های کامل و جامعی هستند که اغلب نیازهای شما را پوشش می‌دهند. در نتیجه یک راه عالی برای آشنایی با بهترین برندهای این حوزه، آشنایی با محبوب‌ترین کیت‌های تعمیرات موبایل است.

بسته به آسیب وارد شده به تلفن همراه شما، باید مطمئن شوید که کیت مدنظر دارای ابزار و لوازم جانبی مناسب برای انجام آن کار است. علاوه بر این باید اطمینان حاصل کنید که هر یک از اجزاء با مدل دستگاه‌های الکترونیکی شما سازگار است.

در حالت ایده‌آل نیز برای تعمیرات فیزیکی، بهتر است بررسی کنید که سازنده کیت، فیلم‌های آموزشی مرتبط با آن را ارائه دهد. فیلم‌هایی که دستورالعمل‌های گام‌به‌گام برای مدیریت تعمیرات گوشی تلفن همراه و در برخی مواقع پروژکتور جیبی و… ارائه می‌دهند. این موضوع به‌خصوص اگر تخصص شما تعمیر تلفن همراه نیست؛ بسیار مهم می‌شود. از سویی خرید لوازم تعمیرات موبایل موضوع بسیار پیچیده‌تر از انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور یا هر گجت کاربردی دیگر است. بنابراین باید در این زمینه به‌دنبال اطلاعات تخصصی‌تری باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

بهترین مارک‌های لوازم تعمیر گوشی تلفن همراه

در این بخش با معرفی 6 کیت از بهترین برندهای لوازم تعمیرات گوشی تلفن همراه با شما خواهیم بود.

کیت لوازم تعمیرات موبایل مارک iFixit 

این مجموعه کامل دارای قابلیت‌های بسیار متنوعی است. بنابراین می‌توانید از آن برای تعمیر وسایل دیوایس‌های الکترونیکی مثل پروژکتور جیبی و… نیز استفاده کنید. همچنین این کیت دارای یک مچ‌بند ضد الکتریسیته ساکن است؛ بنابراین شما به طور تصادفی دستگاه خود را خراب نخواهید کرد.

کیت لوازم تعمیرات موبایل مارک iFixit 

این مجموعه از نظر طراحی نیز بسیار مناسب بوده و برند محبوب آی فیکسیت کار خود را مثل همیشه به‌درستی انجام داده است. یک نکته شاید منفی برای تازه‌کاران این است که این مجموعه برای حرفه‌ای‌ها طراحی شده و گزینه مناسب برای افراد تازه‌کار محسوب نمی‌شود.

خوش‌بختانه این کیت دارای تمام ابزارهای ضروری مورد نیاز شما است. از طیف وسیعی از بیت‌ها گرفته تا یک کاپ مکش جداسازی صفحه نمایش و…. بنابراین چیزی وجود ندارد که آن را نداشته باشد. این کیت انجام حساس‌ترین کارها را نیز برای شما ساده خواهد کرد. باز هم به‌خاطر داشته باشید که این یک کیت کامل است؛ که برای حرفه‌ای‌ها ساخته شده است. البته این بدان معنا نیست که افراد آماتور آن را مفید نخواهند یافت؛ بلکه فقط ممکن است بیشتر از نیاز شما در بسته وجود داشته باشد و مجبور به پرداخت مبلغ بیشتری برای خرید آن شوید.

بسته‌بندی این کیت نیز بسیار زیبا و کاربردی است. وجود فوم ضربه‌گیر در آن، از لوازم تعمیرات موبایل شما به‌طور کامل در برابر خطراتی مانند افتادن محافظت می‌کند. این کیت همچنین دارای یک بسته مغناطیسی برای حفظ امنیت قطعات است. از سویی به غیر از اسپاگرها، چند ابزار بازکننده مانند موچین ESD زاویه‌دار برای کمک به ورود به مکان‌های تنگ و باز کردن دهانه‌های گیر کرده نیز در آن وجود دارد.

کیت تعمیر دقیق موبایل مارک ORIA

این مجموعه کامل توسط یک کیف فوق‌العاده قابل حمل در کنار هم قرار می‌گیرد. بنابراین می‌توانید آن را به هر جایی ببرید. همچنین پر از ابزارهای مفید برای انجام هرگونه تعمیر مربوط به سیستم‌های بازی، پروژکتور جیبی و خانگی، رایانه و موارد دیگر است.

مهم‌ترین مزیت لوازم تعمیرات موبایل با مارک ORIA طراحی تخصصی قطعات برای ایجاد ارگونومی بهتر و قابلیت حمل آسان آنها است. تکته منفی قابل مشاهده در این کیت نیز به نرمی برخی از بیت‌ها باز‌می‌گردد.

در این کیت یک شفت انعطاف‌پذیر و میله گسترش قوی وجود دارد. این بدان معنی است که شما به‌راحتی می‌توانید اهرم بهتر یا گشتاور بیشتر مورد نیاز را تنظیم کنید. همچنین مجموعه درایور مغناطیسی این کیت، تضمین می‌کند که پیچ‌های کوچک را گم نکنید؛ و در حین کار با قطعات ریز، همه چیز را کنار هم نگه می‌دارد.

وجود انواع بیت‌های تخصصی هر کاری را آسان‌تر می‌کند. به‌طور خاص، در این بسته قطعات پیچ گوشتی کروم وانادیوم وجود دارد؛ که به‌دقت و با کیفیت بالایی انتخاب شده‌اند. دستگیره‌های ارگونومیک وجود در بسته نیز به شما این امکان را می‌دهد که ساعت‌های طولانی، بدون گرفتگی انگشت‌ها، روی پروژه‌های نیازمند به مهارت‌های حرکتی ظریف کار کنید. آنها یک طراحی منحصربه‌فرد بدون لغزش برای شما فراهم می‌کنند؛ که از یک قطعه آلومینیومی پوشیده شده با سیلیکاژل ساخته شده است. همچنین یک صفحه چرخان بلبرینگ برای کمک به ساده کردن هر کاری تکمیل کننده بسته لوازم تعمیرات موبایل مارک ORIA است.

کیت تعمیر دقیق مارک JAKEMY

یک گزینه بسیار قابل حمل دیگر. این مجموعه دارای بیش از 200 بخش مختلف است؛ بنابراین می‌توانید تقریبا هر چیزی را با آن تعمیر کنید. کیف حمل این مجموعه تک‌تک بخش‌های قطعات را به‌صورت جداگانه و به‌خوبی در خود جای داده است؛ تا حتی در سفر نیز ابزارهای مورد نیاز را همراه خود داشته باشید.

کیت تعمیر دقیق مارک JAKEMY

مزیت چشم‌گیر این مجموعه ساخت کیف آن از فولاد سبک‌وزن و نرم است. هرچند همین موضوع مقاومت آن را در برابر ضربه کم کرده است.

این کیت قابل حمل با طیف گسترده‌ای از ابزارهای مفید ارائه می‌شود. 174 بیت پیچ گوشتی مغناطیسی را در آن خواهید یافت؛ که به‌طور ایمن به هم متصل می‌شوند. باز هم یادآوری می‌کنیم که کیف حمل نرم بسیار مفید است؛ و می‌تواند به راحتی تمام قطعات موجود در کیت را در خود جای دهد. با این حال ضد ضربه نیست و با آن باید با احتیاط رفتار کرد.

همچنین این بسته از مارک JAKEMY شامل یک پارچه مخملی دو رو و یک برس است. این موارد برای کارهای کثیف یا تمیز کردن تجهیزات کثیف بسیار مفید هستند. پد مغناطیسی موجود نیز همه چیز را مرتب و در یک مکان نگه می‌دارد؛ و برای زمانی که به آنها نیاز دارید آماده است. پیچ گوشتی همراه دارای یک دسته ساخته شده از TPU باکیفیت به همراه مقداری پلاستیک است. خوش‌بختانه این پیچ گوشتی کاملا ضد لغزش است. در کل محصولات برند JAKEMY سبک وزن هستند؛ و برای کار بر روی هر چیزی از پروژکتور جیبی گرفته تا گوشی هوشمند شما تجهیزات کافی ارائه می‌دهند.

کیت لوازم تعمیرات موبایل مارک Kaisi

این برند در تولید اغلب محصولات خود از فولاد ضد زنگ CR-V استفاده می‌کند؛ که هم بادوام و هم باکیفیت است. آنها همچنین دارای طراحی ارگونومیک هستند؛ تا دستان شما پس از استفاده آسیب نبینند. قاب قفلی این کیت بسیار جذاب بوده و کمک می‌کند تا به‌راحتی باز و بسته شود.

برند Kaisi به کنترل کیفیت دقیق محصولات خود مشهور است؛ و این محصول نیز از این نکته پیروی می‌کند.

در این کیت شما ترکیبی از 70 بیت و ابزارهای مختلف را مشاهده خواهید کرد. این تعداد قطعه، آن را برای اکثر مردم انتخابی عالی می‌کند. 56 بیت این مجموعه شامل Phillips، Flat Head، Torx  و… می‌شود. همچنین در این کیت به یک شفت کششی انعطاف‌پذیر، نوار اکستنشن، یک مچ‌بند ضد الکتریسیته ساکن 9 اینچی و میله‌های پلاستیکی مثلثی دسترسی خواهید داشت. تقریبا تمام قطعات بادوام مناسب و برای ماندگاری بالا ساخته شده‌اند. با این حال بیت فلکس موجود در کیت تمایل به سمت ضعیف‌تر دارد؛ و ممکن است تحت شرایط سخت دچار مشکل شود.

همچنین این بسته شامل هر دو نایلون فیبر و اسپاجر های پلاستیکی است. در نتیجه این کیت برای همه چیز از تلفن‌های هوشمند گرفته تا تبلت و دوربین عالی است. فلز فولاد ضد زنگ با کیفیت بالای آن نیز برای راحتی شما مغناطیسی طراحی شده است. همچنین دارای درجه سختی  HRC62  است؛ که از مواد CRV مورد استفاده در اکثر لوازم تعمیرات موبایل بادوام‌تر است.

پیشنهاد مطالعه: اگر می‌خواهید ویدئو پروژکتور جیبی خود را به تلویزیون وصل کنید؛ مطالعه مقاله «ویدئو پروژکتور جیبی به تلویزیون متصل میشود؟» را از دست ندهید.

کیت تعمیر حرفه‌ای مارکMMOBIEL 

این مجموعه به دلیل طیف محدودتر ابزارهای موجود، گزینه مناسبی برای تعمیرات کوچک است. همچنین حمل آن آسان است؛ و همچنان با طیف وسیعی از دستگاه‌ها از جمله دستگاه‌های سلولی کار می‌کند. این برند شامل چند مورد منحصر‌به‌فرد نیز می‌شود. شاید بتوان تنها نقطه ضعف این برند را ساخت برخی از قطعا از مواد پلاستیکی دانست.

کیت تعمیر حرفه‌ای مارکMMOBIEL 

در این کیت گنجاندن نوار برقی دو طرفه به طول 50 متر و عرض 2 میلی‌متر یک افزودنی عالی است. چراکه تضمین می‌کند که همه چیز مورد نیاز برای تعمیر گوشی‌های هوشمند، ویدئو پروژکتور جیبی، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های کوچک‌تر را دارید. وجود سه موچین ضد الکتریسیته ساکن نیز برای جداسازی قطعات بدون وارد کردن تصادفی برق به محیط استریل بسیار کمک‌کننده است. با این حال تعداد زیادی از قطعات از پلاستیک ساخته شده‌اند. این مسئله می‌تواند آنها را بیشتر مستعد شکستن یا جمع شدن در هنگام وارد شدن به گرما و فشار کند.

پین سیم‌کارت موجود در این بسته به شما این امکان را می‌دهد که در صورت لزوم سیم‌کارت خود را به‌راحتی بیرون بیاورید. یک مکنده پی وی سی با کیفیت بالا نیز به شما امکان دسترسی به اجزای زیر صفحه نمایش را می‌دهد. همچنین از مجموعه پیچ گوشتی چهارتایی ساخته شده با دقت بالا لذت خواهید برد. فرقی نمی‌کند اپل آی‌پد، ایسوس زن‌پد، آیفون XR یا قلم ال‌جی داشته باشید؛ هر ابزاری را که برای تعمیر گوشی خود نیاز دارید، با داشتن این کیت و لوازم تعمیرات موبایل MOBILE در اختیار دارید.

کیت تعمیر لوازم الکترونیکی مارک GangZhiBao

این برند با ارائه کیت خود، مجموعه‌ای ساده از چیزهایی که شما واقعا نیاز دارید را ارائه داده است. این کیت برای مبتدیانی که به‌صورت تفننی وارد دنیای تعمیرات موبایل شده‌اند؛ گزینه‌ای بسیار عالی است.

اگر فقط به چند قطعه محدود برای انجام کار نیاز دارید؛ این مارک بهترین انتخاب برای شماست. این کیت مجموعه‌ای از محصولات ساده را با قیمت مناسب دارد. با این حال هنوز هم شامل تمام ابزارهای مهم لازم برای تعمیر محصولات مورد علاقه شما است. تنها مشکل این است که این محدودیت می‌تواند برای کسانی که به تعمیرات پیچیده‌تر مشغولند، نتیجه معکوس داشته باشد. بنابراین آن را به تعمیرکاران حرفه‌ای پیشنهاد نمی‌کنیم.

در کل 25 قطعه در این کیت موجود است. این شامل یک پیچ گوشتی دقیق در کنار سایر ابزارهای معمول است. همه آنها از فولاد بسیار نازک ساخته شده‌اند؛ که برای قطعات کوچک و دهانه‌های کوچک مفید است. در نهایت دسته‌های پلاستیکی نیز بسیار ارگونومیک هستند؛ و از پلاستیک ضد لغزش ساخته شده‌اند.

در نهایت همان‌قدر که مثلا خرید بهترین انواع ویدئو پروژکتور جیبی و قابل حمل بسیار مهم است؛ خرید لوازم تعمیرات مناسب نیز برای افراد حرفه‌ای و مبتدیان علاقه‌مند به تعمیر گجت‌ها مهم است. بنابراین بهتر است به سراغ محصولاتی از مارک‌های معتبر و دارای کیت‌های جامع و کامل بروید؛ تا از لوازم تعمیرات موبایل خود سال‌ها و به‌راحتی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول