× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

4 مدل از محبوب ترین چراغ قوه پیشانی در سال 2023

محبوب ترین چراغ قوه پیشانی

چراغ قوه پیشانی یا هدلایت، یکی از مدل‌های خاص و محبوب چراغ قوه است. این مدل‌ها به راحتی روی سر بسته شده و به شما اجازه می‌دهد تا بدون درگیر شدن دست‌ها، فضای تاریک روبه‌روی خود را با زاویه مناسب روشن کنید. از این چراغ قوه‌ها افراد مختلف با اهداف گوناگونی استفاده می‌کنند. کوهنوردی، صخره نوردی و غار نوردی، از جمله کاربردهای این محصول در حوزه ورزش است. با این حال از این مدل‌ها در فضاهای کاری و صنعتی نیز استفاده می‌شود. به عنوان مثال ایجاد روشنایی برای تعمیر خودرو یا هر ماشین دیگری در تاریکی شب، از کاربردهای متداول دیگر این دستگاه است. حتی بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که یک نمونه مناسب از این چراغ قوه را در خانه یا خودروی خود داشته باشند. بر این اساس در این نوشته به بررسی و محبوب ترین چراغ قوه پیشانی از چهار بعد مختلف پرداخته‌ایم.

4 مدل از محبوب ترین چراغ قوه پیشانی در سال 2023

در این بخش محبوب ترین چراغ قوه پیشانی پیشنهادی را بر اساس بهترین عملکرد، به‌صرفه‌ترین قیمت، مقاوم‌ترین و بادوام‌ترین باتری، در قالب معرفی بهترین چراغ قوه پیشانی به شما ارائه کرده‌ایم. همه این محصولات را می‌توانید در فروشگاه ایران بابا بیابید. همچنین هر محصول دیگری را نیز می‌توانید به کمک ایران بابا و با خرید از آمازون تهیه کنید.

محبوب ترین چراغ قوه پیشانی
  1. هدلایت ورزشی مدل All Perspectives Induction

اگر به دنبال گزینه‌ای هستید که از جمیع جوانب، عملکرد خوب و قابل قبولی ارائه دهد؛ خرید این چراغ قوه پیشانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول جذاب تنها با قیمت یک میلیون و صد و پنجاه هزار تومان ارائه می‌شود. عددی که به نسبت ویژگی‌ها و توانایی‌های آن، آن را به گزینه‌ای ارزشمند تبدیل کرده است. بر اساس ادعای سازنده، این هدلایت گزینه‌ای مناسب برای انجام فعالیت‌های ورزشی مرتبط مثل کوهنوردی، صخره نوردی و غار نوردی است. با این حال مشخصات جذاب این مدل، آن را تقریبا برای هر کار و هر فضایی مناسب می‌کند.

میزان روشنایی این چراغ قوه 350 لومن است. این عدد اگرچه به نسبت رقبا چنگی به دل نمی‌زند؛ اما تقریبا برای هر فعالیتی کافی به‌نظر می‌رسد. در عمل این میزان نور کمک می‌کند تا شما بتوانید فضایی به عمق 45 متر را در پیش روی خود کاملا روشن کنید. در کنار این ویژگی، این چراغ قوه تا 230 درجه قابلیت تنظیم زاویه پرتاب نور را در اختیار شما قرار می‌دهد. این دلیل مهمی است که آن را به ابزاری مناسب برای اهداف مختلف تبدیل می‌کند.

وزن 90 گرمی این هدلایت هم آن را به گزینه‌ای کاملا سبک و قابل تحمل روی سر تبدیل کرده است. بنابراین تنها پس از چند دقیقه بستن آن، به حضور آن کاملا عادت می‌کنید.

این چراغ قوه پیشانی با کابل USB تایپ C شارژ می‌شود. بنابراین دسترسی به منابع شارژ برای آن ساده است. همچنین در پر نورترین حالت، باتری این دستگاه 2.5 ساعت دوام می‌آورد. عددی قابل قبول که در صورت استفاده با 40 درصد ظرفیت نورپردازی، می‌تواند تا بیش از 5 ساعت نیز افزایش یابد. همچنین دو حالت دیگر نیز برای این دستگاه وجود دارد؛ که دوام باتری آن را به 8 ساعت می‌رساند.

در نهایت مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع حداکثر دو متری و همچنین مقاومت در برابر پاشش شدید آب بر اساس استاندارد IPX4 از ویژگی‌های دیگری است که این محصول را به گزینه‌ای جذاب برای فعالیت‌های گوناگون تبدیل کرده است.

    2. چراغ قوه پیشانی سنسور دار مدل w689-3

دومین انتخاب ما برای معرفی بهترین چراغ قوه پیشانی را به یک گزینه با مشخصات عالی و قیمت مناسب اختصاص داده‌ایم. در واقع اگر به دنبال گزینه‌ای ارزان و البته با مشخصات جالب توجه هستید؛ این مدل را بیشتر بررسی کنید. چراکه قیمت چراغ قوه پیشانی w689-3 تنها 500 هزار تومان است.

جنس بده این مدل از پلاستیک و سیلیکون ساخته شده است. به همین دلیل نیز از انعطاف‌پذیری مناسبی برخوردار بوده و طبق ادعای تولیدکننده، سقوط از ارتفاع 3 متری را کاملا تحمل می‌کند. استاندارد این دستگاه در برابر آب و رطوبت نیز IPX4 است. بنابراین اگرچه نمی‌توان آن را به زیر آب برد؛ اما قطعا در مقابل شدیدترین بارش‌ها و پاشش باران و آب نیز کاملا مقاوم است.

اما مهم‌ترین نکته برای انتخاب هر چراغ قوه‌ای میزان روشنایی آن است. جایی که این مدل با توان 500 لومنی خود، قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد. این توان بالای نورپردازی با سه عدد ال ای دی COB و یک عدد XPE تامین می‌شود. زاویه چرخ 360 درجه نیز نکته دیگری است که دست شما را در تنظیم زاویه تابش نور در این مدل کاملا باز می‌گذارد.

تنظیمات نورپردازی این دستگاه در حالت‌های مهتابی و آفتابی و به صورت پرنور و کم نور ارائه می‌شود؛ که تا حدودی مدیریت نگهداری میزان شارژ باتری را در اختیار شما می‌گذارد. با این وجود از این نظر می‌توان گفت رقبای بسیار قوی‌تری در بازار وجود دارند. قابلیت شارژ توسط کابل USB تایپ C و وزن نسبتا سبک، از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول است.

در نهایت شاید بتوان جذاب‌ترین ویژگی این دستگاه را سنسور حرکت آن دانست. به وسیله این سنسور و حرکت دست خود می‌توانید این چراغ قوه پیشانی را به راحتی خاموش و روشن کنید.

   3. چراغ قوه ایمالنت مدل HR70

اگر به دنبال داشتن بیشترین قدرت نورپردازی یا روشنایی هستید؛ این مدل از برند محبوب ایمالنت را بررسی کنید. در واقع این چراغ قوه را به عنوان قدرتمندترین گزینه در لیست معرفی بهترین چراغ قوه پیشانی قرار داده‌ایم.

اگر با دنیای چراغ قوه‌ها کمی آشنا باشید؛ احتمالا نام ایمالنت را شنیده‌اید. این برند چینی با تولید قوی‌ترین چراغ قوه جهان از نظر میزان تابش نور، شهرت جهانی پیدا کرد. بنابراین عجیب نیست که قدرتمندترین هدلایت پیشنهادی ما در لیست معرفی بهترین چراغ قوه پیشانی نیز معتقل به ایمالنت باشد. این مدل با داشتن 3 هزار لومن قدرت روشنایی، تقریبا هیچ رقیبی را برتر از خود نمی‌بیند. بنابراین اگر می‌خواهید حداکثر روشنایی را پیش روی خود داشته باشید این گزینه را در نظر بگیرید.

البته این همه ماجرا نیست. این دستگاه ویژگی‌‌های جذاب دیگری نیز دارد. به عنوان مثال پرتاب نور تا مسافت 150 متری، چیزی نیست که به راحتی و در هر چراغ قوه‌ای به دست بیاید. همچنین عمر لامپ‌های این دستگاه 50 هزار ساعت است. بنابراین با چراغ قوه‌ای کاملا با دوام روبه‌رو هستید.

اگرچه وزن 100 گرمی این مدل برای یک هدلایت کمی سنگین است؛ اما با توجه به بدنه آلومینیومی آن، کاملا قابل توجیح است. از طرفی بعد از چند دقیقه بستن آن روی سر، قطعا به آن عادت خواهید کرد. از سویی این دستگاه از استانداردهای مقاوم‌سازی بالایی پیروی می‌کند. به عنوان مثال بر اساس استاندارد IPX-8 می‌توان از آن در عمق دو متری آب نیز به مدت 30 دقیقه استفاده کرد. همچنین این دستگاه مقاومت بالایی در برابر گرد و غبار و ضربه دارد.

نکته جذاب دیگر این دستگاه، توانایی تنظیم دقیق میزان نور خروجی آن است. بر این اساس شما می‌توانید میزان نور خروجی آن را از 30 تا 3000 لومن تنظیم کنید. این کار کمک می‌کند تا باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی آن، بر اساس میزان شدت نور، بین 50 ساعت تا 1.5 ساعت دوام بیاورد. بنابراین با دوام‌ترین باتری را نیز در این محصول خواهید یافت. در نهایت می‌توان فارغ از قیمت، آن را گزینه‌ای بی‌چون و چرا برای هر فعالیتی دانست.

  4. هدلایت و چراغ پیشانی سنسور دار مدل W690-1

آخرین گزینه لیست ما در مقاله معرفی بهترین چراغ قوه پیشانی یک محصول ساده و به‌صرفه است. محصولی که قیمت مناسبی داشته و می‌توانید با صرف هزینه معقول، دستگاهی نسبتا مناسب و قابل اعتماد را در اختیار داشته باشید.

نور این دستگاه تنها به رنگ سفید مهتابی است. این مسئله ممکن است برای بعضی خوشایند نباشد. با این وجود اغلب افراد و به‌خصوص در فضای باز و تاریکی شب، نور مهتابی را ترجیح می‌دهند. همچنین یک نکته دیگر در مورد این دستگاه، وزن نسبتا بالای آن است. در واقع این دستگاه با وزن 150 گرمی، می‌تواند در استفاده‌های طولانی مدت خسته‌کننده باشد.

در مقابل جنس پلاستیک فشرده به کار رفته در بخش‌های مختلف این هدلایت و همچنین پیروی از استانداردهای مختلف، کمک کرده است تا این دستگاه از مقاومت خوبی در برابر ضربه، رطوبت و گرد و غبار برخوردار باشد. با این وجود توصیه می‌کنیم مراقب آن باشید. همچنین این مقاومت به قدری نیست که بتوانید از آن در زیر آب استفاده کنید. البته استفاده از آن در هوای بارانی، بدون نگرانی قابل تصور است.

همچنین این دستگاه به یک باتری 1200 میلی آمپر ساعتی مجهز است. این عدد کمک می‌کند تا چراغ قوه شما حدود 2 الی 4 ساعت روشن باقی بماند. طبیعتا این بازه زمانی بر اساس شدت نور انتخاب شده قابل تنظیم است. در واقع این دستگاه دارای 4 حالت نورپردازی مختلف است؛ که هر حالت، بر میزان کلی مصرف باتری نیز تاثیر می‌گذارد.

در نهایت این چراغ قوه پیشانی با داشتن سنسور حرکت، کمک می‌کند تا بدون لمس آن و تنها با تکان دادن دست خود، آن را روشن و خاموش کنید. این ویژگی به‌خصوص وقتی دست شما خیس یا آلوده است؛ بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

امیدواریم با خواندن این مقاله، دید خوبی نسبت به محبوب ترین چراغ قوه پیشانی در بازار به دست آورده باشید. اغلب این دستگاه‌ها را می‌توانید در فروشگاه ایران بابا نیز بیابید. با این حال امکان خرید از آمازون در ایران، توسط فروشگاه ایران بابا فراهم شده است؛ تا بتوانید به هر محصولی در هر کجای دنیا دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول