× پشتیبان فروش

پاسخگوی سوالات شما هستیم.

Support whatsapp
×
×

بهترین نوشیدنی‌های چربی سوز شکم و پهلو

بهترین نوشیدنی‌های چربی سوز

بهترین نوشیدنی‌های چربی سوز انتخاب افرادی است که به سلامتی و تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند. استفاده از این آشامیدنی‌ها در کنار ورزش، رژیم غذایی مناسب و استفاده از خوراکی های چربی سوز می تواند تاثیر فوق العاده‌ای در لاغری و کاهش وزن داشته باشد.

نوشیدنی‌های مختلفی وجود دارد، اما همه آن‌ها، در کاهش وزن موثر نیستند. در ادامه 10 نوشیدنی تاثیرگذار در لاغری را معرفی می‌کنیم تا بر اساس ذائقه خود بتوانید بهترین آن‌ها را انتخاب نموده و با سرعت بیشتری در جهت کاهش وزن قدم بردارید.

بی‌رحم ترین و بهترین نوشیدنی‌های چربی سوز شکم و پهلو

برخی از آشامیدنی‌ها با بهبود عملکرد متابولیسم، می‌توانند در کاهش وزن تاثیرگذار باشند؛ این نوشیدنی‌ها عبارتند از:

چای دارچین قاتل چربی‌ها

دارچین به دلیل غنی بودن از آنتی اکسیدان، برای مبارزه با رادیکال‌های آزاد و جلوگیری از بیماری‌های مختلف بسیار مفید است. این ادویه با کاهش التهاب، کاهش فشار خون و افزایش میزان کلسترول مفید در سلامت قلب موثر است. یکی از فایده‌هایی که این نوشیدنی بر سلامت افراد دارد، کم کردن میزان قند خون است. از طرفی دیگر دارای ترکیباتی است که باکتری‌ها، کپک‌ها و قارچ‌ها را حذف می‌کند. از جمله فواید این ادویه پرطرفدار، کاهش چربی‌های بدن است. برای نتیجه گیری بهتر، باید نیم ساعت قبل از خواب مصرف شود.

بهترین نوشیدنی‌های چربی سوز

چای سبز، از بهترین نوشیدنی‌های چربی سوز 

این دمنوش، یک چای شناخته شده و معروف در زمینه لاغری است که با داشتن آنتی اکسیدان بالا، در کاهش وزن بسیار موثر است. این نوشیدنی به دلیل دارا بودن مواد فعالی مانند کافئین بر روی متابولیسم موثر است. چای سبز باعث افزایش هورمون‌های بدن، تجزیه چربی‌ها و آزاد کردن آن‌ها در خون شده و از این رو سطح انرژی را بالا می‌برد. کاهش التهاب، کاهش فشار خون و جلوگیری از بیماری‌های قلبی، از جمله فوایدی است که در اثر مصرف دائمی چای سبز به دست می‌آید.

بهترین نوشیدنی‌های چربی سوز

تحقیقات نشان  داده است افرادی که چای سبز می‌نوشند، با درصد بیشتری نسبت به کسانی که از این نوشیدنی استفاده نمی‌کنند، کاهش وزن داشتند.

قهوه، نوشیدنی چربی سوز برای شکم و پهلو

این نوشیدنی به دلیل کافئین بالا، با بالا بردن سطح انرژی و بهبود خلق و خو، به عنوان یک محرک عمل کرده و متابولیسم را افزایش می‌دهد. بالا رفتن متابولیسم، باعث کاهش وزن و لاغری می‌شود. افرادی که از قهوه استفاده می‌کنند، نسبت به سایرین کمتر دچار بیماری‌های قلب و عروق ، سکته مغزی، بیماری‌های کلیوی و دیابت می‌شوند.

این نوشیدنی فوق العاده سطح گلوکز را در بدن متعادل می کند، از همین رو افراد معتقدند که در درمان دیابت نوع 2 موثر است. استفاده از قهوه، باعث ایجاد آنزیم‌های کبدی سالم‌تر می‌شود، سوخت و ساز را افزایش می‌دهد و باعث لاغری می‌شود.

بهترین نوشیدنی‌های چربی سوز

نوشیدنی حاوی سرکه سیب، بهترین ترکیب چربی سوز شکم و پهلو 

سرکه سیب به دلیل دارا بودن اسید استیک باعث کاهش انسولین، سرکوب اشتها، افزایش متابولیسم، سوزاندن چربی و کاهش وزن می‌شود. این نوشیدنی طبیعی با تخلیه کندتر معده از مواد غذایی، احساس سیری پایدارتری را در افراد ایجاد می‌کند، در نتیجه تمایل به مصرف مواد غذایی کاهش پیدا می‌کند.

بهترین نوشیدنی‌های چربی سوز

چای زنجبیل و زردچوبه، ترکیبی معجزه گر در لاغری

زنجبیل یکی از بی رحم ترین ادویه‌های مورد استفاده در لاغری است که در انواع دمنوش‌ها و غذاها استفاده می‌شود. خاصیت ضدالتهابی و آنتی اکسیدانی زنجبیل، بر روی سطح کلسترول تاثیر می‌گذارد و از این طریق باعث کاهش وزن می‌شود. با خرید پودر زنجبیل اشتها خود را کم کنید. ترکیب این ادویه معجزه بخش با زردچوبه، یک نوشیدنی فوق العاده است که علاوه بر خواص ذکر شده، در درمان سرماخوردگی، سرفه، جراحت‌های بدن نیز کمک می‌کند. زردچوبه سموم بدن را نیز دفع کرده و کیفیت خواب را افزایش می‌دهد، بنابراین می توان از این ترکیب به عنوان نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب استفاده کرد.

دمنوش زردچوبه و زنجبیل، حالت تهوع ناشی از هورمون‌های زنانه، پریودهای نامنظم و گرفتگی‌های دردناک را نیز درمان می‌کند. از جمله خواص مفید دیگر این نوشیدنی، می توان به درمان دردهای مفاصل و عضلات و تقویت سیستم ایمنی اشاره کرد.

بهترین نوشیدنی‌های چربی سوز

نوشیدنی پروتئین دار، بمب چربی سوزی

این نوشیدنی‌ها به دلیل درصد بالای پروتئین، گرسنگی را مهار کرده، اشتها را کاهش می‌دهد و برای مدت طولانی تری احساس سیری در فرد ایجاد می‌کند. پودرهای پروتئین مختلفی توسط شرکت های گوناگون تولید شده است که به عنوان میان وعده یا یک غذای سریع و سالم می‌توان از آن استفاده کرد.

ترکیبات پروتئینی با جایگزین کردن قند موجود در وعده های غذایی دیگر، سطح قند خون را تنظیم کرده و از این طریق در کاهش وزن موثر هستند. پروتئین وی، شاهدانه و نخود از بهترین ترکیبات پروتئینی هستند که توسط پزشکان به افراد توصیه می‌شود.

بهترین نوشیدنی‌های چربی سوز

آب سبزیجات، مقوی، سالم، رژیمی

بر اساس تحقیقات صورت گرفته، آب میوه ها باعث افزایش وزن می‌شود، اما در مقابل آب سبزیجات به شکلی معکوس عمل کرده و باعث کم شدن وزن می‌شود. آب سبزیجات به دلیل داشتن فیبر بالا، کربوهیدرات کم و کالری کم، انرژی مناسبی ایجاد کرده و لاغری در پی دارد. آب سبزیجاتی که خاصیت چربی سوزی دارد عبارتند از:

  • اسموتی تمشک
  • کدو سبز
  • دانه چیا
  • کرفس، لیمو و خیار
  • آب گریپ فروت
  • لیموناد زنجبیل
  • چای سبز با لیمو عسل
  • دارچین و عسل
  • دمنوش پوست انار
بهترین نوشیدنی‌های چربی سوز

شیک پروتئین موز و تمشک، یک نوشیدنی مقوی

این نوشیدنی را می‌توان از ترکیب تمشک، کره بادام زمینی موز و شیر بادام در داخل شیکر به دست آورد. شیک موز و تمشک یکی از چربی سوزهای خوشمزه است که با بالا بردن سطح انرژی بدن، باعث افزایش متابولیسم می‌شود. این شیک دارای پروتئین، آهن، کلسیم و آنتی اکسیدان بالا است که با مصرف آن می‌توانید وزن کم کنید. انواع دیگری از شیک‌های خوشمزه چربی سوز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موز و دانه چیا
  • بادام و نارگیل
  • بادام و انبه آلفونسو
  • کره بادام زمینی و موز
بهترین نوشیدنی‌های چربی سوز

آب شنبلیله، تامین سلامتی و کاهش وزن

یکی از مفید ترین نوشیدنی های چربی سوز که شاید کمتر کسی با آن آشنایی داشته باشد، آب شنبلیله است. دانه های این گیاه در بدن تولید گرما کرده و به سادگی باعث کم کردن وزن می‌شود.

این آشامیدنی برای افرادی مناسب است که اسیدیته معده بالایی داشته و به راحتی نمی‌توانند غذاها را هضم کنند. آب شنبلیله میزان قند خون را تنظیم کرده، سموم بدن را دفع می‌کند، فعالیت های روده را منظم کرده و باعث افزایش مواد مغذی در شیر مادر می‌شود.

بهترین نوشیدنی‌های چربی سوز

دتاکس واتر توت‌فرنگی، نعناع و لیمو

این نوشیدنی سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن، سم زدایی، آبرسانی به پوست و کمک به هضم غذا می‌شود. با یک دستور ساده، می‌توانید یک دتاکس واتر خوشمزه و جذاب تهیه کنید که علاوه بر طعم لذیذ، کالری کمی دارد و برای تناسب اندام مفید است. این دتاکس واتر قند خون را تنظیم می‌کند و از این طریق بر کاهش وزن موثر است. برای مشاهده طرز تهیه 10 نوع دتوکس واتر لاغری و بررسی خواص آن برای پوست می توانید مقاله مربوط را مطالعه نمایید.

بهترین نوشیدنی‌های چربی سوز

کلام آخر

این روزها انواع شیک، دمنوش و دتاکس‌های لاغری رونق فراوانی یافته است. با استفاده از شیکرها و مخلوط‌کن‌های مختلف، می‌توانید بهترین نوشیدنی های چربی سوز  را آماده کنید. بهترین نوشیدنی‌های چربی سوز شامل چای سبز، چای دارین، قهوه، انواع دتاکس واترها، شیک های مقوی و رژیمی و… هستند.

انواع نوشیدنی ساز و شیکر را می توانید از فروشگاه اینترنتی ایران بابا تهیه نمایید. با استفاده از دستگاه شیکر، بهترین نوشیدنی های چربی سوز را برای خود آماده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلتر محصولات
Alibaba

ضمانت سلامت

Amazon

تحویل اکسپرس

eBay

ضمانت مرجوعی

eBay

پشتیبانی آنلاین

eBay

خرید آسان

eBay

گارانتی محصول